Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaako Miia buffata joulua tän koko syksyn?

Vierailija
04.11.2016 |

Jo nyt monta blogipostausta joulusta eikä ole kuin marraskuun alku!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan sitten. Kerrotko vielä kuka Miia? Lukisin mielelläni joulujuttuja.

Vierailija
2/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset joulubloggaajat on ajat sitten laittaneet kuusen kuntoon ja lahjat pakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on ystäväni Irinan kanssa muodostunut tavaksi lahjoa toisiamme ulkomaantuliaisilla sekä pienillä pikkujoulupaketeilla normaalien synttäri- ja joululahjojen lisäksi. Lahjojen antaminen ilostuttaa vähintäänkin yhtä paljon kuin niiden vastaanottaminen, parasta on nähdä ystävän ilme kun paketista paljastuu jotakin sellaista josta ystävä on haaveillut. ♥ Vietimme eilen lahjanvaihtajaisia ja omasta paketistani paljastui vihreä Yankee Candelin joulupuun tuoksuinen Christmas Garland -kynttilä, juuri sellainen josta olen Irinalle höpissyt viimeiset pari viikkoa. :)"

Jopas on mielenkiintoiset keskustelut! :D

Vierailija
4/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on ystäväni Irinan kanssa muodostunut tavaksi lahjoa toisiamme ulkomaantuliaisilla sekä pienillä pikkujoulupaketeilla normaalien synttäri- ja joululahjojen lisäksi. Lahjojen antaminen ilostuttaa vähintäänkin yhtä paljon kuin niiden vastaanottaminen, parasta on nähdä ystävän ilme kun paketista paljastuu jotakin sellaista josta ystävä on haaveillut. ♥ Vietimme eilen lahjanvaihtajaisia ja omasta paketistani paljastui vihreä Yankee Candelin joulupuun tuoksuinen Christmas Garland -kynttilä, juuri sellainen josta olen Irinalle höpissyt viimeiset pari viikkoa. :)"

Jopas on mielenkiintoiset keskustelut! :D

Siis tätä just, pikkujoulupaketit Halloweenina?!

Vierailija
5/5 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan uusi juttu, että kynttilätkin pitää olla jotain merkkiä :D kuinka sellaisia raaskii polttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi