Miksei netissä ole yhtään sopivaa miestä?
Aina on jotakin mikä vie mielenkiinnon kun ilmoituksia selaa: valkoinen vyö, tatuointeja, ylimielinen asenne, liian vanha, liian nuori. Jos löytyy muuten hyvä niin se polttaa kuin korsteeni tai asuu Sodankylässä.
Enkä sano että itekään läheskään kaikille kelpaisin, mutta olisi nyt kiva edes löytää ilmoitus johon tekisi mieli vastata.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua varakasta miestä, käyn ihan töissä ja mulla on omaa rahaa omiin tarpeisiin. Haluaisin normaalin miehen. Joka ei hauku entisiään deitti-ilmoituksessa, ei polta, ei ole hirvittävän ylipainoinen, tatuoitu, asu 1000 km päässä. Lisäksi meillä pitäisi kuulua se klik. Ap
Mihin unohtui työssäkäyntiä ja tienaaminen, kun se on kuitenkin sun vaatimuksista kaikista keskeisin? Maksamattahan sua ei saa.
Juu se ei ole kriteeri. Tapailin viimeksi työtöntä miestä. En kelvannut kun mulla on rumat tissit. Ap
Ei lasketa, kun ahneuksissa joka tapauksessa vaadit, että mies ainakin hakee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran jonkun naisen kriteereissä, että hän karsi kaikki miehet joilla oli housuissaan vetoketju ja vain napilliset kelpasivat. Jännää.
No jaa. Jos mun treffikumppanilla on nilkat paljaana talvella niin ne olikin sitten viimeiset treffit.
Mene baariin, siellä ne jännämiehet pyörivät. Netissä on paljon tavallisia kilttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina on jotakin mikä vie mielenkiinnon kun ilmoituksia selaa: valkoinen vyö, tatuointeja, ylimielinen asenne, liian vanha, liian nuori. Jos löytyy muuten hyvä niin se polttaa kuin korsteeni tai asuu Sodankylässä.
En ole mitään noista. Mutta en ole netissä. Sori. Toivottavasti löytyy ...
m
vähän outoja miehiä siellä yleensä on..suurin osa takertujia jotka ei oikein pärjää naismarkkinoilla :/ sitten on niitä pelimiehiä jotka odottaa helppoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysely
Harrastaisitko seksiä Finderellan kanssa?
Ylös: kyllä
Alas: en
Onko hänestä kuva jossain?
Olet mahdoton miellyttää. Netissä on kuitenkin miljoonia miehiä.
Jännämiehellä on musta vyö. Tai ainakin mielikuvituksessaan.
Näin kerran jonkun naisen kriteereissä, että hän karsi kaikki miehet joilla oli housuissaan vetoketju ja vain napilliset kelpasivat. Jännää.