Miksi Samu Haber sekaantuu Saaran asioihin?
Mitä ihmettä Saaran manageri ym asiat Samulle kuuluvat ylipäänsäkään tai ainakaan sen verran että alkaa niitä kuvailemaan laiskoiksi ja mukavuudenhaluisiksi?
Kommentit (616)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Saaralla on asiat rakenteilla Briteissä siihen malliin, että sitä ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun suomaliasen pikkutekijän mieleipitett jos ja kun tarjolla varmaankin on brittiläistä pätevää asiantuntemusta - ellei tule jotain oikeaa kysyttävää.
Et taida tietää asioista mitään kun kutsut Samu Haberia pikkutekijäksi.
No on se x factor organisaation rinnalla. Varmaankin sieltä on neuvoja saatavissa. En minä Haberia ihan Cowelliksi sanoisi, edes vaikka kuinka fanittaisin.
En ihan hirveesti luottais pelkkään x factoriin. Voittajista yksi on tehnyt oikeaa uraa ja muista livelähetyksiin päässeistä yksi. Muut on unohtuneet viimeistään ekan levyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä Samu Hagert on itse saanut aikaan?
Palkitun musiikkivientiyrityksen. Mutta Haberia itseään siteeraten:
Haber ja hänen edustamansa Comusic Productions palkittiin kaikkien aikojen ensimmäisellä Music Finlandin jakamalla musiikkivientipalkinnolla. Artistien uraa edesauttavan Comusicin ovat perustaneet Haberin kanssa Mikko Saukkonen ja Anne Laaksonen.
– Tämä Suomen palkittu vientitiimi, Comusic, koostuu pääasiassa Sunrise Avenuen laulajasta ja managerista. Autamme myös muita esiintyjiä, mutta suuri osa huomiostamme on vielä Sunrise Avenuessa.
Haber pohtii, että jos Comusic voitti palkinnon oman toimensa ohella tehdystä työstä, minkä tasoisia muut palkinnosta kisaajat olivat?
http://www.apu.fi/artikkeli/x-factor-menestys-ei-riita-samu-haber-muist…
Yhdeltäkään suomaliselta ei varmaankaan kannata kysyä mitään. Mukaanlukien Haber. Parempaa tietoa on saatavilla ulkomailta.
Samaa mieltä Samun kanssa. Saara tarvitsisi kansainvälisen tason managerin ja taustatiimin. Meri voi tukea Saaraa kotioloissa tai ylläpitää fanisivuja.
Merillä ei ole kontakteja tai osaamista kunnon managerointiin. Onko hänen kielutaitonsakaan riittävä? Osaako laatia sopimuksia? Hoitaako itse kaiken markkinoinnin? Ei hyvä. Hidastaa Saaran uran etenemistä.
Michael Monroe voisi ruveta vähän manageroimaan Saaraa noissa kansainvälisissä kuvioissa. Heillä tuntuu edelleen olevan erinomaiset välit Voicen jäljiltä.
Saara on kyllä äärimmäien huono sietämään yhtään mitään kritiikkiä. Tuntuu pehmustavan ympäristönsä ihmisillä jotka eivät koskaan sano vastaan tai kyseenalaista.
Toi on oikeasti tärkeä ja vaikea juttu ja Samu täysin oikeassa;
kuka on se sateentekijämanageri briteissä, jolle pitää antaa pildeä, että ura hyötyy siitä.
Ensin Teemu, sitten Meri ja kuka nyt vuorossa?
Haabersti mainittu kritisoivaan sävyyn! Kellot esiin koska mamma- Haabersti käskee poistamaan ketjun.
Saaran pitäisi tajuta, etti tätä hommaa voi hoitaa millään perheyritys tyylillä. Nyt tarvitsee managerin, jolla suhteita ja haastaa häntä eikä päästä helpolla. Ei koko sukua ja entisiä/nykyisiä kumppaneita tarvitse työllistää, vaikka se hauskaa olisikin. Työ ja perhe erillään.
Heh, Samu yrittää saada Saaraa omaan vientitalliinsa. Se tietää, että SA:n suosio ei jatku ikuisuuksia Saksassa ja se on liian vanha breikatakseen itse enää muualla. Optiona Samulle on kotimaansuosion löytäminen, mikä ei ehkä onnistu samun edellyttämässä määrin, vaikka Vain Elämään onkin nyt ilmeisesti buukattu. Elastisen ohjelmassa Samu jäi aivan paitsioon kimppabiiseineen, ei löytynyt suosiota. Toinen vaihtoehto on siirtyä managerointipuolelle ja musiikkibusinekseen. Ihan selvä mainospuheyritys tuo Avun artikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt Aallotar. Kai sitä saa toista neuvoa.
Ei kantsi floodaa samaa useampaan kertaan pienin muutoksi, jos ei osaa käyttää lainauksia täällä. En ole Meri enkä Aallotar. Alaa kyllä tunnen.
Kuka se täällä muka floodailee? Saara Aallon höyrypää fani olet eli Aallotar. Koeta nyt ottaa rauhallisesti.
Ihan sika-amatöörimäistä Meriltä kinata suunnilleen kaikesta toimittajien ja muiden kanssa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Hagert 😅😅😅 Voi luoja näitä Saara Aallon typeriä ja tietämättömiä faneja!
Vierailija kirjoitti:
Heh, Samu yrittää saada Saaraa omaan vientitalliinsa. Se tietää, että SA:n suosio ei jatku ikuisuuksia Saksassa ja se on liian vanha breikatakseen itse enää muualla. Optiona Samulle on kotimaansuosion löytäminen, mikä ei ehkä onnistu samun edellyttämässä määrin, vaikka Vain Elämään onkin nyt ilmeisesti buukattu. Elastisen ohjelmassa Samu jäi aivan paitsioon kimppabiiseineen, ei löytynyt suosiota. Toinen vaihtoehto on siirtyä managerointipuolelle ja musiikkibusinekseen. Ihan selvä mainospuheyritys tuo Avun artikkeli.
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt Aallotar. Kai sitä saa toista neuvoa.
Ei kantsi floodaa samaa useampaan kertaan pienin muutoksi, jos ei osaa käyttää lainauksia täällä. En ole Meri enkä Aallotar. Alaa kyllä tunnen.
Kuka se täällä muka floodailee? Saara Aallon höyrypää fani olet eli Aallotar. Koeta nyt ottaa rauhallisesti.
Osaatko muita argumentteja kuin kuin ad hominem henkilöargumentin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko tämä Simo Hagert joku kansainvälinen ravivetojen välittäjä, vai mistä tässä nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Saaralla on asiat rakenteilla Briteissä siihen malliin, että sitä ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun suomaliasen pikkutekijän mieleipitett jos ja kun tarjolla varmaankin on brittiläistä pätevää asiantuntemusta - ellei tule jotain oikeaa kysyttävää.
Et taida tietää asioista mitään kun kutsut Samu Haberia pikkutekijäksi.
No on se x factor organisaation rinnalla. Varmaankin sieltä on neuvoja saatavissa. En minä Haberia ihan Cowelliksi sanoisi, edes vaikka kuinka fanittaisin.
En ole edes mikään Sunrise Avenue tai Samu Haber fani. Silti tiedostan Haberin ammattimaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko tämä Simo Hagert joku kansainvälinen ravivetojen välittäjä, vai mistä tässä nyt puhutaan?
Googleta tollo. Ja opettele ensi kirjoittamaan se nimi oikein! 😅
Samulla on varmasti tietämystä ja näkemystä.
On Saksassa ollut The voice ohjelman tuomarina ja tähtivalmentajanakin