Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia? Seksistä

Vierailija
06.11.2016 |

Onko normaalia, että mies runkkaa seksin aikana paljon, eikä kykene laukeamaan ilman tätä? Olen kokematon, niin en tiedä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Itsellä on vähän eri tilanne, mutta haluan silti kertoa sen tänne. Minulla on aina ollut orgasmivaikeuksia ihan nuoresta pitäen (vaikka olen nuori vieläkin, 22v mies). Lyhimmillään olen saanut orgasmin puolessa tunnissa jatkuvassa yhdynnässä, yleensä kuitenkin kestää n. tunti jatkuvaa yhdyntää. Orgasmista pelkästä suuseksistä ei puhettakaan. Pisimmillään on kestänyt päälle kaksi tuntia jatkuvassa yhdynnässä saavuttaa orgasmi. Masturboidessa sama homma. Kunnioitusta eksälleni joka jaksoi sitä niinkin pitkään, koska onhan se varmasti inhottavaa kun hän itse sai orgasmin vartissa ja minulla kesti sen jälkeen vielä karkeasti 45 minuttia... Noh, se oli kuitenkin lopulta eron syy. En ole katkera häntä kohtaan mitenkään vaan ymmärrän kyllä täysin, varmasti inhottavaa. Mutta harmittaa siinä mielessä että haluaisin löytää kumppanin joka jaksaisi harrastaa seksiä niin pitkään vaivatta, mutta se on varmasti hankalaa. En ole kuitenkaan vielä menettänyt toivoa.

Mun miehellä myös kestää tosi pitkään tulla ja hänkin nuori (24). Tunsin väliin itseni tosi huonoksi ja epäseksikkääksi, kun en saanut miestä tulemaan helposti ja itsellänikin alkoi olla vaikeuksia saavuttaa huippua paineiden vuoksi. Meillä tilanne ratkesi, kun juteltiin ja mies kertoi, ettei hänen aina tarvitse laueta ja nyt tehdään niin, että osa seksikerroista lopetetaan kun minä tulen ja seksi elämä on parantunut huimasti, kun ei aina tarvi stressata. :)

Vierailija
22/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vastaa olevan normaalia? En ole ikinä törmännyt mieheen, joka kesken touhujen alkaisi runkkaamaan itseään. En ikinä! Loukkaantuisin kyllä moisesta, tuohan on suora osoitus, että minä en riitä/ saa miestä laukeamaan. Että seksi on tasan niin kivaa, ettei miehellä edes seisokki pysy yllä ilman runkkaamista.

Jotenkin tuli tän tekstin perusteella sellainen kuva susta, että oot sellainen nainen, joka odottaa, että mies on heti sut nähdessään tulossa housuihinsa ja sängyssä lähinnä makaat miehen tehdessä kaiken työn ja sitten jos joku mies haluaakin sun tekevän ees jotain sängyssä haukut miehen heti huonoksi petikumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kamoon. jos seksi on kaikkien osapuolten mielestä kivaa, ei sillä ole väliä, miten se tehdään.

Vierailija
24/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt kamoon. jos seksi on kaikkien osapuolten mielestä kivaa, ei sillä ole väliä, miten se tehdään.

Niimpä. Jos molemmat nauttii, niin miksi pitää miettiä, onko tämä nyt "normaalia" tai "epänormaalia". Miten seksissä edes määritellään, mikä on "normaalia"? Ihmiset kun tuppaavat pitämään niin erilaisista asioista, kun seksistä on kyse.

Vierailija
25/29 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lähes aina runkannut kesken lemmenleikkien. Minä joko lupsuttelen terskaa tai palleja tai hieron itseäni, jolloin mies kiihottuu entisestään ja laukeamme yhdynnässä. Tämä stimuloi myös minua, sillä en saa helposti orgasmia yhdynnässä, jos homma menee vanilja-kaavalla esileikki, yhdyntä ja miehen orkku.

Ollaan siis epänormaaleja?

Vierailija
26/29 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki vastaa olevan normaalia? En ole ikinä törmännyt mieheen, joka kesken touhujen alkaisi runkkaamaan itseään. En ikinä! Loukkaantuisin kyllä moisesta, tuohan on suora osoitus, että minä en riitä/ saa miestä laukeamaan. Että seksi on tasan niin kivaa, ettei miehellä edes seisokki pysy yllä ilman runkkaamista.

Olet varmaan aika nuori. Odotas kun alat harrastaa seksiä keski-ikäisten miesten kanssa.

http://erektiohairio.com/

Vierailija
27/29 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin tästä lähin loukkaantua, jos kohtaa naisen, joka ei saa orgasmia ilman omaa apua. En kestä, jos minä en riitä! Yhyy! *louk*

Vierailija
28/29 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Itsellä on vähän eri tilanne, mutta haluan silti kertoa sen tänne. Minulla on aina ollut orgasmivaikeuksia ihan nuoresta pitäen (vaikka olen nuori vieläkin, 22v mies). Lyhimmillään olen saanut orgasmin puolessa tunnissa jatkuvassa yhdynnässä, yleensä kuitenkin kestää n. tunti jatkuvaa yhdyntää. Orgasmista pelkästä suuseksistä ei puhettakaan. Pisimmillään on kestänyt päälle kaksi tuntia jatkuvassa yhdynnässä saavuttaa orgasmi. Masturboidessa sama homma. Kunnioitusta eksälleni joka jaksoi sitä niinkin pitkään, koska onhan se varmasti inhottavaa kun hän itse sai orgasmin vartissa ja minulla kesti sen jälkeen vielä karkeasti 45 minuttia... Noh, se oli kuitenkin lopulta eron syy. En ole katkera häntä kohtaan mitenkään vaan ymmärrän kyllä täysin, varmasti inhottavaa. Mutta harmittaa siinä mielessä että haluaisin löytää kumppanin joka jaksaisi harrastaa seksiä niin pitkään vaivatta, mutta se on varmasti hankalaa. En ole kuitenkaan vielä menettänyt toivoa.

Kokeile tantraseksiä. Kannattaa myös lukea Moniorgasminen mies-kirja. Syy voi olla myös lääketieteellinen ongelma kuten eturauhasen liikakasvu.

Vierailija
29/29 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tulee sterotypiä että miehillä pitää seisoa kuin tukki koko ajan? Eikö tämäkin sterotypia voisi purkaa? Itse en kutsu erektio-ongelmia ongelmiksi. Yksikään mies ei voi välttää lerpahduksia, se on väistämättä edessä kun vanhenee.