Haluaisin vain surra rauhassa, mutta pitäis järjestää lapsen syntymäpäiviä ja elää muutenkin normiarkea koko ajan
Suren lapsuuttani. Ja sitä, ettn voi järjestää lapsilleni onnellista lapsuutta koska olen itse niin surullinen. Ja suren siis lapsuuteni aiheuttamia vaikeita asioita, asioita, joissa en suoriudu kuten oppikirjoissa sanotaan, muun muassa. Olen huono ihminen ja miehille seksissä hylkiö.
Kommentit (105)
Olet vänkääjä. Sulla on joka ehdotukseen sellainen ei-asenne jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon lapsuuden suremisen aika ollut ennen ladten tekoa?
Mitä se surra rauhassa on? Makaat kuin tiskirätti sängyssä? Silläkö se maailmasi paranee?Ihannetilanteessa olisi. Mutta aina ei edes itse tiedosta, että omassa lapsuudessa on voinut olla jotain pahastikin vialla ja ne asiat ymmärtää vasta paljon myöhemmin. Usein myös omien lapsien saaminen laukaisee omat lapsuuden kriisit, vaikka luulee jo olevansa käsitellyt ne.
Mulle tapahtui osin näin. Tai olin masentunut lapsettomanakin, mutta nyt on eri asiat vaikeita. Sain muka käsiteltyä ne asiat ennen lasten tuloa, mutta lasten tultua se käsittely ei "kattanutkaan" vanhemmuuden vaatimuksia. Se oli (apua) aikuisten kanssa pärjäämiseen. Ei lasten.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ole vänkääja ja eikä ole. Mitä hyötyä ois innostua toimimattomista ohjeista? Oletko lukenut ketjua "neuvoja, jotka ovat hyviä, mutta eivät toimi."?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vänkääja ja eikä ole. Mitä hyötyä ois innostua toimimattomista ohjeista? Oletko lukenut ketjua "neuvoja, jotka ovat hyviä, mutta eivät toimi."?
ap
Vastasin sinne ketjuun btw että "kaikki äitini neuvot". Se oli juuri niin hänen kanssaan. Osasi sanoa miten asiat kuuluisi olla, mutta ei opettaa miten kyseinen asiaintila sitten saavutettaisiin. Sitten kehtasi vielä katsoa alaspäin pitkin nenänvarttaan kun en onnistunut.
ap
Ihmeellistä kun faktojen toteamista joku pitää itsesäälinä. Mitenköhän te oikein surette sitten? Ette lainkaan, ettette vain päädy säälimään itseänne?
ap
Senkin nuijat. Siis osa teistä. Osa on ihan kivojakin. Tai ainakin viisaita.
ap
Äitihullu, kyllä se sinä taas olet. Jossakin keskustelussa puolustin sinua, mutta enpä viitsi enää kun et eteenpäin pääse vaikka kuka täällä mitä sanoisi. Vastaat kaikkeen järkähtämättömän EI -sanan ja et edes ajattele asiaa enempää, kunhan vain jankutat ja jankutat. Eli pärjää, ei sinua kukaan voi pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu, kyllä se sinä taas olet. Jossakin keskustelussa puolustin sinua, mutta enpä viitsi enää kun et eteenpäin pääse vaikka kuka täällä mitä sanoisi. Vastaat kaikkeen järkähtämättömän EI -sanan ja et edes ajattele asiaa enempää, kunhan vain jankutat ja jankutat. Eli pärjää, ei sinua kukaan voi pelastaa.
No en ole äitihullu, ja sulla on ollu helppo elämä jos saamani neuvot ratkois sun elämässä yhdenkään ongelman. Tai sitten et edes halua/kykene olemaan aidosti onnellinen tai tavoittele sitä. Tyydyt paskaan elämään. Koska ei todellakaan ole nautittavaa esim. olla miehille seksuaalinen hylkiö.
ap
Ja koska olen miehille seksuaalinen hylkiö, olen väärän miehen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
No miten me voitais sua auttaa?
No mistä mä sen tietäisin? Jos tietäisin, asiassa olisi jo ratkaisu. Ja voisin hoitaa sen.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Niimpä niin, jopa sun huono mies valinta on jonkun muun kuin itsesi vika.. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole äitihullu, ja sulla on ollu helppo elämä jos saamani neuvot ratkois sun elämässä yhdenkään ongelman. Tai sitten et edes halua/kykene olemaan aidosti onnellinen tai tavoittele sitä. Tyydyt paskaan elämään. Koska ei todellakaan ole nautittavaa esim. olla miehille seksuaalinen hylkiö.
ap
No johan nyt tuli sivallus sieltä suuntaa! :D Jep, elämäni on ollut aina ihan helppoa ja mukavaa, kaikki nämä 42 vuotta. Lapsuudenperheeni on ihana, ystäviä on ollut aina ja suuri osa lapsuuden ystävistä on elämässäni mukana vieläkin, mieheni ja lapseni ovat upeita, työni on mukavaa ja menen sinne aina mielelläni, talouteni on vankalla pohjalla jne. Minua ei ole myöskään kasvatettu hylkiöksi, vaan vahvaksi ajattelevaksi ihmiseksi, joka tekee työtä onnensa eteen. Kaikki eivät ole tätä pohjaa saaneet, mutta voisihan sitä silloinkin yrittää hieman enemmän. Onni on omissa käsissä, muita ei auta syytellä jos on oma lehmä ojassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiimpä niin, jopa sun huono mies valinta on jonkun muun kuin itsesi vika.. Huoh.
No tuollaiset tunnelmat johtuvat kodin ilmapiiristä, eivät minusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo johan nyt tuli sivallus sieltä suuntaa! :D Jep, elämäni on ollut aina ihan helppoa ja mukavaa, kaikki nämä 42 vuotta. Lapsuudenperheeni on ihana, ystäviä on ollut aina ja suuri osa lapsuuden ystävistä on elämässäni mukana vieläkin, mieheni ja lapseni ovat upeita, työni on mukavaa ja menen sinne aina mielelläni, talouteni on vankalla pohjalla jne. Minua ei ole myöskään kasvatettu hylkiöksi, vaan vahvaksi ajattelevaksi ihmiseksi, joka tekee työtä onnensa eteen. Kaikki eivät ole tätä pohjaa saaneet, mutta voisihan sitä silloinkin yrittää hieman enemmän. Onni on omissa käsissä, muita ei auta syytellä jos on oma lehmä ojassa.
Mitä yrittää? Mikä sä olet siitä mulle mitään sanomaan, jos itsellesi on tullut kaikki tuo vain annettuna? Syytätkö sä minua siitä, että kasvatuksessani minun on annettu kokea olevani vain hylkiö? Saatana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiimpä niin, jopa sun huono mies valinta on jonkun muun kuin itsesi vika.. Huoh.
No tuollaiset tunnelmat johtuvat kodin ilmapiiristä, eivät minusta.
ap
Ei tietenkään, äitisi sanoi että asia on näin joten näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo johan nyt tuli sivallus sieltä suuntaa! :D Jep, elämäni on ollut aina ihan helppoa ja mukavaa, kaikki nämä 42 vuotta. Lapsuudenperheeni on ihana, ystäviä on ollut aina ja suuri osa lapsuuden ystävistä on elämässäni mukana vieläkin, mieheni ja lapseni ovat upeita, työni on mukavaa ja menen sinne aina mielelläni, talouteni on vankalla pohjalla jne. Minua ei ole myöskään kasvatettu hylkiöksi, vaan vahvaksi ajattelevaksi ihmiseksi, joka tekee työtä onnensa eteen. Kaikki eivät ole tätä pohjaa saaneet, mutta voisihan sitä silloinkin yrittää hieman enemmän. Onni on omissa käsissä, muita ei auta syytellä jos on oma lehmä ojassa.
Mutta sinänsä ihan kivaa, että kerrankin mulle vastaa aito henkinen kermaperse, eikä alkoholistiäidin laiminlyömä elämässäpärjääjä! :D
ap
Vooitko vähän avata mitä tarkoittaa että olet miehille seksuaalinen hylkiö? Jotain esimerkkejä miten tämä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vooitko vähän avata mitä tarkoittaa että olet miehille seksuaalinen hylkiö? Jotain esimerkkejä miten tämä ilmenee?
No aika traumainen suhtautuminen seksiin. Miehet ei halua sellaista henkilöä kumppanikseen.
ap
Työnteko pitää mua pinnalla. Kotona tuntuu että pilaan vain kaiken.
ap