Pitäisi laihduttaa, mutta en näe itseäni lihavana, mutta tunnen sen ja vaakakin sen kertoo.
Olen koko vuoden tässä yrittänyt mielestäni parhaani ja pääsinkin pari kiloa alas mutta se oli vain väliaikaista. Salitreenit ei innosta vaikka pt tuntejakin ostanut. Tanssissakin olen käynyt mut nyt sekin tunti lopetettiin kun siellä ei käy ketään. Syön aamupalaksi puuroa, maitorahkaa päivittäin, kotiruokaa ja paljon kananmunaa. Nyt kun työnkuva muuttui lounas on salaatti johon lisään vielä raejuustoa. Iltapäivälle tarvitsisi keksiä jokin välipala ettei ole kauhea nälkä kun pääsee kotiin. Koska silloin sorrun tonnikalanuudeleihin.
Toinen ongelma on se että minulla on tietynlainen pakkomielle ruokaa kohtaan. Kun keväällä diettasin niin olin tosi stressaantunut ja sen takia varmaan ei painokaan menny alas. Minulla on pakkomielle siihen että on syötävä vaikka ei ole nälkä. Eli kun tulen töistä niin on pakkomielle saada ruokaa vaikka ei olisi nälkä. Nyt kun en enään keskity ruokaan niin tuo pakkomielle hieman laantunut ja huomaan että pärjään ilman ruokaakin. En nyt oikein tiedä mihin tää on menossa. Mutta laihtua haluaisin. Vinkkejä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti onko se niin helppoa? Eli syön vain vähemmän. Mistä vähennän ruokaa parhaiten? Voinko jonkun ruuan jättää kokonaan pois? Mitä jos en syö mitään koko päivänä? ap
No sokerti pois. Koita vaikka kaikkea vähän vähemmän. SYö porkkanaa ja silakkaa sitten lopuksi. Ne ovat halpoja ja hyviä.
Voi elämän kevät. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut. Jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Kannattaa opetella sellainen perusterveellinen ruokavaliorunko ja noudattaa sitä suurimman osan ajasta, niin voi syödä jätskiäkin kerran viikkoon eikä näy eikä tunnu missään, takuulla. Kaikkia ruokia ei tarvitse käyttää vaa'an kautta, aika nopeasti näppituntuma oikeisiin annoskokoihin löytyy. En voi kuin ihmetellä, miten hukassa tällaisenkin asian kanssa ollaan. Tunnin googlauksella olisit rutkasti viisaampi, kuin täällä kyselemällä mahdollisesti täysin erikokoisilta, geneettiseltä perimältään ja aktiivisuustasoltaan täysin erilaisilta ihmisiltä, mitä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät. Jos syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut. Jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot. Kannattaa opetella sellainen perusterveellinen ruokavaliorunko ja noudattaa sitä suurimman osan ajasta, niin voi syödä jätskiäkin kerran viikkoon eikä näy eikä tunnu missään, takuulla. Kaikkia ruokia ei tarvitse käyttää vaa'an kautta, aika nopeasti näppituntuma oikeisiin annoskokoihin löytyy. En voi kuin ihmetellä, miten hukassa tällaisenkin asian kanssa ollaan. Tunnin googlauksella olisit rutkasti viisaampi, kuin täällä kyselemällä mahdollisesti täysin erikokoisilta, geneettiseltä perimältään ja aktiivisuustasoltaan täysin erilaisilta ihmisiltä, mitä syödä.
Ongelmahan just onkin se että mielestäni syön terveellisesti, enkä kuitenkaan laihdu. ap
Kertokaas joku helppo, terveellinen ja vaivaton välipala työpäivän viimeiselle tauolle tai matkalle kotia päin. Ja tämä tarttis syödä joka arkipäivä
fitfarmilla alkaa dietti huomenna, pitäisikö liittyä?
Tulin nyt päätökseen missä olin jo aikaisemminkin, että syön vain vähemmän. En edelleenkään jaksa miettiiä mitä syön. ap
laihdutko tolla ruokavaliolla? voisin ottaa testiin. ap