Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Samu Haber sekaantuu Saaran asioihin?

Vierailija
03.11.2016 |

Mitä ihmettä Saaran manageri ym asiat Samulle kuuluvat ylipäänsäkään tai ainakaan sen verran että alkaa niitä kuvailemaan laiskoiksi ja mukavuudenhaluisiksi?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016110322560416_vi.shtml

Kommentit (616)

Vierailija
61/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä Samu Hagert on itse saanut aikaan?

Hagert 😅😅😅 Voi luoja näitä Saara Aallon typeriä ja tietämättömiä faneja!

No onko tämä Simo Hagert joku kansainvälinen ravivetojen välittäjä, vai mistä tässä nyt puhutaan?

Googleta tollo. Ja opettele ensi kirjoittamaan se nimi oikein! 😅

Yritin. Soma Hebridinkään  nimelllä ei löydynyt mitään. 

Vierailija
62/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri on Saaran stylistikin

Juu. Ja hänellähän on niiiiin hyvä maku, kun itsekin pn aina niin tyylikäs ja huoliteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Haber on ollut Saksan The Voicessa tuomarina, että siinä mielessä ihan asiantunteva kommentoimaan.

Vierailija
64/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samu Haber on ollut Saksan The Voicessa tuomarina, että siinä mielessä ihan asiantunteva kommentoimaan.

Haluaako Saara Saksan markkinoille? Kannattaako kysyä ihmiseltä, joka ei ole onnistunut Briteissä breikkaamaan?

Vierailija
65/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo ihmettelinkin, eikö meri ota ollenkaan kantaa tähän, mut olihan täällä keskustelu.

tätä mä oon koko ajan sanonut, että manageri vaihtoon pikimmiten. Ja eiköhän se levy-yhtiö ja sen myötä pomokin vaihdu, jos tässä tosissaan lähtee homma rullaamaan. Ei sitä kuvioo mikään kotikutoinen yhtiö pysty hoitamaan.

Vierailija
66/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä oli kyse tässä eilisessä Saaran Twitterkommentoinnissa?

https://mobile.twitter.com/saaraaalto/status/793774390248869888

https://mobile.twitter.com/saaraaalto/status/793776767689486336

Saara ja Meri ovat edelleen katkeria Euroviisuista. Meri raivostuu heti, jos joku vähänkin kritisoi hänen mielestään pyhää Saaraa.

Vierailija
67/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako Saara Saksan markkinoille? Kannattaako kysyä ihmiseltä, joka ei ole onnistunut Briteissä breikkaamaan?

Merikö on?

Vierailija
68/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on kyllä äärimmäien huono sietämään yhtään mitään kritiikkiä. Tuntuu pehmustavan ympäristönsä ihmisillä jotka eivät koskaan sano vastaan tai kyseenalaista.

Näin juuri. Saara on niin kauan ystävällinen, kun kukaan ei sano mitään hänen mielestään poikkipuolista. Siksi hänen kanssaan on äärimmäisen vaikeaa tehdä töitä, koska hän loukkaantuu lähes kaikesta.

Vierailija
69/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habert ei menesty kuin junttimaisesta musiikkimaustaan tunnetussa saksassa. Saksassahan nyt menestyy kaikki, jopa Eläkeläiset.

Vierailija
70/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara ja Meri ovat edelleen katkeria Euroviisuista. Meri raivostuu heti, jos joku vähänkin kritisoi hänen mielestään pyhää Saaraa.

Ja juuri noin ei manageri kyllä julkisesti käyttäydy. Se kappale oli oikeasti ihan scheissea ja Saaran esitys vaivaannuttava. Ja juuri tämä on se asia josta Haberkin puhuu: siellä ns levy-yhtiössä ei ole yhtään kriiittistä ääntä. Tuollaista tekelettä ei olisi pitänyt päästää maailmalle alunperinkään.

Vierailija
71/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Meri onnistunut breikkaamaan missään? Onko Saara onnistunut breikkaamaan missään? Aalto käyttäytyy kuin pikkukakara, polkee jalkaansa "mutta ku mä haluun Kiinaan ja Japaniin ja ties minne kun mä vaan haluun. Meri, Teemu, Äiti, mä haluun!"

Vierailija
72/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri noin ei manageri kyllä julkisesti käyttäydy. Se kappale oli oikeasti ihan scheissea ja Saaran esitys vaivaannuttava. Ja juuri tämä on se asia josta Haberkin puhuu: siellä ns levy-yhtiössä ei ole yhtään kriiittistä ääntä. Tuollaista tekelettä ei olisi pitänyt päästää maailmalle alunperinkään.

Nimenomaan! Saaran omat kappaleet ovat lähes kaikki olleet surkeita. Esimerkiksi tuon No Fearin sanat ovat ihan kamalat. Kliseitä ja saman hokemista. 

Vierailija
73/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan! Saaran omat kappaleet ovat lähes kaikki olleet surkeita. Esimerkiksi tuon No Fearin sanat ovat ihan kamalat. Kliseitä ja saman hokemista. 

Ja sitä ihmeellistä korkeata kiekumista. Noufiö-ö-ö-ö. Hänen kannattaisi unohtaa nyt se "songwriter"-osuus. Vaivaannuttavaa.

Vierailija
74/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tyttöystävä ja exä pyörivät urakuvioissa, niin kauan Saara valittaa kun kukaan ei ymmärrä ja arvosta. Jos todella haluaa kansainvälistä menestystä sukankutojat ja amatöörit pitää potkia pihalle. Muuten laulaminen jatkuu kaikenmaailman myyjäisissä ja kissanristiäisissä.

Vierailija
75/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Ja sitä ihmeellistä korkeata kiekumista. Noufiö-ö-ö-ö. Hänen kannattaisi unohtaa nyt se "songwriter"-osuus. Vaivaannuttavaa.[/quote kirjoitti:

Muistelen vieläkin kauhulla Saaran Voice of Finlandissa esittämää omaa "mestariteosta" My Love, jonka sanat koostuivat suurinpiirtein tuosta My love -hokemasta! Ihmekös se on, kun ei voittanut. Pikkulapsikin osaisi varmaan kirjoittaa samantasoiset sanat.

Vierailija
76/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Meri onnistunut breikkaamaan missään? Onko Saara onnistunut breikkaamaan missään? Aalto käyttäytyy kuin pikkukakara, polkee jalkaansa "mutta ku mä haluun Kiinaan ja Japaniin ja ties minne kun mä vaan haluun. Meri, Teemu, Äiti, mä haluun!"

Kyllä te olette. Saara on menestynyt yksinään Kiinassa paremmin kuin yksikään suomalainen levy-yhtiön tuella. Mukaanlukien Samu Haber. Veikkan että Saaralla on omasta takaa. Näytöt ovat kovempia kuin suurimmalal osalla suomalaisista musabisnesihmisistä. Tulot myös.

Vierailija
77/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarasta tulee mieleen Sara Forsberg. Sekään ei ymmärtänyt hoitaa asioitaan silloin kun siitä vielä puhuttiin. Sellaista ihme räpiköintiä ja eri asioiden kokeiluja. Saran olisi heti Yhdysvaltoihin saavuttuaan pitänyt ottaa tähtäimeen elokuvien ja sarjojen ääniroolit eikä häslätä vähän sitä sun tätä.

Vierailija
78/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette. Saara on menestynyt yksinään Kiinassa paremmin kuin yksikään suomalainen levy-yhtiön tuella. Mukaanlukien Samu Haber. Veikkan että Saaralla on omasta takaa. Näytöt ovat kovempia kuin suurimmalal osalla suomalaisista musabisnesihmisistä. Tulot myös.

No kovinkaan moni suomalainen ei ole yrittänyt Kiinassa, joten eipä ole paljon kilpaijoita. Viestisi loppuosa oli käsittämätön. Mitä oikein koetat sanoa?

Vierailija
79/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen tulot ole sellaista viiden tonnin kuukausituloa? Korkeimmillaan. Ja sillä elää koko perhe, koska Merihän ei ole töissä. En ihan hirveästi kehuisi.

Ja jos se on niin hirveän menestynyt, miksi se on nyt kolmekymppisenä tuolla itkemässä että kun kukaan ei ymmärrä ja tää on mun viimeinen tilaisuus?

Vierailija
80/616 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, Samu on tietenkin vain kateellinen 😉😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä