Poikaystäväni heitti muumimukini roskiin kun kuuli että se on exän antama
Oon seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja tänään vasta tuli sattumalta ilmi että yksi mun muumimukeistani on exän antama lahja. Ja siis omistan vaan 3 mukia, ja kaikki saatu lahjana. Tuli puhe niistä mukeista ja sanoin että en viitsi niitä poiskaan heittää kun oon saanut lahjana (mies kysyi että mistä ne oon hankkinut kun oon sanonut joskus että muumimukit on rahantuhlausta)
No sitten sanoin että kaksi saatu äitiltä ja se yksi on saatu exältä, ja hän salamana heitti sen roskiin ja pitää nyt mykkäkoulua :D Mitä ihmettä??
Kommentit (79)
Muki ku muki. Kyllähän tuosta kahvit jois ja joku saattais laittaa sekaan jopa jäykkää. Miehesi vaikuttaa aika pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hieno mies. Itse en olisi edes roskiin heittänyt vaan suoraan ikkunasta asfalttiin palasiksi, jotta ei sitä ei varmastikaan saa takaisin.
Tämä. Tai sitten lähtenyt kävelylle ja heittänyt sen johonkin satunnaiseen roskikseen matkan varrella, että siinäpä etsii jos haluaa. Tuollainen omaan roskikseen laittaminen on lähinnä mielenosoitus.
Vierailija kirjoitti:
Istukaa keskustelemaan asiasta hyvän aterian äärelle:
Cawl selsig afu:
1. Berwch 2.5 dl o laeth cyflawn.
2. Ychwanegwch ychydig o dafelli o genhinen, 1/2 dl o bys wedi'u rhewi a llond llaw o gnau cashiw.
3. Berwch ac ychwanegu 20-30 gram o fenyn neu fargarîn.
4. Sleisiwch 150 gram o selsig yr iau/afu yn y cymysgedd.
5. Berwch a sesnin gyda chennin syfi, mintys, marjoram, cwmin a nytmeg. Ychwanegu halen i flasu.
6. Berwch a gadewch i'r blas setlo am 15-20 munud.Mae'r cawl yn barod i'w fwyta. Hawdd, fforddiadwy a da!
Sheepshaggereillä on aina ratkaisu kaikkeen.
Eksältä saatuja käyttötavaroita yms. en heittäisi pois, mut esim korut heittäisin ja olen heittänyt. Tai lahjoitin Fidalle. Lahjoja, joten en kehdannut myydä enkä antaa kellekään tutulle. En kehdannut pitääkään.
Vierailija kirjoitti:
Eksältä saatuja käyttötavaroita yms. en heittäisi pois, mut esim korut heittäisin ja olen heittänyt. Tai lahjoitin Fidalle. Lahjoja, joten en kehdannut myydä enkä antaa kellekään tutulle. En kehdannut pitääkään.
Ei tainnut kovin kalliita koruja olla, jos noin vaan hävitit? Mulle ne on kyllä ihan yhtä käyttötavaraa kuin kaikki muukin. En oikeastaan osaa edes sanoa, kuka existä minkäkin on ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suominaisille on niin vaikeaa päästä yli existään?
Miltä teistä tuntuisi, jos miehet säästäisi exien antamat kaulahuivit ja lakanat ja käyttäisi niitä päivittäin? Ja naiset, lopettakaa muiden naisten puolustaminen!
Miks ei vaan sano että "sain mummolta"? En heittäis käyttökelpoista tavaraa pois.
Minäkin olen nuorena mustasukkaisuuksissani paiskannut puolison eksältään saaman musiikkikasetin auton ikkunasta maantielle.
Ajattelin varmaan, että oppiipa olemaan. Nyt kyllä sentään huvittaa, että joku viitsii Souvareita paiskoa 😆.
Olen siitä häneltä kyllä saanut kuulla myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä tuntuisi, jos miehet säästäisi exien antamat kaulahuivit ja lakanat ja käyttäisi niitä päivittäin? Ja naiset, lopettakaa muiden naisten puolustaminen!
Mun ei koskaan tulisi mieleenkään kysyä, että onko joku kaulahuivi tai lakana exän ostama. Enkä suhtaudu tavaroihin itse mitenkään tunnepitoisesti, niin en usko, että mies exäänsä jonkun kaulaliinan tai lakanoiden vuoksi muistelee. Itse en edes muistaisi, keneltä olen jonkun kaulaliinan saanut, vai ostinko itse.
Mulla on paljon eksiltä saatuja esineitä. Monet lahjat olen kiikuttanut heti suhteen päätyttyä roskiin tai Punaiselle Ristille, mutta sellaiset tavarat jotka olisin itsekin voinut ostaa itselleni, olen säilyttänyt. Esimerkiksi mukeja, yksi valtava pehmolelu, kirjoja. Ne eivät mielessäni edes yhdisty eksiin, vaan omaan kotiini.
Yhdessä suhteessa käytin eksältä kauan sitten lainaamiani ja lopulta varastamiani boksereita ja siitä silloinen mies oli nyreissään, että enkö edes voisi ostaa omia. Vertasi siihen, että mitä jos hän käyttäisi ex-tyttiksen pitsistringejä ja ajattelisi tätä kiihottuneena. Nauratti, mutta hän oli vakavissaan. :D
Meillä vaimo särki muka vahingossa työkaverilta lahjaksi saamani kahvimukin. Siitä lähti pieni pala pois ja rouva laittoi sen roskiin. Meiltä tosin löytyy muitakin hieman lohjenneita astioita.
Minullakin on exältä saatu muumimuki. En tiedä olenko maininnut mukin alkuperän miehelleni. En voi kuvitella, että hänelle olisi mitään väliä mistä muki on peräisin.
JUMALAUTA! Se on Arvokas äkkiä takasin ota jos kerennyt mennä hajalle käske hankkia saman lainen niin jos oli Vielä Arabia leima on Arvokas , joku on maksanut jopa 3000€ jostakin Muumimukista!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihania koruja enkä missään nimessä heitä niitä pois vaan ovat vielä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
No just olen pääsyt eksästä yli ja voin huoletta käyttää hänen lahjojaan. Jos en olisi päässyt yli ja niissä on liikaa tunteita, niin sitten en voisi käyttää. Mulle ylipääseminen on just sitä että niitä käytetään ihan tavallisina koiruina tai vaatelahjoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihania koruja enkä missään nimessä heitä niitä pois vaan ovat vielä käytössä.
Sama. Mä toivoin kyseisiä koruja, koska tykkäsin niistä. Ne on siis mun itseni valitsemat. Exä on ihan toissijainen asia niiden antajana.
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule haittaa yhtään. On selvästi käytännöllinen kaveri, joka ei heitä turhaa hyvää tavaraa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehellä on yksi exänsä antama muki ja juo siitä aina kahvia kun meillä riitaa. :D Jotenkin läpinäkyvää ja luulee että sanon jotain mutta en.
Ai saakeli mikä kakara! :DD
Niin, mutta ihanalla tavalla! Voisin rakastua tuollaiseen naiseen, joka vittuilisi minulle noin! :D
T:Mies
h_ki kirjoitti:
WTF, nyt muki heti pois sieltä roskiksesta! Taloudellista tai käyttöarvoa sisältävästä tavarasta ei tarvitse luopua, vaikka antaja olisi kuka. Iso pyörä heittää, jos tuosta vetää herneen nenään.
Entä jos ei ole käyttöarvoa?
Jos on esimerkiksi eksän kutomat villasukat tilanteessa joissa muitakin villasukkia on?
Tai koriste-esine?
juu juu. Ja jos naisellasi olisi asunto, jonka ex olisi osittain rahoittanut, varmaankin pistäisit kirveillä päreiksi sen, eikös juu? Ai niin ei, sittenhän ottaisit hyödyn irti, sitä ei lasketa.
Menee nyt vaan korvaamaan sen muumimukin hinnan. Ihme touhua.