Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät viehäty miehistä yhtä laajalla skaalalla kuin miehet naisista?

Vierailija
06.11.2016 |

Miehet tykkäävät niin hoikista, pyöreistä kuin treenatuistakin naisista pituuteen katsomatta, mutta harva nainen näkee vaikkapa isoperseisen, kapeaharteisen tai lyhyen miehen seksikkäänä.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mietitään ihan vaan biologiaa niin jo se pelkästään kertoo vastauksen. Sama monilla muilla eläinlajeilla: naaraalle riittää se yksi joka pistää paksuksi ja miehen taas täytyy levitellä siementään laajalle alalle jotta suku jatkuu varmasti hyvin. Eihän me enää noin ajatella tietoisesti eikä kaikki edes lisäänny ja siementen levittelyä pitkin kylää ei katsota niin hyvällä, mutta nuo alkukantaiset vaistot on meissä vieläkin.

Teiltä elänmaailman juttuihin vetoavilta pitäisi kieltää pääsy keskusteluihin. "Lajin x edustajat tekevät näin joten se todistaa että ihmiset ajattelevat samoin vaikka kukaan ei sitä itse tiedäkään." Joopa joo.

Vierailija
82/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt.

Se on aina se +180cm mallimiessänkinaamaekstroverttialfa joka saa kaikki naiset ja muut miehet on ilman.

Itselläkin oli poikuus tallella 28 vuotiaaksi asti ja meanwhile yhdellä alfalla on samassa ajassa satoja naisia.

Mitä se alfa on tehnyt niillä sadoilla naisilla? Ei vaimoja tarvita kuin yksi hyvä.

No pannut niitä? Seksikomus lisää mahdollisuuksia saada parempia naisia.

Seksikokemus lisää mahdollisuuksia saada sukupuolitauti ja pukin maine. Ei hyvä mies nai satoja naisia. Kuinka moni nainen haluaa puolisoksi miehen joka on pannut koko kylän kyläpyöriä? Kunnon naisiahan se ei ole pannut, vaan kaikki löyhätapaiset, eli samanlaiset kuin itse on. Siinä se pieni piiri kiertää ja seksitaudit on kaikilla sitten samat.

Tätähän miehet eivät tajua. Ei sellainen mies ole mikään alfa, joka harrastaa paljon irtoseksiä. Sellainen on huoramies. Naisten silmissä alimman tason porukkaa. Mutta kun "panoalfat" ja yhyy. Yritäppäs näille todellisuuspakoisille selittää asianlaita, niin eivät usko.

Vähän vaikea sitä on uskoa, kun naiset pitävät itse sitä halveksittavana ominaisuutena että mies on neitsyt esim. +25-vuotiaana. Itse pidätte sitä todisteena siitä että mies on mies, jos hän kelpaa monelle naiselle ja vastaavasti jos miehen on vaikea saada naisia, on hänessä oltava joku vika. Katsokaa omia asenteitanne ja tulkaa sitten valittamaan. Yksinkertaisesti: naiset suhtautuvat paljon paremmin siihen "huoramieheen" kuin johonkin ressukkaneitsyeen. Huoramiehen jutuille usein kikatellaan, neitsytmiestä usein pilkataan ja pyöritellään silmiä kun tämä tulee epävarmasti tekemään tuttavuutta. Huoramies voi sentään tuntua naisesta mieheltä, ressukkaneitsytmiehen ihastunut katse on kauhistus ja ällöttävää.

Mitäpä jos alkaisit katsella vähän toisenlaisia naisia? Sellaisia, joilla itselläänkin on ollut hyvin vähän tai ei ollenkaan seksisuhteita? Sellaisia, jotka uskovat koko eliniän kestävään avioliittoon? Ei, he eivät ole niitä kaunottaria, jotka jakavat satoja selfieitä somessa, tai jotka ovat Tinderissä. Heidät löydät aivan muualta, tosin pahasti pelkään, että nämä naiset ovat sinulle näkymättömiä. 

Eli taas miehen vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on selkeästi jotain vikaa kun en mahdu tuohon miesten skaalaan...Reilut 170cm ,60kg ,F kuppi,pitkät hiukset...no nykyään jo vanha siis yli 40v mut eipä ollut nuorempanakaan hurraamista...😂Ai niin en ole blondi😂

Vierailija
84/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni rakkaus on kapeaharteinen ja häntä luullaan joskus naiseksi. Oli neitsyt kun hänen kanssaan menin ensimmäistä kertaa sänkyyn (mies 38v). Olen todella nirso ja tätä miestä olen etsiskellyt ikäni.

Tää palstan vakiovinkuja vois mun puolestani olla vaikka minkänäköinen panomies ja leuka kuin puuliiteri mutta juoksisin karkuun noin ahdistavaa tyyppiä. Iso osa miehistä on käveleviä paskakasoja ap:n tyyliin. Siksi kannattaa naiset olla nirsoja jatkossakin.

Vierailija
85/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämäni aikana 3 suhdetta, aivan eri näköisten miesten kanssa. Ensimmäinen poikaystävä oli lyhyt ja hoikka, söötti, pitkätukkainen ruskeaverikkö. Seuraava lyhyt ja tanakka, mustatukkainen, parrakas ja karvainen. Nykyinen on pitkä ja blondi, lihakseton honkkeli, varmaan alipainoinen jos kävisi vaa'alla. Sitä tyyppiä, jolla paino vain tippuu vaikka syö donitseja aamupalaksi. 

Luonteessa yhtäläisyyksiä sitten onkin enemmän, kilttejä, turvallisia, avarakatseisia ja älykkäitä miehiä.

Kapeampana näen miesten skaalan, kun mietin tuttavapiirin miehiä joiden suhteita olen nähnyt enemmänkin. Yhdelle kelpaa vain sirot 150-senttiset naiset, toisella on varmaan kolmas lyhyt ja pyöreä "maatalonemäntä" -tyyppi menossa 5 vuoden sisään. Luonteet naisilla kuitenkin aivan erilaisia.

Mulla ei edes ole muita ihannemiehen ulkonäkökriteerejä kuin kiltit silmät, mikä liittyy enemmän ilmeeseen ja katseeseen kuin mihinkään geenien määräämään :/

Vierailija
86/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät KAUNIISTA naisista, eli tuo miesten "laaja skaala" tarkoittaa tosiasiassa sitä että he haluavat fyysisesti viehättävän naisen mutta preferoivat näissä naisisa hieman eri ominaisuuksia eli joku tykkää kauniskasvoisesta fitness-mimmistä, toinen taas kurvikkaasta ja kauniskasvoisesta jne. Mutta ruma tai tavis ei ole se numero yksi valinta miehille, mutta sellaiseen osa joutuu vain tyytymään.

Sinä voit tuoda sen perustavis naisen niin minä vannon että saan hänelle yhden viikonlopun aikana vaikka 100 miestä jotka nussisivat häntä mielellään. Maksan 10 000 euroa jos en onnistu tavoitteessa. Minä voin hoitaa miesten hankkimisen alusta loppuun.

Sinä ajattelet taas kertapanoa. Koko eliniän kestävä parisuhde on ihan eri asia. Etsipä mies, joka haluaa tasa-arvoisen parisuhteen eikä pelkkää palvelijaa ja seksinantajaa.

Niinpä niin, miehethän ei ajattele muuta kuin seksiä ja miten saa seuraavan naisen. Loppuaika menee haukkuessa naisia pihtareiksi tai h*oriksi.

Ilman seksiä ei mitään parisuhdetta voi edes tulla.

Kyllä miehet sinne parisuhteisiin haluaa mennä mutta kun ne ei sinne pääse. Kun pääsee niin se on juuri nainen joka ne suhteet katkaisee kun mies ei ole naisen palvelija.

Itse en halua seksiä ilman parisuhdetta. Minä ja mies seurusteltiin oikeasti ennen kuin seksi tuli mukaan kuvioihin. Ensin kannattaa tutustua kunnolla toisen yläpäähän eikä aloittaa seksillä.

Aikuinen mies ymmärtää, että hän ei ole vaimon pikku apulainen, joka silloin tällöin pyynnöstä auttelee vaimoa vaan osaa hoitaa oman osansa kotitöistä. Jos perheessä on lapsia, niin tämä on vieläkin tärkeämpää.

Vierailija
87/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät KAUNIISTA naisista, eli tuo miesten "laaja skaala" tarkoittaa tosiasiassa sitä että he haluavat fyysisesti viehättävän naisen mutta preferoivat näissä naisisa hieman eri ominaisuuksia eli joku tykkää kauniskasvoisesta fitness-mimmistä, toinen taas kurvikkaasta ja kauniskasvoisesta jne. Mutta ruma tai tavis ei ole se numero yksi valinta miehille, mutta sellaiseen osa joutuu vain tyytymään.

TÄMÄ!

Miehet eivät vaan yksinkertaisesti kehtaa myöntää miten tärkeää heille on naisen kauneus. Itse tavallisena/rumahkona naisena en ole kelvannut kellekään miehelle - en edes niille, jotka eivät ole saaneet minunkaan tilalle ketään muuta naista. On aivan puppua sanoa, että miehet pitäisivät naisista laajalla skaalalla kun rumat naiset ovat miehille täysin näkymättömiä, meitähän ei edes mainita kun kiistetään rumien naisten olemassaolo!

Kyse oli siitä, että miesten silmissä laaja skaala naisia on kauniita, ei siitä että miehet pitäisivät rumista naisista.

Melkein itkettää kun olette niin saatanan tyhmiä ettette käsitä keskustelun kulkua. Laaja skaala viittaa juurikin tavallisiltakin näyttäviin naisiin ja juuri on todettu miten miehet oikeasti joutuvat tyytymään niihin tavisnaisiin. Se on fakta, että te ette kehtaa myöntää haluavanne niitä kauneimpia naisia aidosti eniten.

Luepa se viestiketju uudelleen ja yritä kokeilla vastaamista uudelleen.

Tietenkin miehet haluaa eniten kauniita. Mutta ne haluaa kyllä myös niitä rumempia. Siinä on naisten ja miesten ero: Miehet pitää lähes kaikista naisista. Tietenkin jotkut on kauniimpia kuin toiset mutta miehet pitää melkein kaikista.

Naiset taas ei pidä kuin harvoista miehistä.

Ei pidä paikkaansa, en ole kelvannut edes niille vaatimattoman näköisille miehille, vaan hekin haluavat kauniin naisen. Sinun logiikkasi mukaan ympärilläni parveilisi tusinoittain miehiä, jotka anoisivat minua suhteeseen kanssaan mutta eipä niitä ole näkynyt sitä yhtäkään, ei mailla eikä halmeilla. Et uskokaan miten tavismiehet voivat nirsoilla naisten suhteen, kun jopa ne rumemman puoleistenkin miesten olen ihan itse kuullut valittavan, kuinka ovat mieluummin ilman kuin ottavat tasoisensa naisen. Kiukuttelevat kuin pikkulapset, surkuhupaisaa katseltavaa, ja kuunneltavaa se kyllä on, täytyy todeta. Ihan kuin lapselta olisi evätty pääsy jonnekin, ja kun ei saa tahtoaan läpi, tulee kiukuttelukohtaus.

Vierailija
88/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt.

Se on aina se +180cm mallimiessänkinaamaekstroverttialfa joka saa kaikki naiset ja muut miehet on ilman.

Itselläkin oli poikuus tallella 28 vuotiaaksi asti ja meanwhile yhdellä alfalla on samassa ajassa satoja naisia.

Mitä se alfa on tehnyt niillä sadoilla naisilla? Ei vaimoja tarvita kuin yksi hyvä.

Seksikokemus lisää mahdollisuuksia saada sukupuolitauti ja pukin maine. Ei hyvä mies nai satoja naisia. Kuinka moni nainen haluaa puolisoksi miehen joka on pannut koko kylän kyläpyöriä? Kunnon naisiahan se ei ole pannut, vaan kaikki löyhätapaiset, eli samanlaiset kuin itse on. Siinä se pieni piiri kiertää ja seksitaudit on kaikilla sitten samat.

Tätähän miehet eivät tajua. Ei sellainen mies ole mikään alfa, joka harrastaa paljon irtoseksiä. Sellainen on huoramies. Naisten silmissä alimman tason porukkaa. Mutta kun "panoalfat" ja yhyy. Yritäppäs näille todellisuuspakoisille selittää asianlaita, niin eivät usko.

Vähän vaikea sitä on uskoa, kun naiset pitävät itse sitä halveksittavana ominaisuutena että mies on neitsyt esim. +25-vuotiaana. Itse pidätte sitä todisteena siitä että mies on mies, jos hän kelpaa monelle naiselle ja vastaavasti jos miehen on vaikea saada naisia, on hänessä oltava joku vika. Katsokaa omia asenteitanne ja tulkaa sitten valittamaan. Yksinkertaisesti: naiset suhtautuvat paljon paremmin siihen "huoramieheen" kuin johonkin ressukkaneitsyeen. Huoramiehen jutuille usein kikatellaan, neitsytmiestä usein pilkataan ja pyöritellään silmiä kun tämä tulee epävarmasti tekemään tuttavuutta. Huoramies voi sentään tuntua naisesta mieheltä, ressukkaneitsytmiehen ihastunut katse on kauhistus ja ällöttävää.

Mitäpä jos alkaisit katsella vähän toisenlaisia naisia? Sellaisia, joilla itselläänkin on ollut hyvin vähän tai ei ollenkaan seksisuhteita? Sellaisia, jotka uskovat koko eliniän kestävään avioliittoon? Ei, he eivät ole niitä kaunottaria, jotka jakavat satoja selfieitä somessa, tai jotka ovat Tinderissä. Heidät löydät aivan muualta, tosin pahasti pelkään, että nämä naiset ovat sinulle näkymättömiä. 

Eli taas miehen vika.

Hei haloo, tottakai se on miehen oma vika jos ei huoli tasoisiaan naisia :D Elätkö samalla planeetalla meidän muiden kanssa?

Vierailija
89/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta isästä tuli mieleen että hän haluaa kauniin naisen, mutta valittaa kummiskin jos nainen aiheuttaa kustannuksia.samalla hän valittaa myös pulleasta naisesta, joka ei vaadi paljoakaan.eli siis mikään ei ole sopiva tai hyvä.jos mies haluaa kauniin ja näyttävän naisen, niin tämä nainen vaatii usein vastineeksi materiaa.mies siis valitsee joko vaativan kauniin naisen tai vaatimattoman peruspullukan.toki näiden välilläkin on joitakin naistyyppejä.

Vierailija
90/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö sitten ei vaihtaisi rupsahtanutta mammaansa Sara Sieppiin jos mahdollisuus tarjottaisiin?[/quote]

Jos minulta kysytään, ottaisin ilmekään värähtämättä 100 ensimmäistä normaalia kadulla vastaan tulevaa ikäistäni naista ennen Sieppiä. Tiedän, että moni mies ottaisi hänet, mutta ovatko tällaisista naisista kiinnostuneet sitten miehiä vai poikia. Minä näen hänessä vain turhan julkkiksen, jonka perään kuolaavat lähinnä pikkupojat. Tekemällä tehty kauneus ei ole kovin kaunista.

Vierailija
91/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat evoluutiobiologisesti hypergamisia eli ylöspäin pariutuvia. Naiset tappelevat yhteiskunnan top miehistä. Siksi 20/80 sääntö pitää paikkansa, eli 20% miehistä panee 80% naisia.

Ja sitten kun katsot oikeita tilastoja ja tutkimuksia niin huomaat, että miehillä ja naisilla on suunnilleen saman verran seksikumppaneita. Kummassakin ryhmässä niitä, jotka eivät koskaan pane ketään ja niitä jotka hässivät joka viikko eri suuntaan.

Mihin te oikein näiden harhojen lietsomisella pyritte?

Vierailija
92/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nähty. Yhden miehen perässä kirkuu sata naista. Eikä edes hävetä.

Siis missä näin on käynyt? Yläkoulussa viisi luokan tyttöä oli ihastunut samaan poikaan vai?

Vierailija
93/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt.

Jos tuo pitäisi paikkansa, että vain pitkät miehet siittää lapsia, ei lyhyitä olisi enää olemassakaan, pituushan on perinnöllistä.

Ja mitä siitä tulisi jos parhaat naisetkin naiskentelisivat satojen miesten kanssa alle kolmekymppisenä ja sitten yrittäisivät etsiä äkkiä isän lapsilleen ja puolison vanhuuteen?

Se että lyhyitä syntyy johtuu lyhyistä äideistä. Harvemmin lyhyt mies pääsee isäksi asti.

Vierailija
94/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nähty. Yhden miehen perässä kirkuu sata naista. Eikä edes hävetä.

Siis missä näin on käynyt? Yläkoulussa viisi luokan tyttöä oli ihastunut samaan poikaan vai?

meillä oli ihan onneton tilanne yläasteella..siellä oli kaikilla ysiluokilla yhteensä ehkä 5 poikaa joista tykättiin ja kaikki muut oli enimmäkseen täysin näkymättömiä... :( oli kiva ku ei voinu saada poikaystävää kun ei pelimiehiä kiinnostanut, kun oli kymmeniä muitakin tyttöjä.

Vierailija
95/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt.

Miksi sitten naiset haluavat harrastaa seksiä erityisesti "alimman tason porukan" kanssa? Vai tuleeko se jollekin yllätyksenä, että panomiehen näköinen ja oloinen jamppa on panomies

Niitä naisia, jotka noin tekevät, äitisi tuskin pitäisi toiveminiöinään. 

Se stereotypia, että vain joku white trash -horo lähtisi sivistyneen, itsevarman, pitkän lakimiehen mukaan, ei kyllä perustu mihinkään. Itse asiassa aika moni ihan tavallinen ja tasokaskin nainen harrastaa joskus yhdenillanjuttuja ja kyllä he silloin tyypillisesti lähtevät tuon edellä kuvatun miehen mukaan, eivätkä jonkun perusepävarman, huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustetun miehen matkaan.

Mikä pointti tässä on? Miksi ottaisin yhden illan panoksi todennäköisesti paskaa seksiä, kun voin saada todennäköisesti ihan hyvää seksiä?

Miksi naisten pitäisi olla jotenkin "reiluja" yhden illan juttujensa valinnassa? "No hei ei se mitään vaikka vaikutat epävarmalta ja tylyltä mutta niin kiltisti kuitenkin yritit joten mennään nyt panemaan!"

Täysin absurdi ajatus. Käykää välillä ihmisten ilmoilla. Nämä teidän jutut kiertävät kehää.

Vierailija
96/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin tykkään vain hoikista ja sopivan lyhyistä naisista. Treenattu saa olla, mutta ei liian treenattu.

Vierailija
97/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP

Varamiespalvelu 😀😃 ?

Miten se tähän liittyi ?

Vierailija
98/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt.

Miksi sitten naiset haluavat harrastaa seksiä erityisesti "alimman tason porukan" kanssa? Vai tuleeko se jollekin yllätyksenä, että panomiehen näköinen ja oloinen jamppa on panomies

Niitä naisia, jotka noin tekevät, äitisi tuskin pitäisi toiveminiöinään. 

Se stereotypia, että vain joku white trash -horo lähtisi sivistyneen, itsevarman, pitkän lakimiehen mukaan, ei kyllä perustu mihinkään. Itse asiassa aika moni ihan tavallinen ja tasokaskin nainen harrastaa joskus yhdenillanjuttuja ja kyllä he silloin tyypillisesti lähtevät tuon edellä kuvatun miehen mukaan, eivätkä jonkun perusepävarman, huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustetun miehen matkaan.

Mikä pointti tässä on? Miksi ottaisin yhden illan panoksi todennäköisesti paskaa seksiä, kun voin saada todennäköisesti ihan hyvää seksiä?

Miksi naisten pitäisi olla jotenkin "reiluja" yhden illan juttujensa valinnassa? "No hei ei se mitään vaikka vaikutat epävarmalta ja tylyltä mutta niin kiltisti kuitenkin yritit joten mennään nyt panemaan!"

Täysin absurdi ajatus. Käykää välillä ihmisten ilmoilla. Nämä teidän jutut kiertävät kehää.

Miksi oletat saavasi parempaa seksiä itsevarmalta lakimieheltä kuin epävarmalta ja mukavalta mieheltä? Ensimmäisellä on varmasti enemmän kokemusta seksistä, mutta toisaalta hän on todennäköisesti itsekkäämpi sängyssä.

Vierailija
99/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat evoluutiobiologisesti hypergamisia eli ylöspäin pariutuvia. Naiset tappelevat yhteiskunnan top miehistä. Siksi 20/80 sääntö pitää paikkansa, eli 20% miehistä panee 80% naisia.

Ja sitten kun katsot oikeita tilastoja ja tutkimuksia niin huomaat, että miehillä ja naisilla on suunnilleen saman verran seksikumppaneita. Kummassakin ryhmässä niitä, jotka eivät koskaan pane ketään ja niitä jotka hässivät joka viikko eri suuntaan.

Miehissä on aivan selvästi isommat ryhmät niitä, jotka eivät harrasta seksiä juuri lainkaan. Sitten miehissä on myös ne selvästi aktiivisimmat seksin harrastajat.

Vierailija
100/138 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on aivan selvästi isommat ryhmät niitä, jotka eivät harrasta seksiä juuri lainkaan. Sitten miehissä on myös ne selvästi aktiivisimmat seksin harrastajat.

Näinpä ja ne miehet, jotka eivät harrasta seksiä ovat usein sellaisia, jotka eivät saa naista. Naisilla syyt ovat muualla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä