Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaana Pelkonen on raskaana

Vierailija
04.11.2016 |

Toivottavasti vauva on terve ja kaikki menee hyvin äidin iästä huolimatta.

"Kokoomuksen kansanedustaja Jaana Pelkonen juonsi Ylellä Nenäpäivään liittyvää Kaikkien aikojen euroviisut -konserttia torstaina, ja monet katsojat saattoivat huomata, että Pelkosen vyötärönympärys on suurentunut. IS:n tietojen mukaan Pelkonen, 39, odottaa esikoistaan.

– Kiitos onnitteluista. Asia on herkkä enkä siksi halua sitä enempää kommentoida, Jaana Pelkonen kiittää onnitteluista.

Jaana Pelkonen on kihloissa lentäjä Niko Ahon kanssa. He tapasivat Linnan juhlissa vuonna 2007. Sittemmin he ovat edustaneet yhdessä Linnassa, jossa Pelkonen on vuodesta toiseen ollut yksi juhlien kuvatuimpia kaunottaria.

Kansanedustaja Jaana Pelkonen on tunnettu myös juontajana, ja hän on juontanut muun muassa monet euroviisut. Eduskuntaan hän nousi vuoden 2011 eduskuntavaaleissa.

Yksityiselämästään hän ei ole koskaan juuri puhunut ja nytkin hän tyytyi vain kiittämään onnitteluista."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001945898.html

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummisäiti:)

Vierailija
2/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, onnea Jaana! Eihän tuo nyt ole edes vanha äiti vielä! Toki ensisynnyttäjäksi vähän vanhempi, mutta ei mikään kummajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa, onnea Jaana! Eihän tuo nyt ole edes vanha äiti vielä! Toki ensisynnyttäjäksi vähän vanhempi, mutta ei mikään kummajainen.

Ei vanha äiti sinällään, mutta kaikenlaisten riskien kannalta (mm. lapsen kehitysvammaisuus) alkaa olla vanha äiti.

Vierailija
4/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ämmä muuten.

Vierailija
5/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän nyt esikoistaan odottavaksi vanha äiti, on 40 kun lapsi syntyy. Se nyt vaan on fakta mitä on ihan turha muuttaa muuksi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
6/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että teen muka iltatähteä vaikka olin 35v ja oli ainoa lapsi.

Vierailija
7/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän nyt esikoistaan odottavaksi vanha äiti, on 40 kun lapsi syntyy. Se nyt vaan on fakta mitä on ihan turha muuttaa muuksi. Mutta kukin tyylillään.

Toi loppukaneetti!! Miten mulla on sellainen kutka että jos on miehensä tavannut jo yhdeksän vuotta sitten että olisi ehkäpä kärsinyt lapsettomuudesta ja pitkään. Tahaton lapsettomuus ei ole "tyyli" eikä valinta.

Vierailija
8/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä? Taustalla ilmeisesti lapsettomuutta. Ovat olleet kuitenkin lähes 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
9/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä ämmä muuten.

Sanoisitko näin hänelle jos sattuisitte vaikkapa samaan pöytään syömään? Eikö seiskan lukeminen anna eväitä mitenkään muunlaiseen kommentointiin?

Vierailija
10/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jaanalle ja miehelle !

Vierailija
11/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista kommentointia. En ole Jaanan fani, mutta onhan hän ikäisekseen todella säteilevä ja nuorekas. Kaikki eivät rupsahda varhain.

Ja kaikille ei suoda lapsia helposti.

Onnea Jaana!

Olen 35-vuotias esikoisen odottaja ja kukaan ei ole kertonut minulle päin naamaa, että olisin vanha äiti. Ja näytän Jaanaa 10 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
12/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mikä stressi jos oikeasti taustalla esim. 5 vuoden yritys, keskenmenoja tmv. Ja sitten mukana kulkee koko ajan järkyttävä pelko että tämä mene kesken, lapselle tapahtuu jotain tai tulee kehitysvamma, josita kyllä ihan varmasti 39v esikoista odottavaa pelotellaan joka välissä seuloissa ja neuvolassa. Sitten kun tähän pelkoon yhdistää sen tietoisuuden että nt koko Suomi tietää asiasta ja Lööpit seuraa. Käy todella sääliksi että julkkikset joutuu myös nämä asiatelämään julksuudesa väkisin.

Tavisihmiselle tuommoisen asian käsittely omaa perhettä laajemminkin on jo hirveä stressi.

Vierailija
13/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikanaan reippaasti yli 40 v terveen poikavauvan. Paljon olisin menettänyt ellei olisi lasta. Todella paljon.