Miesten naismaku on outo
Mies katsoo Myytinmurtajia ja kuolaa Kari Byronia. En ymmärrä mitä miehet näkee tuossa naisessa??
Kommentit (33)
Aletaanhan listaamaan tänne naisten miesmakuehdokkaita: Tauski, Frederik, Renne Korppila, Esko Eerikäinen. Lista on loputon.
Kyllä tuo ap on sairas, ei myytinmurtajia katsota tuollaisen luisevan naisen takia, vaan niiden kokeiden takia, mitä ne miehet tekee. Mitä enemmän räjäytyksiä sitä parempi jakso.
Kyllä se Buster vie katseet, on todella pääosissa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on HOT!
https://kaara.tv/wp-content/uploads/2014/12/Kaara-Mia-Pelttari-ja-Skoda…
Ihan söpö naama, hoikka uuma ja kauniit sääret. Hiukset ei varmaan omat. Nätti on.
Tavallinen, terve, iloinen,... mukava katsoa tämän homoilun ja lespoilun YLEnannon keskellä.
Mia Pelttari tosiaan on erittäin viehättävän näköinen.
Ei paha vaikka käyttää äijäkalsareita
YLE tarjoaa meidän olohuoneeseen määkiviä, iniseviä, itseriittoisia, minä-minä keskenkasvuisia ylimeikattuja ihanteita ja joku vielä ihmettelee miksi Kari Byronia on niin mukava katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoo Myytinmurtajia ja kuolaa Kari Byronia. En ymmärrä mitä miehet näkee tuossa naisessa??
Itse kuolaan melkein poikkeuksetta kaikkia punapäitä, varsinkin luonnollisia. En tiedä miksi.
Sillä on isot tissit. Mikä tässä on niin vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Ei paha vaikka käyttää äijäkalsareita
Posliinipillu!
Kari on nätti kasvoiltaan mutta voisi olla muodokkaampi.
Peukkua alas tälle kommentille, naiset.
M29
Kari Byron ihan ihan mukiinmenevän näköinen, iloinen ja varsin sanavalmis. En nyt varsinaisesti näe hänessä mitään vikaa, vaikken nyt voi sanoa kuolaavani. Telkkarissa toki näkyy minusta paljon kauniimpiakin naisia.