Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko alemman tason kansalainen jos menen amikseen?

Vierailija
06.11.2016 |

Aika inhottava ilmapiiri vieläkin Suomessa. Yliopistoihmiset katsovat nenänvarttaan pitkin heitä jotka haluavat tutkinnon sijaan ammatin.
Toiset haluaa tutkia asioita, toiset tehdä. Onko siinä jotain väärää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teet mikä tuntuu oikealta. Elä omaa elämääsi, älä muiden.

Vierailija
2/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan. Kannattaa keskittyä tekemään sitä mistä nauttii sen sijaan, että vaivaisi päätään jollain muurahaisten hierarkkisilla kuvastoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, ja minulla on myös ammatti, kuten monilla opiskelutovereillanikin. En tiedä ketään, joka av:n ulkopuolella jakaisi ihmisiä koulutuksen mukaisesti "tasoihin", ehkä he ovat sitten joko hyvin nuoria tai eri alalla?

Ei elämä ole vain joko-tai. Se voi olla myös sekä-että.

Vierailija
4/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mutta ei se väärin ole. Makea ei voi olla makeaa ilman hapanta

Vierailija
5/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, ja minulla on myös ammatti, kuten monilla opiskelutovereillanikin. En tiedä ketään, joka av:n ulkopuolella jakaisi ihmisiä koulutuksen mukaisesti "tasoihin", ehkä he ovat sitten joko hyvin nuoria tai eri alalla?

Mä tiedän näitä nimenomaan av:n ulkopuolelta, enimmäkseen omassa perheessäni.

T. Ap

Vierailija
6/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Nenän vartta pitkin katsovat akateemiset eivät ole sivistyneistöä. T. professori-isän puutarhuritytär, josta isä on ylpeä

Vierailija
7/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän näitä nimenomaan av:n ulkopuolelta, enimmäkseen omassa perheessäni.

T. Ap

Ikävää. Ehkä sinun pitää ravistella perheen käsityksiä? Joka tapauksessa, alanvaihtajana neuvoisin lähtemään sinne, mikä ihan aidosti ja oikeasti kiinnostaa, ympäristön asenteista välittämättä, eläthän omaa elämääsi etkä muiden. Ei se pelkän rahan takia työssäkäynti anna mitään enää vuosien jälkeen, etenkään jos palkka ei ole päätähuimaava, ja harvalla on.

Jotainhan sitä on tietysti tehtävä elääkseen, mutta miksei tavoittelisi sitä omaa juttuaan, jos se on mahdollista? Omasta puolestani voin todeta etten ole mitään tekemääni katunut niin paljoa kuin niitä juttuja, jotka olen jättänyt tekemättä uskalluksen puutteessa. Onneksi näyttää siltä, että mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän muiden mielipiteillä on mitään merkitystä.

Vierailija
8/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä

Vierailija
9/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä tunne ketään joka katselisi amislaisia nenänvarttaan pitkin.

Vierailija
10/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä amiksia halveksitaan ja pidetään vähän muita tyhmempinä ja juntimpina. Myös WT-nimitystä viljellään usein tällä palstalla amiksen käyneistä.

Vierailija
11/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
12/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän