Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja rakastuin ekaa kertaa. Nyt masennun psykoottisesti

Vierailija
04.11.2016 |

Siis aivan järkyttävää. Täydellisimmän näköinen nainen jota olen nähnyt. Tajusin sen heti, ennen rakkautta jo. Sitten selvisi että sekin rakastaa mua, kaikki kehittyi alle viikossa.

Se on malli. Ja aivan älyttömän mukava ihminen. Hellä ja huolehtiva. Miten voin ikinä toipua tästä? Nimittäin se asuu kaukana ja me ei voida alkaa mihinkään kuitenkaan.

Rakkaus on ihanin olo mitä olen kokenut. Nyt olo on niin tyhjä, en tiedä nähdäänkö kuukausiin. Fakta on, että rakkaus kuitenkin on vain olo ja siitä pääsee yli, mutta toinen fakta on se, ettei koskaan tule koskaan läheskään noin ihanaa naista vastaan.

V*ttu!!!!!!!!!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä tavalla sun psykoottinen masennus siis nyt oireilee?

Vierailija
2/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan järkyttävää. Täydellisimmän näköinen nainen jota olen nähnyt. Tajusin sen heti, ennen rakkautta jo. Sitten selvisi että sekin rakastaa mua, kaikki kehittyi alle viikossa.

Se on malli. Ja aivan älyttömän mukava ihminen. Hellä ja huolehtiva. Miten voin ikinä toipua tästä? Nimittäin se asuu kaukana ja me ei voida alkaa mihinkään kuitenkaan.

Rakkaus on ihanin olo mitä olen kokenut. Nyt olo on niin tyhjä, en tiedä nähdäänkö kuukausiin. Fakta on, että rakkaus kuitenkin on vain olo ja siitä pääsee yli, mutta toinen fakta on se, ettei koskaan tule koskaan läheskään noin ihanaa naista vastaan.

V*ttu!!!!!!!!!!!!

Voitko sä muuttaa lähemmäs sitä? Joskus elämä vaatii rohkeita ratkaisuja, pähkähullujakin :) Viisaammat sanovat, että ei sitä kadu, mitä teki vaan mitä jätti tekemättä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavalla sun psykoottinen masennus siis nyt oireilee?

Jatkuvia kuolemaan liittyviä ajatuksia ja täydellistä invalidisoitumista, vainoharhaisuutta.

Ap

Vierailija
4/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet eivät ole pinnallisia.

Vierailija
5/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nainen samalla luonteella ei koskaan olisi aiheuttanu tätä ap:ssa. Näin se vain menee.

Vierailija
6/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet eivät ole pinnallisia.

Ei rakkaus ole pinnallista. On vain vaikeaa rakastua ihmiseen, joka ei näytä hyvältä omaan silmään. Se on vain aivojen kemiaa.

Ap

Vierailija
7/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä rakastuvat ihan tavallisiinkin miehiin.

Vierailija
8/8 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu!!!!!!!!!!!!

Voitko sä muuttaa lähemmäs sitä? Joskus elämä vaatii rohkeita ratkaisuja, pähkähullujakin :) Viisaammat sanovat, että ei sitä kadu, mitä teki vaan mitä jätti tekemättä :)

Sitä on jopa tutkittu ( en puhu nyt hömpästä ). Ihminen katuu eniten asioita kuolemansa edellä, jotka liittyvät ihmissuhteisiin ja siihen, että ei toiminut, kuten olisi halunnut. En painosta, mieti uusiksi.