Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa paino ruokapäiväkirjan perusteella!

Vierailija
06.11.2016 |

Ajattelin hauskana ajanvietteenä, että kokeillaan arvata edellisen kirjoittajan paino hänen ruokapäiväkirjansa perusteella. Sen jälkeen käyttäjän tulisi palata kertomaan todellinen painonsa - ideana nähdä, korreloiko ruokavalio painon kanssa missä määrin. Voi itse valita, laittaako yhden päivän syömiset vai useamman - kuitenkin niin, että antaisi kuvan mahdollisemman tavallisesta syömisestä.

Laitan itse kahdelta päivältä:

Torstai

Aamupala: 200g maitorahkaa, 1dl puolukoita, 2 rkl granolaa, puolikas banaani
Lounas: iso salaatti, jossa kanaa ja vuohenjuustoa, pala ruisleipää margariinilla, lasi rasvatonta piimää
Välipala: kahvia maidolla, 1 suklaakonvehti, 2 pienehköä omenaa
Päivällinen: lohikiusausta n. 4 dl, porkkana- ja kaaliraastetta
Iltapala: 2 palaa ruisleipää, oivariinia, toisessa päällä kalkkunaleikettä ja tomaattia, toisessa meetvurstia ja kurkkua, 1 mandariini

Perjantai

Aamupala: kaurapuuroa, mustikoita, kahvia ja kevytmaitoa
Lounas: iso lautasellinen raasteita ja salaattia, loraus salaatinkastiketta, n. 3 dl broileriwokkia, pala maalaisleipää ja margariinia päälle
Välipala: latte täysmaitoon, korvapuusti
Päivällinen: n. 200 g lohta, uunissa tehtyjä punajuuria, fetasalaattia, 1 peruna, lasi valkoviiniä, jälkkäriksi 2 macaron-leivosta
Iltapala: 2 mandariinia, 1 ruisleipä kalkkunaleikkeellä, kurkulla ja tomaatilla, oivariinia levitteenä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 kg

Vierailija
2/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-80 kg pituudesta riippuen. Painoindeksin ylemmällä puolella (eli n. 25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg

Vierailija
4/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-55 kg

Vierailija
5/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin että pituus tosiaan vaikuttaa aika paljon! :D Itse olen 178 cm ja painan 64 kg. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi