Mies: älä mokaa mahdollisuuksiasi saada seksiä hyvien treffien jälkeen
Kun käy sellainen ihme, että saat houkuteltua naisen kotiisi, käytte molemmat kuumana toisiinne, ja olette käpälöimässä ja suutelemassa, nainen saattaa silti laittaa jossakin vaiheessa jarrut päälle: tuntuu hyvältä, mutta nainen ei haluakaan edetä pidemmälle, vaikka olet ottanut aikasi ja välillänne on sekä voimakasta kiinnostusta että luottamusta.
Moni mies tekee tässä kohtaa virheen. Sen sijaan, että hän hidastaisi tahtia ja antaisi naiselle mahdollisuuden rentoutua ja tuntea olonsa taas turvalliseksi, hän lopettaa koko vuorovaikutuksen, olettaa, ettei seksiä tipu, ja pahimmillaan alkaa painostamaan tai märisemään kuin lapsi. Todella paljon kivaa seksiä on jäänyt harrastamatta vain siksi, että mies käyttäytyy naisen epävarmuuden edessä idioottimaisesti.
Tärkeintä on se, että osoittaa jäätymisen hetkellä olevansa turvallinen, itsensä hallitseva mies, joka osaa kuitata hidasteet huumorilla eikä hätkähdä tai anna toisen arkailun vaikuttaa omaan kiinnostukseensa. Ota iisisti, palaa läheisyydessä sellaiselle tasolle, joka tuntuu naisesta hyvältä. Nouse kaatamaan teille lasilliset vettä, vaihda musiikkia. Jäähdytä tilanne hetkeksi ja jatka sitten lämmittelyä. Toisella kertaa nainen on melkein aina vastaanottavaisempi.
Erikseen on syytä mainita vielä sellainen jonkinlaisesta opitusta häveliäisyydestä kumpuava vastarinta, joka iskee yllättävän monelle naiselle siinä vaiheessa, kun rintaliivit lähtevät päältä. Nainen haluaa kovasti seksiä mutta kokee, että hänen täytyy näön vuoksi vastustella, jottei vaikuttaisi lutkamaiselta (kiitti hitosti, seksikielteinen naisia halventava kulttuuri). Tähän tepsii yleensä leikkimielisyys: kun nainen vakuuttelee ettei yleensä tee tällaista, vastaa vain, että joo, tämä on tosi väärin, meidän ei tosiaankaan pitäisi tehdä tämmöistä, mutta älä lopeta, jos nainen on kerran hommassa täysillä mukana. Opittuun logiikkaan perustuvat sisäiset säännöt häviävät kyllä voimakkaalle keskinäiselle vetovoimalle.
Kommentit (67)
Siinä sitä onkin aika pro kertomaan. Mahdatko olla koulutukseltasi insinööri, kun teoria on hallussa, ap?
Miksi nähdä noin paljon vaivaa? Itse sanon annan asian olla ja palaan siihen sitten, kun nainen vaikuttaa siltä että on valmis etenemään seksiin asti. Kyllä sitä seksiä saa muualtakin, ei jaksa yrittää tuntikausia lämmitellä jotain naista. Jos miehen asenne on se, että on valmis tekemään mitä tahansa seksin eteen, niin silloin miehellä on ongelma.
Hanska lukenut ameriikkalaista pelimiesteoriaa. Oikea termi on "last minute resistance" ja tähän on pelimiehillä niksit miten se murretaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen asenne on se, että on valmis tekemään mitä tahansa seksin eteen, niin silloin miehellä on ongelma.
Tästä olen ihan samaa mieltä, ja siksi korostinkin tuossa, että mihinkään mankumiseen ja painostukseen ei kannata ryhtyä. Mutta niin kauan kuin molemmilla on kivaa, miksi jättää hommaa kesken?
"ottanut aikasi"
Siellä amerikkalainen Roosh V pelimies tarjoilee anglismeja.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
"ottanut aikasi"
Siellä amerikkalainen Roosh V pelimies tarjoilee anglismeja.
Sieltäpä tuli juuri oikea "mies" kommentoimaan.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen asenne on se, että on valmis tekemään mitä tahansa seksin eteen, niin silloin miehellä on ongelma.
Tästä olen ihan samaa mieltä, ja siksi korostinkin tuossa, että mihinkään mankumiseen ja painostukseen ei kannata ryhtyä. Mutta niin kauan kuin molemmilla on kivaa, miksi jättää hommaa kesken?
Kannattaa miettiä, että kuinka moni nainen jaksaisi lämmitellä miestä tuntikausia aina uudestaan ja uudestaan, kun mies laittaa jarrut päälle? Ei kovin moni, koska ne aattelisi että kyllä sitä nyt löytää sellaisiakin miehiä, joiden kanssa seksi onnistuu helposti.
Vain amatööri vie naisen kämpilleen, pelimies pistää naisen kutsumaan kämpilleen.
Tai no vein ns etukäteen sovittujen panotreffien saaliit (=netistä bongattuja ysärin lopulla) kämpilleni, mutta baarista bongatut sattumahoidot hoidettiin järjestäen naisen kämpillä.
Hahah! Juuri noin minäkin teen ja sanon. Alan jarrutella ja sanon, etten kyllä yleensä tee tällaista. Mikä on ollut ihan totta (tämän vuoden kesään asti). Varmaan typerintä mitä mies voi tehdä on sanoa, että "Ei meidän tarvitse tehdä mitään jos et haluu". Sitten pallo jää naiselle ja naisen on tosi vaikea myöntää, että oikeasti haluaa. Joten tuo on juuri tosi hyvä tekniikka josta kerroit.
Ja se naisen epävarmuus ei ole mitään esitystä vaan oikeasti voi alkaa ujostuttaa ja tuntua uudelta. On kiva jos mies osaa suhtautua aidon välittävän lämpimästi ja humoristisesti, muttei heitä palloa naiselle vaan pitää ohjat käsissä.
Olen myös stopannut koko tilanteen jos siltä on tuntunut. Miehen naama venähti ja hän oli selkeästi ärsyyntynyt. Itse laskin leikkiä ja sain tunnelman palautumaan, mutta minulle tuli siitä syyllinen olo!
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä, että kuinka moni nainen jaksaisi lämmitellä miestä tuntikausia aina uudestaan ja uudestaan, kun mies laittaa jarrut päälle? Ei kovin moni, koska ne aattelisi että kyllä sitä nyt löytää sellaisiakin miehiä, joiden kanssa seksi onnistuu helposti.
En tiedä, mistä repäisit tuon "tuntikausien lämmittelyn". Ihan normaalissa tahdissa etenevistä onnistuneista treffeistä, mahdollisesti toisista tai kolmansista, tässä puhutaan. Toki jos hidastaminen siksi, että toinen ehtii mukaan, on omalle kärsivällisyydelle liikaa, niin sitten on tietysti parempi lähteä pois kuin esimerkiksi ryhtyä aggressiiviseksi.
Se, mitä jotkut hypoteettiset naiset olisivat tai eivät olisi valmiita tekemään, on ainakin minun päätöksenteossani täysin yhdentekevä asia. Minä tiedän, mitä itse haluan, ja toimin sen mukaan.
Hanskalla on vähän hanskat hukassa taas. Ne ei leiki jotka pelaa. Se juttu pedataan jo paljon ennen treffejä niin että treffeillä ei tarvitse epäröidä panemisista. Lähes 100 naisen kokemuksella. Mies 31v
hanska kirjoitti:
Oln aistivinani jonkinlaista vastareaktiota oletettavasti palstan miespuolisilta kirjoittajilta.
Niin, nämä Erik von Markovikin aka Mysteryn teoriat pitkälti perustuvat siihen, että mies tekee kaiken duunin ja näkee vaivaa tehdäkseen vaikutuksen naiseen. Kun nainen laittaa jarrut päälle, niin sen sijaan että mies alkaisi miettiä että nukutaan ja katotaan aamulla jos naista kiinnostaisi, yrittää hän koko yön saada naista riisumaan pikkuhousut. Mysteryn hommat on naisten miellyttämistä naamioituna pelimiesasuun. LMR:n hoitelu on ihan samaa kategoriaa. Luetaan ulkoaopetellut runot ja tehdään kaikki temput että nainen lämpenee. No mä en tee temppuja. Mä en jaksa pelejä enkä hankaluuksia. Pystyn olemaan ihan hyvin ilman seksiä, jos nainen laittaa jarrut päälle. Pysyy itsekunnioituskin kun ei kiusaa itseään sen takia, että pillua saattaa tulla.
Finderella kirjoitti:
Hahah! Juuri noin minäkin teen ja sanon. Alan jarrutella ja sanon, etten kyllä yleensä tee tällaista. Mikä on ollut ihan totta (tämän vuoden kesään asti). Varmaan typerintä mitä mies voi tehdä on sanoa, että "Ei meidän tarvitse tehdä mitään jos et haluu". Sitten pallo jää naiselle ja naisen on tosi vaikea myöntää, että oikeasti haluaa.
Joo, juuri näin. Tuntuu, että nykyiset pari kolmikymppiset miehet on kasvatettu seksuaalisesti hyvin varovaisiksi, mikä on varmaankin pääosin ihan hyvä asia, mutta sillä on myös kääntöpuolensa.
Uuh aah alfa, en jaksanut lukea tekstiäsi mutta oli ihan pakko vetästä kätöseen kun tuli niin vahvat alfavärinät sieltä suunnalta, uuh aah. Vähän homoa ehkä, mutta en voinut vastustaa.