Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska saa laittaa jouluvalot?

Vierailija
04.11.2016 |

Haluisin jo laittaa kyntteliköt ikkunaan ym, ihanan jouluista kun on lunta maassa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalot saa laittaa aikasintaan joulukuun alussa. Jos ihan hätäinen on, sitten marraskuun lopussa. Sen sijaan kaikenlaiselle sesonkivalaistukselle on nyt jo ihan hyvä aika!

Vierailija
2/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella naapurillani jo on.  Toisella kynttelikkö, toisella tähti ja eivätkä ole kyselleet lupia keneltäkään.  Älä sinäkään vaan toimi juuri oman mielesi mukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri laittoi jo viikko sitten.

Vierailija
4/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka heti. Meillä on jo yhdet valot ikkunassa. Parvekkeelle virittelen heti kun ehdin kaivaa ne varastosta.

Vierailija
5/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valopallot ja valokranssi ympäri vuoden käytössä.

Vierailija
6/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin, mutta ei ole mitään koukkua tms. lasitetulla parvekkeella. Enkä osaa itse laittaa. Yritin viritellä teipillä, mutta eivät pysyneet. Nyt ovat lasipurkissa lattialla.

Vierailija
7/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo. :)

Vierailija
8/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä laitan ne sitten heti! Kellään naapurilla ei vielä näy. Ehkä nekin innostuu kun näkee mun valot. :D

Vierailija
9/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään.

Vierailija
10/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin, mutta ei ole mitään koukkua tms. lasitetulla parvekkeella. Enkä osaa itse laittaa. Yritin viritellä teipillä, mutta eivät pysyneet. Nyt ovat lasipurkissa lattialla.

Mä olen kans tumpelo, mutta sain rautalangalla viritettyä.   :)

Vierailija
11/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin äsköön "talvivalot" =D

Vierailija
12/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu jo kk koska rakastan valoja.

nyt varmaan kasa avlaisia tulee hankojen ja soihtujen kans riehuu

Vierailija
13/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin värivalot jo monta viikkoa (sisälle), minulle ne ovat pimeän talviajan valot, eikä jouluvalot.  Siitä vain! Nythän Nyt.fissä tai Hesarissa, en muista, kirjoitettiin niistä silkkipaperi-ikkunoista marraskuun alussa.

Vierailija
14/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät ja hillityt valaistukset sopivat jo nyt marraskuuhun valoa tuomaan. Tarkoitan esimerkiksi fairy lights (miten tämä sanotaan suomeksi) -tyylisiä valoja puiden oksille tai ulkolyhtyjä. 

Ne välkkyvät joulupukit esille sitten jouluviikolla. Kynttelikkö, tähdet ja muut selkeästi jouluun viittaavat valot kuuluvat samaan kategoriaan. 

Vierailija
15/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kans tumpelo, mutta sain rautalangalla viritettyä.   :)

Kiitos vinkistä! Huomenna päivänvalossa rautalanka käyttöön. 😊

Vierailija
16/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan perinteisesti Katrin päivänä 25.11. Siitä on kuukausi jouluun ja se on mun nimppari jota juhlitaan siinä samalla.

Vierailija
17/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu parvekkeella reilun viikon jo talvivalot. Siis ihan sellaset perusvalkoset, ei mitään välkettä. Musta ne on kivat kun on jo pimeät illat :)

Vierailija
18/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mäpä laitan ne sitten heti! Kellään naapurilla ei vielä näy. Ehkä nekin innostuu kun näkee mun valot. :D

Koko viikon on kuumottanut ripustella ulos "joulu"valot. Tämä ratkaisi, eli ulkokamppeet siis päälle ja pihapuuhun kiipeilemään kera valojen.

Meilläkään naapureilla ei kenelläkään ole, mutta mitä siitä? Eihän jouluun ole enää kahta kuukauttakaan =))

Vierailija
19/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilöt, millon tahtoo vaikka kesällä.

Vierailija
20/22 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko parvekkeelle jo laittaa sellaiset "jääpuikkovalot" eli valot, joista riippuu eripituisia johtoja valkoisilla pikkuvaloilla? Peukku ylös, jos ei ole liian jouluinen ja voi laittaa. Peukku alas, jos on liian jouluvalot ja odottelen kuun loppuun.