Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi laihduttaa, mutta en näe itseäni lihavana, mutta tunnen sen ja vaakakin sen kertoo.

Vierailija
06.11.2016 |

Olen koko vuoden tässä yrittänyt mielestäni parhaani ja pääsinkin pari kiloa alas mutta se oli vain väliaikaista. Salitreenit ei innosta vaikka pt tuntejakin ostanut. Tanssissakin olen käynyt mut nyt sekin tunti lopetettiin kun siellä ei käy ketään. Syön aamupalaksi puuroa, maitorahkaa päivittäin, kotiruokaa ja paljon kananmunaa. Nyt kun työnkuva muuttui lounas on salaatti johon lisään vielä raejuustoa. Iltapäivälle tarvitsisi keksiä jokin välipala ettei ole kauhea nälkä kun pääsee kotiin. Koska silloin sorrun tonnikalanuudeleihin.

Toinen ongelma on se että minulla on tietynlainen pakkomielle ruokaa kohtaan. Kun keväällä diettasin niin olin tosi stressaantunut ja sen takia varmaan ei painokaan menny alas. Minulla on pakkomielle siihen että on syötävä vaikka ei ole nälkä. Eli kun tulen töistä niin on pakkomielle saada ruokaa vaikka ei olisi nälkä. Nyt kun en enään keskity ruokaan niin tuo pakkomielle hieman laantunut ja huomaan että pärjään ilman ruokaakin. En nyt oikein tiedä mihin tää on menossa. Mutta laihtua haluaisin. Vinkkejä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta. Minäkään en jotenkin omassa päässäni tai edes peiliin katsoessani näe itseäni kovin lihavana. Sitten minulla on tavallisesti tiettyinä aikoina pakkomielle syödä tietyt herkut, en edes syö välttämättä ns oikeaa ruokaa viikkokausiin.

En osaa antaa neuvoja, itselläni vain välillä päässä naksahtaa ja sitten taas pystynkin olemaan jollain ihan ihme dieetillä että en syö juuri mitään ja laihdun nopeassa tahdissa paljon. Nämä on asioita jotka ei ole todellakaan kiinni mistään tahdonvoimasta vaikka sitä aina hoetaan.

Vierailija
2/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Peilissä näytän mielestäni hyvältä, mutta valokuvat voi mahoton mikä syöttöporsas 😐.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään kyllä haluaisi diettiä alkaa vääntää vaan jotenkin vielä saada vaa jotain muutoksia tähän arkielämään koska uskon kuitenkin syöväni terveellisesti vaikka herkkujakin välillä on. Pehmeätä rasvaa tarttis saada enemmän mut kun en jaksa vetää avokadoa joka päivä niin sitä on hankala saada. En syö pähkinöitä enkä siemeniä. Salaatteihen yritän lorauttaa öljyä. ap

Vierailija
4/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Valokuvista näen lihavuuteni ja järkytyn joka kerta. Mutta peilikuva ei mene jakeluun. Ja syönnvaan syömisen ilosta. Diettiyritykset jää aina kesken ja muutenkin nihkeästi edes paino tippuu. Vaaka kertoo että helpostibkyllä nousee. Ahdistavaa!

Vierailija
5/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enään kyllä haluaisi diettiä alkaa vääntää vaan jotenkin vielä saada vaa jotain muutoksia tähän arkielämään koska uskon kuitenkin syöväni terveellisesti vaikka herkkujakin välillä on. Pehmeätä rasvaa tarttis saada enemmän mut kun en jaksa vetää avokadoa joka päivä niin sitä on hankala saada. En syö pähkinöitä enkä siemeniä. Salaatteihen yritän lorauttaa öljyä. ap

Mihin ihmeeseen sä tarviit kaiken tuon ruoan, jos et edes treenaa? Jos muuten tarkoitat tonnikalanuudeleilla niitä maustettuja pikanuudeleita, niin tiedoks ne on todella epäterveellisiä. Ala sydä kasviksia ja vaaleaa lihaa, niin paino alkaa pudota.

Vierailija
6/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiedä mistä vielä 10 kg tuli lisää kun ahdisti jo 70 kg:sena ja jo silloin oli tuskaa. Juuri sen takia koska paino vaan nousi. ap

Vierailija
7/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi vieläkin vähentää ruokaa. Sit taas jotkut hokee et tarttis syödä enemmän jotta laihtuu. Tänään tulee ruuaksi lihaklöntti uunissa, perunaa ja porkkanaa ja ehkä joku kastike. Mies kävi äsken kebabilla, itse jäin kotiin. ap

Vierailija
8/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita, jes! Muuten pärjää hyvin , mutta aina kerran kahteen viikkoon repsahtaa ihan täysin ja vedän turvan täyteen kaikkea roskaa enkä lopeta, vaikka tiedän olevani ihan ähkynä. Peilissä olen hyvinkin sopusuhtaisen näköinen, mutta kamerassa VOI HERRANJUMALA!

Vierailija
9/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä aika helvetin säälittävä tapaus

Vierailija
10/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGAS Sun kirjoitti:

olet kyllä aika helvetin säälittävä tapaus

Mitä sille voi jos tuntuu, että on tehnyt kaikkensa, muttei mikään auta?!  ap

Vierailija
11/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitfarmilta tullut hyvä 6 listan vinkki pöhötykseen, aloittakaa siitä listasta.

Vierailija
12/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt löytänyt hyvän tavan laihtua ja toivon että sama jatkuu. Viikolla syön aamulla 7.00 kaksi ruisleipää kinkulla ja juustolla (tästä en luovu). välipalaksi omena tai mandariini (10-11 välillä) Lounaaksi salaatti noin 12.00 (tonnikala, kana tai lohi). 15.00 hedelmä 17.00 normi kotiruokaa lautasmalli, mitä kulloinkin on ruokana. En ota koskaan lisää. 20.00 iltapala voileipä tai hedelmä tai rahka ( Paljon vettä päivän aikana).

Viikonloppuisin syön perheen kanssa lihaa, kalaa tai kanaa ja juon viiniä ruuan kanssa sekä usein vielä illallakin. Herkkuna pähkinöitä. Silloin Syön harvemmin, mutta isompia /kaloripitoisempia annoksia. Lounasta en ollenkaan, syömme yhdessä noin 15.00.

Käyn salilla 2krt/vko aerobisella tunnilla crossing/spinning ja 2krt/vko lihaskuntotunnilla (body, pump, pilates)

2kk ja -6kg. Samalla tavalla tarkoitus jatkaa.

Vierailija
13/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli jos nyt vaikka aluksi koitan vaihtaa nuudelit kanaan ja kasviksiin. Joskus muistan syöneen classic wok vihanneksia mutta vatta ei tykännyt.

Vierailija
14/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön arkisin näin: klo 5.30 puuro, raejuusto, marjoja, maitoa, vettä, 2x omega 3. klo 8-9 maitorahka, marjoja ja banaani, vettä, teetä. klo 10.30-11 salaatti mitä nyt töistä saa ja raejuustoa, vettä. Sitten menee päin mönkään loppipäivä. Välipala pitäisi keksiä klo 14 ja sitten kotiruoka johonkin aikaan ja iltapalaksi jotain. ap

Vierailija
15/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeilut mifua ? Suositteletteko?

Vierailija
16/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laardiperse ulisee :D

Vierailija
17/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette läskejä, niin syökää vähemmän kuin kulutatte. That´s it. Vaaka ei valehtele.

Vierailija
18/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arki:

Herätessäni kaksi kuppia kahvia. Aamupala töissä klo 9, kaksi reissaria, jonka päällä oivariinia, salaattia, sipulia, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua ja paprikaa.

Lounas kl 11.30, joko ruokaisa salaatti, keitto tai eilistä kotiruokaa kasvisten ja salaatin kanssa.

Klo 14 kahvia ja hedelmä ja puoli purkkia raejuustoa.

Klo 17-18 kanaa, jauhelijaa, kasviksia ja perunaa tai riisiä/pastaa.

Illalla teetä ja ehkä ruisleipä, kuten aamulla.

Vierailija
19/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti onko se niin helppoa? Eli syön vain vähemmän. Mistä vähennän ruokaa parhaiten? Voinko jonkun ruuan jättää kokonaan pois? Mitä jos en syö mitään koko päivänä? ap

Vierailija
20/27 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö kuitenkin kokeilla fitfarmia? mietä diettiä sieltä suosittlet? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme