Tapailemani mies ei halua minua fb_kaverikseen
Sanoi myös,ettei kuulu muille,että tavataan. On kertonut minusta puheittensa mukaan lähes aikuisille lapsilleen. Haluaa olla kanssani ikuisesti. Joku nyt ei täsmää.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kyllä hyvin outona jos kumppani ei haluaisi olla edes fb-kaveri. Onko aikajana täynnä exien kuvia? No jos niitä ei jaksa / halua poistaa, niin säätäköön yksityisyysasetuksia!
Miksi pitäisi tehdä yhtään mitään menneisyydelleen?
Mutta jos syynä ignoorata seurustelukumppanin kaveripyyntö on se, että "aikajanalla näkyy kaikki exät vuodesta 2008 lähtien",
Minulla ei ole mitään tietoa sopiiko tuo ap:n tapaukseen lainkaan. Hän ei kerro mistään tuollaisesta. Mistä tuon kuulit?
Koska hän ei kerro mistään tuollaisesta, voimme vain arvailla. Mitäs pahaa siinä on?
Ei siitä kyllä mitään hyötyä ole. Mitä järkeä on arvailla tuntemattomien ihmisten suhteesta jotain, kun aiheesta ei ole mitään tietoa. Vähän kuin kuluttaisit sivukaupalla viestejä sen pohtimiseen oliko Archibald Leechin äidillä aamulla sukka ensin vasemmassa tai oikeassa jalassa. Ei kai siinä mitään pahaa ole vaikka yhdessä sitä arvailisimme koko päivän, mutta ei siinä mitään järkeä ole.
Ai? Kyllä minun mielestäni sellaisia yleismaailmallisia ilmiöitä on ihan mukava pohtia ja keskustella niistä, vaikkeivät ne totta olisikaan. Aika tylsiä olisivat keskustelut jos ne etenisivät näin:
- Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?
- En tiedä, koska en ole voittanut lotossa.
- Okei.
Tai:
- Voisiko Trump oikeasti voittaa vaalit?
- Ei sitä vielä voi tietää, turha sitä on etukäteen arvailla.
- Okei.
Siitä vaan sitten pohtimaan Archibald Leechin äidin sukkia. En minä ainakaan sinua estä. Mutta tee se mielellään eri avauksella, äläkä ripuloi enempää tätä ketjua mielikuvituksesi tuotteilla.
No tuskin kukaan oikeasti haluaisikaan olla noin lapsellisen ihmisen kaveri, kun alat itkemään heti sitä, jos hän ei huoli sinua Facebook-kaveriksi tai ole valmis julistamaan koko maailmalle, että hän saa paneskella sinua.
En nyt löydä linkkiä, mutta aiheesta oli tutkimus jossa suositeltiin, että pariskunnat eivät olisi toisten fb kavereita.
Luin sen ja sen jälkeen päätimme, ettemme ole fb kavereita. En stressaa, mieti tai murehdi, kenen kanssa mies kaveeraa facessa
Minä en katselisi tuollasta äijää, koska sen käytös on omituista ja omituiset ihmiset tietävät ongelmia. Kannattaa ottaa normaali, rento mies eikä kahjoa, jonka tekemisiä joutuu ruotimaan netissä.
Jätä se sika