Ei taida 40v löytää kumppania vaikka olisi pitänyt huolta itsestään
nuorekas ym.
Kaikki samanikäiset ovat jo pariutuneet.
Kommentit (19)
Hyvin löytää. Monella se nuorena solmittu liitto jo nimittäin on loppunut tuohon ikään mennessä. Itse olin jo leski 36 -vuotiaana ja ottajia olisi ollut joka sormelle.
Minusta nainen parhaimmillaan 40v, seksuaalisesti ym.
Se pitäisi itsen nähdä voimana ja rohkeasti katsella 30+ miehiä..koska 40+ miehet väsähtäneitä, elämäänsä kyllästyneitä.
Löytää kun lakkaa etsimästä. Etsivän epätoivo karkoittaa potentiaaliset kumppanit.
Kyllä lassukoita riittää vanhemmissakin miehissä. Se on kyllä totta että miehet tietysti mielummin ottavat nuoremman naisen. Kattele vaikka jotain 50+ miestä, niin eikönä ala tärpätä.
Vierailija kirjoitti:
Se pitäisi itsen nähdä voimana ja rohkeasti katsella 30+ miehiä..koska 40+ miehet väsähtäneitä, elämäänsä kyllästyneitä.
Minusta nainen on parhaimmillaan 16-25v.
Mä olen 38, en ole koskaan harrastanut liikuntaa, normaalipainoinen olen kyllä ja sellainen erikoisen näköinen mutta en varsinaisesti ruma. Ottajia olisi jos vain uskaltaisin heittäytyä deittailemaan! Innokkaimpia joudun sohimaan hiilihangolla kauemmaksi. :D
Suoraaan toiselle kierrokselle vaan.
Viisikymppinen viisivitonen fiksu herrasmies sopisi sulle hyvin jos olet hyvin säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nainen on parhaimmillaan 16-25v.
No, eihän tuon ikäinen ole edes nainen vaan lapsi. +30 on vasta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Löytää kun lakkaa etsimästä. Etsivän epätoivo karkoittaa potentiaaliset kumppanit.
Jaa. Loppui tuo etsiminen parikymppisenä. Jokohan kohta löytyy?
m40+
Panosta ulkonäköön, niin sulla on mahikset 18v neitokaisiin. Nuoret naiset on henkisesti kypsiä ja tykkäävät kokeneista miehistä.
Nainen parhaillaan 16-25v, mies 40-60v. ;)
Tuossa vaiheessa ollaan jo toisella kierroksella...
Vierailija kirjoitti:
Nainen parhaillaan 16-25v, mies 40-60v. ;)
Säälittää miten harhainen olet. Mies rupsahtaa nelikymppisenä ihan siinä missä nainenkin ja nainen sentään on seksuaalisesti toimiva vielä 60-vuotiaanakin toisin kuin mies joka tarvii siihen pillereiden apua. Kukaan ei ihan oikeasti kuvittele että joku 50 vee mies olisi parhaimmillaan. Ei ikinä. Mies on parhaimmillaan noin 30-35 ja siitä eteenpäin tilanne on heikkenevää erektiota, kasvavaa mahaa, pakenevaa hiusrajaa ja roikkuvia miestissejä. Viimeistään.
Tjaa,a. Riippuu varmaan siitä, että mitä etsii ja toivoisi löytävänsä. - Jos haave on suurperheestä ja lapsien saanti perinteisellä biologisella tavalla sen suunnilleen samanikäisen kumppanin kanssa, niin saattanee olla jo pieni kiire ja epä toivo. Mutta jos riittää kahden aikuisen tasapainoinen ja tasa-arvoinen suhde, jossa toisella on mahd. jo lapsia tai sitten ei ole lapsia, niin en ymmärrä, miksei sellaista vosi löytää. - Itse ainakin toivoisin löytäväni sellaisen itselleni ja minulle riittää, oikein hyvin vain yksi "riittävän hyvä" kaikine vahvuuksineen ja puuteineen....
Vierailija kirjoitti:
Jos 40+ mies saa valiat 20v tai 40v. Valinta lienee selvä..
Toki 40+ nainekin voi nuoremman ottaa.
Miksi pitäisi ottaa? Itseäni ei kiinnosta olla riistäjä nuorelle joka todennäköisesti jossain vaiheessa tajuaa haluavansa omia lapsia ja minun lapset on tehty eikä +40 muutenkaan järkevä ikä synnyttää.
Ei tule mieleenkään sekaantua suhteeseen jossa max 5vuotta elinikää. Tai että ottaisin itseäni reilusti vanhemman 55v - juu ei kiitos!
Kyllä varmasti löytyy. Ahneen primadonnan oma vika jos ei löydy.
Kyllä se syy löytyy sieltä peilistä.
Jos 40+ mies saa valiat 20v tai 40v. Valinta lienee selvä..
Toki 40+ nainekin voi nuoremman ottaa.