Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EEEMELIII! G: mitä pahaa sinä/sisaruksesi olette tehneet lapsena?

Vierailija
09.03.2006 |

Meistä on tullut kunniallisia kansalaisia, mutta joitakin juttuja ihmettelen itsekin... On mahtanut äitiä HÄVETTÄÄ ja lujaa..

Pikkuveljen kanssa sotkimme salaa naapurinemännän pihalla roikkuneet valkopyykit sienillä..luoja ties miksi????? Kummasti naapuri oli huomannu pahat aikeemme... JA puhutteluun jouduttiin ja anteeksi pyytämään...

Pihassamme oli paljon tummarunkoisia pihlajoita. Pikkuveljeni älykkäästi vuoli puukolla yhden puun rungon paljaaksi, eli kivasti erottui siinä valkoinen vuoltu pätkä tummassa puun kuoressa.. Ensin se maalattiin ja sitten myöhemmin puu kaadettiin kukkapenkin tieltä.

Näitä muistoja riittää.. Ja aina sitä pelkäsi vanhempien reaktiota... xD remmiä ei kyllä saatu, huutoa sitäkin enemmän! Muita Eemeleitä & Iidoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaista vanhaa ukkia menimme leikkimökin katolle piiloon ja huutelimme hänelle rumia, muistaakseni.

Muistan kun kaverini kanssa menimme puhelinkoppeihin ja hän soitti ihastuksilleen ja eikä käyttänyt rahaa, vaan se puheluhan katkesi, me vaan kuultiin kun siel joku vastasi.

Veljeni jostain kumman syystä hakkasi kivellä sellasen arvokkaan kolikon n. 25 vuotta sitten, eikä vanhemmat ymmärrettävistä syistä taputtaneet päätä.

Omenavarkaissa veljeni rikkoi ikkunan ja ei ensin sitä tunnustanut.

Sitten me hirveesti koko pihan lapsikatraan voimin dyygattiin roskiksissa. Nyt en kyllä päästäisi omia lapsiani siihen puuhaan, silloin vanhemmat ei niin kieltäneet.

Vierailija
22/27 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa kierreltiin naapureita, pimpotettiin ovikelloon, kysyttiin onko vaikka Leena kotona, vaikka tiedettiin ettei sielä ketään sellasta asu. Sitten oltiin muka ihmeissämme että on varmaan saatu väärä osoite. En vieläkään tajua miksi tollasta touhuttiin, mutta meillä ainakin oli kovasti hauskaa. Tuskin siitä edes aiheutui " uhreille" kovin suurta vaivaa, niin kuin ehkä meinattiin.. Pöljää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-virtasella

-onko matti kotona?

-ei täällä asu mattia...

sama uudelleen n.kolme kertaa ja sitten neljäs soitto;

-virtasella

-täällä matti, onko kukaan kysellyt? heh heh!!!!

ja sitten soitettiin niihin " juttuluureihin" päivät pitkät!

muistaako kukaan!?

Vierailija
24/27 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 4-vuotiaina tökittiin naapurin muovipäällysteinen kasvihuone täyteen reikiä suksen sauvoilla, koska leikittiin, että se oli ufo... sitten käytiin aina naapurin pihassa olevassa turkistehtaassa sokerivarkaissa, siis pöllittiin taskut täyteen sokerinpaloja kahvihuoneesta, ja mentiin autotakkiin niitä syömään...

Sitten joskus tehtiin lapsiporukalla yhdelle tytölle tosi paskamainen temppu, pissattiin kuppiin, laitetiin joukkoon vadelmia, ja annettiin sille tytölle, että juo, se on mehua...

...mitähän vielä? No veljeni kaikki syntääreillä saamat karkit söin salaa..Onhan noita varmastivaikka kuinka paljon vielä...

Vierailija
25/27 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten liimasin sen kiinni seinään. Isä ei oikeen kiitellyt, kun meni tapetit vaihtoon.

Kerran me leikittiin siskoni kans yhtä tuttua pariskuntaa. Minä olin leikisti miespuolinen. Mulle tuli pissahätä ja ajattelin et mun pitää pissatakin kuin mies. Jostain kumman syystä vessan lattia lainehti pissasta...

Vierailija
26/27 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailtiin puhelinluetteloita joissa avioparin nimi ja jos mies vastasi,

leikittiin Jaskaa joka kyselee Marjatan perään ja kehuu ihanaa yötä. Yksi kaveri oli aivan kuin mies kun muutti ääntään. Pilasoittoja tehtiin kymmeniä...

Soiteltiin paljon 059 numeroihin ja sain satikutia, kun puhelinlasku läheni 1000mk...lähetin aina kaverit mun puolesta treffeille kun en itse hannannut...

Vierailija
27/27 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristeltiin penkit ja katto sisäpuolelta uusilla ihanilla leimasimilla.

Jouduttiin tietty pesemään ja naapurin poika sai selkää ja arestia, minä jouduin puhutteluun.

10 vanhoina serkkutytön kanssa pöllittiin heidän isän taskusta tupakka-aski ja mentiin lähimetsään niitä sauhuttelemaan. Vedettiin poskareita ja puhallettiin savua muurahaispesään. Ei ihme kyllä jääty kiinni.

Kyläpaikassa oli vauvan kakkavaippa jäänyt vessaan hoitopöydälle.

Mikä ihme päähänpisto sekin oli kun piti hieroa kaikki hyllystä löytyneet hammasharjat siihen vaippaan ja laittaa takaisin hyllyyn???

Ai kamala...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi