Mies: älä mokaa mahdollisuuksiasi saada seksiä hyvien treffien jälkeen
Kun käy sellainen ihme, että saat houkuteltua naisen kotiisi, käytte molemmat kuumana toisiinne, ja olette käpälöimässä ja suutelemassa, nainen saattaa silti laittaa jossakin vaiheessa jarrut päälle: tuntuu hyvältä, mutta nainen ei haluakaan edetä pidemmälle, vaikka olet ottanut aikasi ja välillänne on sekä voimakasta kiinnostusta että luottamusta.
Moni mies tekee tässä kohtaa virheen. Sen sijaan, että hän hidastaisi tahtia ja antaisi naiselle mahdollisuuden rentoutua ja tuntea olonsa taas turvalliseksi, hän lopettaa koko vuorovaikutuksen, olettaa, ettei seksiä tipu, ja pahimmillaan alkaa painostamaan tai märisemään kuin lapsi. Todella paljon kivaa seksiä on jäänyt harrastamatta vain siksi, että mies käyttäytyy naisen epävarmuuden edessä idioottimaisesti.
Tärkeintä on se, että osoittaa jäätymisen hetkellä olevansa turvallinen, itsensä hallitseva mies, joka osaa kuitata hidasteet huumorilla eikä hätkähdä tai anna toisen arkailun vaikuttaa omaan kiinnostukseensa. Ota iisisti, palaa läheisyydessä sellaiselle tasolle, joka tuntuu naisesta hyvältä. Nouse kaatamaan teille lasilliset vettä, vaihda musiikkia. Jäähdytä tilanne hetkeksi ja jatka sitten lämmittelyä. Toisella kertaa nainen on melkein aina vastaanottavaisempi.
Erikseen on syytä mainita vielä sellainen jonkinlaisesta opitusta häveliäisyydestä kumpuava vastarinta, joka iskee yllättävän monelle naiselle siinä vaiheessa, kun rintaliivit lähtevät päältä. Nainen haluaa kovasti seksiä mutta kokee, että hänen täytyy näön vuoksi vastustella, jottei vaikuttaisi lutkamaiselta (kiitti hitosti, seksikielteinen naisia halventava kulttuuri). Tähän tepsii yleensä leikkimielisyys: kun nainen vakuuttelee ettei yleensä tee tällaista, vastaa vain, että joo, tämä on tosi väärin, meidän ei tosiaankaan pitäisi tehdä tämmöistä, mutta älä lopeta, jos nainen on kerran hommassa täysillä mukana. Opittuun logiikkaan perustuvat sisäiset säännöt häviävät kyllä voimakkaalle keskinäiselle vetovoimalle.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kehnon rakastajan tunnistaa aina tuosta sanamuodosta, "seksin saaminen". Kyseessä on tuollaisen miehen kannalta onnistunut huijaus, jonka uhriksi nainen houkutellaan. Naiselta siis huijataan jotain ilman että nainen saa mitään.
Olen samaa mieltä naisista jotka puhuvat antamisesta. Jos toinen kokee vain antavansa jotain, ei tasapuolista suhdetta jossa molemmat ovat aktiivisia ole näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Uuh aah alfa, en jaksanut lukea tekstiäsi mutta oli ihan pakko vetästä kätöseen kun tuli niin vahvat alfavärinät sieltä suunnalta, uuh aah. Vähän homoa ehkä, mutta en voinut vastustaa.
Ei todellista heteromiestä yksi kerta homoksi tee!
Vierailija kirjoitti:
Ja se ei ole mitään esittämistä vaan tuntuu jotenkin vaan isolta kynnyksellä mukamas edetä ihan siihen viimeiseen pisteeseen . Ja ei siinä mitään järkeä ole, noin vaan usein käy uuden kumppanin kanssa.
Ihan ymmärrettävää minusta. Historiallisesti seksillä on kuitenkin ollut naiselle paljon isommat seuraukset kuin miehelle, joten jostakin aivojen limbisestä järjestelmästä tuo varmaan tulee.
Naiselle on turvallisempaa kokeilla lämmittelyvaiheessa, miten mies reagoi pieneen jarrutteluun. Riskinä on kuitenkin aina se, että kun housut lähtee, mies muuttuukin joksikin pervoksi rynkyttäjäksi ja jos mies ei ole henkilö, jolle jarruttelu ja ein sanominen ei toimi, niin siinä vaiheessa tulee ongelmia ja homma voi riistäytyä raiskauksen puolelle. Se ei ole naisen vallankäyttöä vaan jokaisen ihmisen oikeutta omaan kehoonsa. Jokaisella on oikeus sanoa, mistä tykkää ja mistä ei ja myös oikeus sanoa ei, jos homma alkaakin tuntua turvattomalta kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on turvallisempaa kokeilla lämmittelyvaiheessa, miten mies reagoi pieneen jarrutteluun. Riskinä on kuitenkin aina se, että kun housut lähtee, mies muuttuukin joksikin pervoksi rynkyttäjäksi ja jos mies ei ole henkilö, jolle jarruttelu ja ein sanominen ei toimi, niin siinä vaiheessa tulee ongelmia ja homma voi riistäytyä raiskauksen puolelle. Se ei ole naisen vallankäyttöä vaan jokaisen ihmisen oikeutta omaan kehoonsa. Jokaisella on oikeus sanoa, mistä tykkää ja mistä ei ja myös oikeus sanoa ei, jos homma alkaakin tuntua turvattomalta kesken kaiken.
Hyvä pointti tämäkin.
Miksi haluisin saada seksiä semmoselta horolta ja kiusottelee? Voin vaan mennä kadulta pickkaa toisen naisen jos ei ensimmäistä houkuta... Tommoset horot kehtaa vaihdella mieltä useita kertoja haluuko ne seksiä vai ei
Apua... Mä oon tehny tota ap n kuvailemaa :)
jossain vaiheessa mun suusta vaan pääsee " voi ei, en mä tiedä tai apua , en mä tiedä" ja vetäydyn .
Ja se itse asiassa vaan tarkoittaa että tarvitsen pienen miettimis tauon. Jos mies ei totaalisesti mokaa vaan antaa hetken aikaa niin mua alkaa kaduttaa minuutissa ja olen ihan kuumana kun tajuan mitä olin missaamassa. Huh ihan hengästyttää kun ajattelee sitä hetkeä kun tajuaakin että on ihan varma ja haluaa ihan kauheasti .
Ja se ei ole mitään esittämistä vaan tuntuu jotenkin vaan isolta kynnyksellä mukamas edetä ihan siihen viimeiseen pisteeseen . Ja ei siinä mitään järkeä ole, noin vaan usein käy uuden kumppanin kanssa.