Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumispulma suhteen takia... Help needed

Nimimerkki
04.11.2016 |

Poikaystäväni on tehnyt selväksi, ettei halua asua vuosikausia erillään ollessaan parisuhteessa. Meillä ei ole välimatkaa eikä erimielisyyttä siitä, missä päin Suomea haluamme asua. Näin ainakin olen ymmärtänyt, ettei poikaystäväkään haluaisi koskaan minnekään kuuseen asumaan.

Ongelma on se, että tällä hetkellä rakastan omaa kotiani ja olen sitä paitsi juuri muuttanut asuntoon. Tapasin poikaystävän huonoimpaan mahdolliseen ajankohtaan, koska olin juuri päättänyt asettua tähän asuntoon vuosikausiksi, jos vain viihdyn. Asunto on siis oma, ei vuokra-.

Tällä hetkellä en pysty yhtään nauttimaan elosta ja olosta täällä, kun poikaystävän sanat kummittelevat mielessä. En halua tuhlata aikaa, ja yhteenmuuton ajankohtaistuessa erota. Yhteenmuutto ei muutenkaan erityisemmin innosta minua ajatuksena, koska rakastan sisustaa täysin oman mieleni mukaisesti ja rakastan puhua MINUN kodistani, en meidän. Kuitenkin minunkin mielestäni parisuhteessa "kuuluu" muuttaa yhteen jossain vaiheessa, jos on suunnitelmissa esim. perhe. Kaipa siihenkin joskus tottuu.

TIEDÄN, että minun täytyisi unohtaa asia ja nauttia kodistani, mutta en pysty! Mitä jos viihdyn täällä vuodesta toiseen? Silloin suhde päättyy ja olen tuhlannut aikaani suhteeseen, joka ei koskaan etene.

Miten ihmeessä voin lopettaa asianviestit ajattelun ja alitajuntaisen stressaamisen? En ole luopumassa rakkaasta kodistani kenenkään takia, mutta en halua asian kummittelevan mielessäni koko ajan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täysin okei, jos poikaystävä olisi sanonut, ettei halua elää parisuhteessa pysyvästi eri osoitteissa, mutta nyt hän asettaa aikatauluja lähitulevaisuuteen ajatellen vain itseään ja omia halujaan. Enkä minä aio taipua niihin, ellen joskus jostain kumman syystä halua itse muuttaa kodistani. Tällä hetkellä ajatus on erittäin kaukainen enkä halua edes ajatella sitä.

Vierailija
22/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti seurustelleen sangen lyhyen aikaa? Älkää stressatko nyt liikoja tulevaisuuden suhteen, nauttikaa ja eläkää.

Kyllä olemme. Siksi en ymmärrä, miksi asumisasiasta täytyy edes puhua ääneen. Tuon kun saisi taottua poikaystävänkin päähän... Ei minulla ole ongelmaa elää tässä hetkessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se poikkis siksi painostaa koska tajuaa ettei sua kiinnosta se oikeasti. Tajua säkin. Jos toinen haluaa enemmän, on pelkästään reilua antaa hänen mennä jos ei itse ole valmis samaan. Älä roikuta toista vain siksi että haluat olla suhteessa muttet tiedä kuinka vakavasti..

Kyllä minua kiinnostaa, mutta ei tuollainen ihmeellinen painostus saa mitään hyvää aikaan. Poikaystävä ei koskaan puhu suoraan peloistaan tai mistään, paitsi joskus mustistelee jostain turhasta. Mutta hyvin paljon hän jättää auki asioita, ja minun pitäisi sitten osata tulkita häntä oikein.

Vierailija
24/24 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jospa et tuhlaisi myöskään poikaystäväsi aikaa. Olet vain huolissasi itsestäsi ja oman aikasi tuhlaamisesta, minäminäminä.

Ketä minun pitäisi ajatella omassa elämässäni??

Oikeasti sinua itseäsi. Jos poikaystävä painostaa ja vaatii sinulta jotain mikä  ei mielestäsi ole jees, niin pidä rajasi. Kuten joku ylempänä jo  sanoi, tämä mies ei ole se oikea. Älä tee kompromissia miehen takia, voin kertoa että kaduttaa jos luovut asunnostasi hänen takiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi