Missä naista voi lähestyä?
Tätä moni mies kysyy. Ei pitäisi kysyä. Voit lähestyä naisia missä tahansa, missä ihmisille puhuminen on soveliasta. Osa naisista ei tykkää siitä että heille tullaan puhumaan karkkihyllyllä, mutta miksi sinä heidän mielipiteistään olisit kiinnostunut? Ei mua sekään kiinnosta, jos joku mies on sitä mieltä, ettei halua jutella kenellekään kuntosalin pukukopissa. Mä annan sen olla ja juttelen niiden kanssa jotka haluaa jutella. En todellakaan lopeta juttelua kaikkien kanssa, koska yksi mies ei tykkää.
-mies
Kommentit (26)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Itse ainakin juttelin eilen Lidlin kassalla.
Ja tänään meinasin jutella polulla kun naisella oli koira mutta käveli liian nopeasti.
Mä veikkaan että nainen alkoi kävellä nopeasti juuri välttyäkseen sun seuralta.
Bussipysäkillä on mukava jutella komean miehen kanssa. Ehkä vaatimattomammankin prinssin kanssa jos huumori on hyvää ja kaverilla leikkaa terävästi. Ja on kohteliaat käytöstavat eikä yritä väkinäistä seuraan tunkemista jne. Sellainen lähestyminen on ok. On jäänyt oikein mieleen muutama tyylikäs avaus ja rupattelutuokio <3
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei olekaan missä, vaan miten. Juttelun voi ja saa aloittaa missä tahansa, mutta jos aloitat tökerösti tai et ole kiinnostava, ei siinä auta mikään paikka.
Eli pointti ei ole missä eikä miten vaan kuka
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdeasiantuntija hanska, teräväksi tarkoitettu havainnointisi meni nyt tyystin metsään. Olet selvästi tietyn mielikuvan vallassa että myyjätär myötäilee ja viivyttelee miesasiakkaan pauloissa. Tästä ei ole kyse kirjoituksessani. Olen oma esimieheni ja oman onneni seppä. Tehokas asiakaspalvelu on oma etuni. Ja esimerkissäni tilanteessa ei ole muita asiakkaita vaan olen silloin nimenomaan yksin töissä. Mahdollisesti vieläpä ilta aikaan. Ja on usein ollut huojentavaa kun ovesta on juuri sopivasti astunut sisälle "oikea" asiakas tai aviomieheni ja miesasiakkaan onneton pokausyritys on nuupahtanut siihen.
Laita kassalle kyltti: "Älä yritä pokata myyjää!"
Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti ei olekaan missä, vaan miten. Juttelun voi ja saa aloittaa missä tahansa, mutta jos aloitat tökerösti tai et ole kiinnostava, ei siinä auta mikään paikka.
Eli pointti ei ole missä eikä miten vaan kuka
Kyllä niillä muillakin asioilla on merkitystä, mutta kieltämättä tuo on olennaisin asia.
Naisvaltaisella työpaikallamme tapaa käydä viikoittain miespuolinen lounasmyyjä joka jää joka ikinen kerta roikkumaan/jututtamaan jos asiakkaita ei ole paikalla. Emme ole ostaneet mitään vähään aikaan että pääsisimme eroon hänestä. Vaikka asiakkaita ei juuri kyseisellä hetkellä ole liikkeessä on meillä kuitenkin paljon muuta työtä kuten paperiasioita ja tilan jatkuvaa järjestelyä. Näyttää siltä että pitää vaan joka kerta tiukemmin sanoa tälle mieshenkilölle että "ei kiitos ja hyvää päivän jatkoa".