Poikaystäväni heitti muumimukini roskiin kun kuuli että se on exän antama
Oon seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja tänään vasta tuli sattumalta ilmi että yksi mun muumimukeistani on exän antama lahja. Ja siis omistan vaan 3 mukia, ja kaikki saatu lahjana. Tuli puhe niistä mukeista ja sanoin että en viitsi niitä poiskaan heittää kun oon saanut lahjana (mies kysyi että mistä ne oon hankkinut kun oon sanonut joskus että muumimukit on rahantuhlausta)
No sitten sanoin että kaksi saatu äitiltä ja se yksi on saatu exältä, ja hän salamana heitti sen roskiin ja pitää nyt mykkäkoulua :D Mitä ihmettä??
Kommentit (79)
huoh kirjoitti:
salamana heitti sen roskiin ja pitää nyt mykkäkoulua :D Mitä ihmettä??
Ei siinä mitään ihmeellistä ole, tyhmyys on loppumaton luonnonvara.
Muki talteen ja piiloon, otat sitten vuosien päästä kun ei herätä tunteita. Turha tehdä asiasta vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun oikein piti alkaa miettimään mitähän kaikkee eksän lahjaksi ostamaa multa löytyykään ja on käytössä.
- 2 pussilakana settiä (ovat juuri nyt käytössä)
- 3 kaulakorua
- kylpytakki
- DVD-leffoja (vaikka harvemmin niitä tulee katsottua)
- pöytälamppu
- viinilasit
- 2 hengen "aamupala-astiasto"
Ja sitten exän t-paita on vieläkin hiustenvärjäys paitana. Ja yhdessä pahvilaatikossa on hänen antamia kortteja ja tuliaisia matkoilta sekä valokuvia ja muuta pientä muistosälää yhteisiltä matkoilta ja muista tapahtumista.
Käyttötavaroita en heitä pois koska ovat vielä käyttökelpoisia. Ja muut tavarat haluan säilyttää koska ne ovat ensisijaisesti muistoja omasta elämästäni.
jos olisit naimisissa mustasukkaisen naisen kanssa niin ainakin nuo henkilökohtaiset muistot löytyisivät nuotiosta joku päivä
Taas on poikkis heitellyt mustasukkaisena tavaraa roskiin, ja aina tämä sama paskaprovo uppoaa mammoihin kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Rakkaus-muki.
Se vaaleanpunainen halimuki.
Istukaa keskustelemaan asiasta hyvän aterian äärelle:
Cawl selsig afu:
1. Berwch 2.5 dl o laeth cyflawn.
2. Ychwanegwch ychydig o dafelli o genhinen, 1/2 dl o bys wedi'u rhewi a llond llaw o gnau cashiw.
3. Berwch ac ychwanegu 20-30 gram o fenyn neu fargarîn.
4. Sleisiwch 150 gram o selsig yr iau/afu yn y cymysgedd.
5. Berwch a sesnin gyda chennin syfi, mintys, marjoram, cwmin a nytmeg. Ychwanegu halen i flasu.
6. Berwch a gadewch i'r blas setlo am 15-20 munud.
Mae'r cawl yn barod i'w fwyta. Hawdd, fforddiadwy a da!
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää nuorella parilla oli...?
Kyllä kuule "vanhatkin" osaa, olimme n. 50 v. kun ex-ukko sai hepulin exäni tekemästä kellosta (koristeveisto kello). Kello on todella nätti ja en todellakaan hävitä sitä, tää hepulin saanut ukko on kyllä jo menneisyyttä... (tuo kellohepuli ei ollut syy jättämiseen, mutta kertonee ihmisestä jotain)
Okei.. poikaystävälläsi on todella huono itsetunto. Ongelmia tiedossa.
Exäni käyttämä spärdäri roikkuu neljättä vuotta kattolampussa. Mieheni ymmärtää että siihen liittyy lämpimiä muistoja ja on osa elettyä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Okei.. poikaystävälläsi on todella huono itsetunto. Ongelmia tiedossa.
Tapahtui v. 2016, joten eiköhän se poikaystäväkin ole jo aikaa sitten ollut entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän miehen exn kutomia villasukkia. Kivat ja lämpimät.
inhoon tuota kutoa sanontaa :(
Niin minäkin! Vielä enemmän inhottaa, kun nainen sanoo menevänsä parturiin.
Muumit, nuo pahuuden lähettiläät. Jos kerroit, ettet raaski heittää mukeja pois ja pidät mukeja kalliina, exä antoi jotain arvokasta, jota et raaskinut heittää pois?
Ostiko nyksä edes tilalle uuden mukin? Ala pitää mykkäkoulua jos ei osta.
Tai osta miehelle luoksesi hieno muki. En tiedä alkaako silloin mököttää, että käyttäydyt kuin exäsi. Mutta olisi enemmän mukeja.
Melko törkeää käytöstä sinultakin kertoa että
Rakkain kahvimukisi eksältä. Niinkuin uuden poikaystävän tunteilla ei olisi mitään väliä tai niitä pitäisi vähän testata. narskut muuten tekee tuota ja nauttii kun saa odottamansa reaktion aikaan.
Mulle tuo olisi syy erota. Mustasukkaisuus on sen tason mielenvika että tulee vaan pahenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän miehen exn kutomia villasukkia. Kivat ja lämpimät.
Mulla on ex miehen ex vaimon joltain saamia koristeita hyllyssä :) nyt oon naimisissa siis nyksäni kanssa. Ei tiedä noiden koristeiden alkuperää.
Mutta joo, ymmärrän ap:n miehen harmituksen.
Ei kannata kertoilla liikoja eksiltä saamista lahjoista noin yleensä.
Eksältä saamani korut olen hävittänyt. Ne muistutti liikaa menneestä. Mutta nuo koristeet on neutraalimpia, ja ovat siis eksän eksän :)
Vierailija kirjoitti:
Mun oikein piti alkaa miettimään mitähän kaikkee eksän lahjaksi ostamaa multa löytyykään ja on käytössä.
- 2 pussilakana settiä (ovat juuri nyt käytössä)
- 3 kaulakorua
- kylpytakki
- DVD-leffoja (vaikka harvemmin niitä tulee katsottua)
- pöytälamppu
- viinilasit
- 2 hengen "aamupala-astiasto"
Ja sitten exän t-paita on vieläkin hiustenvärjäys paitana. Ja yhdessä pahvilaatikossa on hänen antamia kortteja ja tuliaisia matkoilta sekä valokuvia ja muuta pientä muistosälää yhteisiltä matkoilta ja muista tapahtumista.
Käyttötavaroita en heitä pois koska ovat vielä käyttökelpoisia. Ja muut tavarat haluan säilyttää koska ne ovat ensisijaisesti muistoja omasta elämästäni.
Mun about kaikki paremmat korut on exän ostamia. Kokonaisia sarjojakin (siis samaa korvikset, kaulakoru, rannekoru). Oltiin pitkään yhdessä aika nuoresta ja kun exä noita osteli, niin en tietenkään itse sitten hankkinut. Aion kyllä käyttää niitä jatkossakin, mutta ehkä mahdolliselle uudelle miehelle jättäisin mainitsematta, että on exän ostamat. Mutta jos suoraan kysyisi, niin en valehtelemaankaan alkaisi.
Ihan sairaalloisen mustasukkainen on ap:n mies, että äkkiä pois tuollaisesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen... ei koskaan kannata kertoa eksien antamista lahjoista, ne voivat herättää tunteita.
N48
Päinvastoin, kannattaa kertoa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Jos ne herättävät tuollaisia ylimitoitettuja reaktoita niin ei tule haaskattua aikaa todennäköisesti muutenkin vaikeaan ihmiseen.
Kaiva se muumimuki pois roskista ja heitä ulos poikaystävä.
Ei ole oikein hyvä merkki tuo, oliko edes ainoa kerta kun tekee jotain pöljää?