Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei halua minua fb_kaverikseen

Vierailija
05.11.2016 |

Sanoi myös,ettei kuulu muille,että tavataan. On kertonut minusta puheittensa mukaan lähes aikuisille lapsilleen. Haluaa olla kanssani ikuisesti. Joku nyt ei täsmää.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tossa nyt mitään kovin kummallista ole. Ei halua sinua fb-kaveriksi. Tiedän monia, jotka seurustelee mutteivät ole fbssä kavereina.

Ja teidän seurustelu ei kuulu muille.

Vierailija
2/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tossa nyt mitään kovin kummallista ole. Ei halua sinua fb-kaveriksi. Tiedän monia, jotka seurustelee mutteivät ole fbssä kavereina.

No ei kummoiselta seurustelulta kuulosta, jos ei voida olla fb-kavereita. Miten fb-kaveruus tarkoittaisi sitä, että se seurustelu kuuluisi muille?

Vierailija
4/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla on lapsi ja ollaan oltu kauan yhdessä mutta ei olla fb kavereita onko tässä kriisin paikka siis? Ei se välttämättä tarkoita mitään pahaa sillä joten sinuna en sekoaisi asiasta.

Vierailija
5/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kummoiselta seurustelulta kuulosta, jos ei voida olla fb-kavereita. Miten fb-kaveruus tarkoittaisi sitä, että se seurustelu kuuluisi muille?

Miksi sekoittaa seurustelu/tapailu fb-kaveruuteen?

Fb-kaveruus tai kaverittomuus ei myöskään kerro sitä, kuka tietää seurustelusta tai kenelle se on kerrottu. Olen itse yhden miehen fb-kaveri, ollaan joskus tapailtu, muttei siitä koskaan fbssa mitään puhuttu. Ei koskaan edes kommentoitu toistemme päivityksiä.

Fb-kaveruus ei kerro mistään yhtään mitään.

Vierailija
6/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tökkii lukea päivityksiä liki 50v uusilta pareilta, jotka raportoivat joka käänteen somessa. Keskustelua käydään somessa,vaikka istutaan samalla sohvalla.

Mutta outoa kieltäytyä fb-kaveruudesta,jos seurustellaan. Voihan omat jutut pitää ominaan ja ei ole pakko edes tykkäyksiä laitella,jos niin tuntuu.

Vierailija
7/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekoittaa seurustelu/tapailu fb-kaveruuteen?

Fb-kaveruus tai kaverittomuus ei myöskään kerro sitä, kuka tietää seurustelusta tai kenelle se on kerrottu. Olen itse yhden miehen fb-kaveri, ollaan joskus tapailtu, muttei siitä koskaan fbssa mitään puhuttu. Ei koskaan edes kommentoitu toistemme päivityksiä.

Fb-kaveruus ei kerro mistään yhtään mitään.

Niin, fb-kaveruus ei kerro yhtään mistään mitään, mutta se kyllä kertoo, että kieltäytyy seurustelukumppaninsa kaveripyynnöstä. Eli joku tässä tilanteessa nyt mättää.

Vierailija
8/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kyllä sois hälytyskellot. Voihan sitä olla fb kavereita ilman että kertoo kaikelle kanalle olevansa parisuhteessa. Ootteko kauan seurustelleet? Ootko nähnyt näitä lapsia? Että jos vaan väittää olevansa kertonut heille. Jos ainoa syy ettette voi olla fb kavereita on tuo ettei muitten tarvii tietää niin voit hyvin kertoa että ei tartte kertoa muille. Olette facessa vain kavereita ja seurustelusuhteessa oikeassa elämässä. Vähän kyllä kummallista jos ei halua muitten tietävän että seurustelee ja silti haluaa olla koko loppuelämän yhdessä. Kannattaa keskustella kunnolla asiat halki.

Itekään ei olla miehen kanssa fb kavereita, mutta se johtuu täysin siitä ettei mieheni käytä facea. Hänellä on tili vain työnsä puolesta ja siellä tasan kaksi kaveria työpaikalta. Ei halua minun olevan kaveri kun muuten kaikki meidän yhteiset kaverit näkisivät hänen tilinsä ja tulisi vaikeaa kun kaikille pitäisi erikseen selittää ettei oikeasti halua facea mutta pakko olla. 

Jos miehesi ei  sano mitään hyvää syytä, niin itse lähettäisin kaveripyynnön.

Vierailija
9/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut sellaisen vuoden verran, eikä meistä kumpikaan ole kiinnostunut fb-kaveruudesta..... Mulle fb on paikka pitää yllä ystävyyssuhteita. Haluan pitää sen omana juttunani.

Vierailija
10/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu mutta sen takia että olen vainoharhainen ja mustasukkainen. En halua nähdä sitä vaihtopenkin laumaa joka vain odottaa että erotaan jotta pääsevät yrittämään Naiseni pöksyihin.

Vierailija
11/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni ja minulla on lapsi ja ollaan oltu kauan yhdessä mutta ei olla fb kavereita onko tässä kriisin paikka siis? Ei se välttämättä tarkoita mitään pahaa sillä joten sinuna en sekoaisi asiasta.

Onko jompikumpi siis ehdottanut kaveruutta, josta toinen on sitten kieltäytynyt? Hassua. Mikä siihen kieltäytymiseen oli syynä? Ymmärrätkö, että kieltäytyminen on ihan eri asia, kuin se, että jostain syystä ei vain kumpikaan ei ole hoksannut/viitsinut sitä kaveripyyntöä klikata.

Vierailija
12/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun fb on myös mun fb-kaveri

Vierailija
13/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa kaikki ennen vuotta 2006 tapahtuneet seurustelut eivät ole olleet kovinkaan kummoisia, koska ennen FB:n perustamista kukaan ei ole voinut olla kenenkään fb-kaveri.

Vierailija
14/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa kaikki ennen vuotta 2006 tapahtuneet seurustelut eivät ole olleet kovinkaan kummoisia, koska ennen FB:n perustamista kukaan ei ole voinut olla kenenkään fb-kaveri.

Edelleen kyse on siitä, että mies ei jostain syystä halua olla ap:n kaveri fb:ssä. Jos haluat verrata aikaan ennen fb:tä voisi vaikka verrata tilanteeseen, jossa et halua kertoa seurustelukumppanillesi sukunimeäsi tai osoitettasi, vaikka hän sitä kysyy. Kuulostaako sinusta vakavalta seurustelulta?

Vierailija
15/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tossa nyt mitään kovin kummallista ole. Ei halua sinua fb-kaveriksi. Tiedän monia, jotka seurustelee mutteivät ole fbssä kavereina.Ja teidän seurustelu ei kuulu muille.

Edelleen kyse on siitä, että mies ei jostain syystä halua olla ap:n kaveri fb:ssä. Jos haluat verrata aikaan ennen fb:tä voisi vaikka verrata tilanteeseen, jossa et halua kertoa seurustelukumppanillesi sukunimeäsi tai osoitettasi, vaikka hän sitä kysyy. Kuulostaako sinusta vakavalta seurustelulta?

Miten voi olla näin vaikea ymmärtää että kaikki ei ole samanlaisia.... Minä en halua seurustelukumppaniani fb-kaveriksi koska haluan pitää sen vain itselläni. Jotain joka on vain mun. Hän ei ole pyytänytkään kaveriksi siellä mutta jos pyytäisi, kieltäytyisin. Vakavissani silti kyllä olen hänen kanssaan...

Vierailija
16/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi pokkana sanoa,että on lapsilleen kertonut seurustelevansa.  Siinä tapauksessa kyllä esittelee naisen lapsilleen,jos on vakavissaan. Teot kertovat enemmän kuin sanat.Fb-kaveruus on ihan toisarvoista,en vuosia kestäneessä suhteessa edes laittanut päivitystä olevani parisuhteesta, kihloissakin oltiin. Ketkä suhteesta tiesivät, niin tiesivät.

Vierailija
17/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi ei  sano mitään hyvää syytä, niin itse lähettäisin kaveripyynnön.

Vaikka tietäisit, että miehesi ei halua sinua fb-kaveriksesi, lähettäisit silti kaveripyynnön koska päätät että perustelunsa ei kelpaa sinulle? Sinäpä kovapäinen jankkaaja olet. Väkipakollako meinaat fb-kaveriksi?

Vierailija
18/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu

Vierailija
19/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siten, että ap heti ensimmäiseksi kirjoittaisi ukon seinälle "hei rakas! täällä ollaan!" 

Seurustelu kuuluu muille = muut saavat tietää siitä. SItä ap varmaan tarkoitti.

Vierailija
20/105 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ottavat fbn kyllä aivan liian vakavissaan....

Mua ei tarvitse hyväksyä fb-kaveriksi, enkä siitä loukkaannu.

AP, älä anna tämän pilata hyvää alkavaa suhdetta. Anna asioiden edetä omalla painollaan.  Me naiset pilataan hyvätkin alkavat suhteet omilla epäluuloillamme ja sillä että halutaan joka juttuun selitys. Syy. Ei niitä kummoisempia syitä ja selityksiä usein ole. Ilman että siinä olisi jotain vikaa, epäilyttävää tai jotain mille pitää taas saada syy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä