Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä hiustenleikkuuseen pyöreäkasvoiselle

Vierailija
17.07.2025 |

Polkkatukkaa en halua. Värjäyttää meinaan, jos tähän täysin harmaaseen saa värin. Onko vinkkejä, millainen hiustenleikkaus olisi hyvä? T. Valis 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään myös odottamaan. 

Itsellä pitkä hius, jota pidän yleensä nutturalla. Joku kivava malli olisi leikata. Kaiken lisäksi hiukseni on päältä ohuet. On sellainen kananmuna pää

Vierailija
2/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ei-symmetrinen ja vähän toispuoleinen leikkaus käy. Sivuotsis, sivujakaus, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään myös odottamaan. 

Itsellä pitkä hius, jota pidän yleensä nutturalla. Joku kivava malli olisi leikata. Kaiken lisäksi hiukseni on päältä ohuet. On sellainen kananmuna pää

Mulla on myös ohuet hiukset ja tänä vuonna niitä on lähtenyt valtavasti. Ihan lyhyttä mallia en kuitenkaan haluaisi, kun mielestäni se ei mulle sovi.ap

Vierailija
4/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostettu

Vierailija
5/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata Salmela / Maria Veitola tukka. 

Vierailija
6/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös pyöreähköt kasvot ja hyvin hennot, ohuet hiukset. Yleensä pidä nutturalla tupeerattuna ja piilottelen ohutta huitulaa. Millainen ehdottoman naisellinen leikkaus/kampaus tällaiseen? Lyhyt ei ole tyyliäni, mutta tää hiusten vähyys...

Vierailija
7/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja youtuben lyhyet videot on täynnä hyviä malleja!

Vierailija
8/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään myös odottamaan. 

Mulla on myös ohuet hiukset ja tänä vuonna niitä on lähtenyt valtavasti. Ihan lyhyttä mallia en kuitenkaan haluaisi, kun mielestäni se ei mulle sovi.ap

Voithan sinä toisaalta yllättyäkin. Jos uskallat kokeilla leikata lyhyelsi. Ja kyllähän ne kasvavat takaisin. Itsellä oli tuo sama usko ettei sovi mutta kävi juuri niin että jopa kampaaja tykkäsi.

Vierailija
9/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään myös odottamaan. 

Voithan sinä toisaalta yllättyäkin. Jos uskallat kokeilla leikata lyhyelsi. Ja kyllähän ne kasvavat takaisin. Itsellä oli tuo sama usko ettei sovi mutta kävi juuri niin että jopa kampaaja tykkäsi.

Olen leikkauttanut. Viimeksi pari vuotta sitten. Näytän lyhyissä hiuksissa ihan mieheltä.ap

Vierailija
10/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä korosta sitä pulleinta osaa kasvoissasi lekkausmallilla, vaan kerää katseet eduliismpaan kohtaan.  Monille sopii parhaiten sellainen juuri korvan alle ulottuva polkka.

Vierailija
11/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Minä tykkään leikata hiukset näin. Ensin vedän hiukset hyvin kammaten taakse. Pidän kaikki hiukset tiiviisti toisella kädellä kiinni ja napsaisen tuohon lapaluiden kohdalta poikki.

Seuraavaksi kampaan hiukset sivulle ja siitä leikkaan solisluun kohdalta poikki. Sama toisella sivulla.

Tämän jälkeen kampaan pää alaspäin kaikki hiukset eteen, ja tasoitan siitä pari kolme neljä senttiä lyhyemmäksi.

Noh nii siinä on kerrostettuna valmis hiusmalli pienesti kerrostettuna ja sopivassa mitassa.

Mun mielestä kiva, kun sen saa myös ponnarille.

Vierailija
12/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriksi suosittelen melko vaaleanruskeaa kylmässä sävyssä. Ei punertavaa ollenkaan.

Vierailija
13/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä korosta sitä pulleinta osaa kasvoissasi lekkausmallilla, vaan kerää katseet eduliismpaan kohtaan.  Monille sopii parhaiten sellainen juuri korvan alle ulottuva polkka.

Eiiiiiii

Vierailija
14/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään myös odottamaan. 

Olen leikkauttanut. Viimeksi pari vuotta sitten. Näytän lyhyissä hiuksissa ihan mieheltä.ap

Leikkaan hiukset kerran vuodessa ja sen takia ne menee lyhyeksi kerran vuodessa. Huonokuntoinen äärimäisen paksu tukka on hankala leikata ja siksi menee lyhyeksi. 

Vierailija
15/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään myös odottamaan. 

Leikkaan hiukset kerran vuodessa ja sen takia ne menee lyhyeksi kerran vuodessa. Huonokuntoinen äärimäisen paksu tukka on hankala leikata ja siksi menee lyhyeksi. 

Mitä ihmettä?? Minäkin leikkautan hiukset kerran vuodessa ja sanon kampaajalle aina "leikkaa kaikki huonot pois" ja hiuksista lähtee noin 2 cm.

Vierailija
16/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut kantapään kautta, että pitkä tukka (puoleenselkään) on minulle toimivin. Pyöreille kasvoille ei sovi polkkatukka ja lyhyttä "poikatukkaa" en edes harkitse. Pitkistä hiuksista saa myös monenlaisia kivoja kampauksia. Minulla on tuuhea, laineisen taipuva ja vähän luonnonkihara tukka, vähän sellainen hippilook. 

Vierailija
17/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä?? Minäkin leikkautan hiukset kerran vuodessa ja sanon kampaajalle aina "leikkaa kaikki huonot pois" ja hiuksista lähtee noin 2 cm."

Mulla on erittäin paljon tukkaa normaalisti, enemmän kuin ihmisillä yleensä. Tukka on erittäin paksu. Leikkaan sen itse. Poistan hiuksista kaksi kerrosta kokonaan. En anna patureillle, koska ne on leikannut hiukset huonommin kuin kaikki muut, jotka on mun hiuksiin koskeneet. Mun tukka ei oikeasti ole niin ohut, kuin millaiseksi se on leikattu vaan siitä on poistettu kerroksia. Leikkaan hiuksia ainoastaan 1-2 kertaa vuoodessa itse ja säästän yhteensä satoja euroja. Olen leikannut hiukseni itse vuodesta 2008 lähtien. 

Vierailija
18/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jollekin kellä paksu tukka sopii pitkät hiukset, sellaisille joilla lasimainen ohut liru vaikka olisikin hiuksia paljon ei kyllä tosiaankaan mikään (pitkä sovi) vaan lyhyt polkka/pixie yleensä. Pitkillä menee niin latteaksi ja päätä nuolevaksi. Jokaisen asia toki mistä pitää ja mitä haluaa rokata. 

Vierailija
19/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmettä?? Minäkin leikkautan hiukset kerran vuodessa ja sanon kampaajalle aina "leikkaa kaikki huonot pois" ja hiuksista lähtee noin 2 cm."

Mulla on erittäin paljon tukkaa normaalisti, enemmän kuin ihmisillä yleensä. Tukka on erittäin paksu. Leikkaan sen itse. Poistan hiuksista kaksi kerrosta kokonaan. En anna patureillle, koska ne on leikannut hiukset huonommin kuin kaikki muut, jotka on mun hiuksiin koskeneet. Mun tukka ei oikeasti ole niin ohut, kuin millaiseksi se on leikattu vaan siitä on poistettu kerroksia. Leikkaan hiuksia ainoastaan 1-2 kertaa vuoodessa itse ja säästän yhteensä satoja euroja. Olen leikannut hiukseni itse vuodesta 2008 lähtien. 

Sama kokemus minulla. Sen takia leikkaan itse. Kerran jouduin kolme kertaa menemään takaisin kampaajalle koska leikkaustuloksessa ei ollut päätä eikä häntää. Toisena kertana jouduin menemään takaisin, koska kampaaja oli leikannut takaa pikkupäissään. Siellä sanoin . että joku toinen kampaaja pitää korjata tää.

Muina kertoina olen usein. joutunut kotona siistimään omia, puolisoni ja tuttavani hiuksia kampaajan jäljiltä

Itse kun leikkaa hiukset, niin saa siistiä.

Vierailija
20/21 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut kantapään kautta, että pitkä tukka (puoleenselkään) on minulle toimivin. Pyöreille kasvoille ei sovi polkkatukka ja lyhyttä "poikatukkaa" en edes harkitse. Pitkistä hiuksista saa myös monenlaisia kivoja kampauksia. Minulla on tuuhea, laineisen taipuva ja vähän luonnonkihara tukka, vähän sellainen hippilook. 

Minullakin menee laineille hiukset pesun jälkeen. Eräs jopa kysyi, että olenko ottanut pehmennyksen. En ole aikoihin ottanut hiuksiin mitään käsittelyitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi