Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni heitti muumimukini roskiin kun kuuli että se on exän antama

huoh
02.11.2016 |

Oon seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja tänään vasta tuli sattumalta ilmi että yksi mun muumimukeistani on exän antama lahja. Ja siis omistan vaan 3 mukia, ja kaikki saatu lahjana. Tuli puhe niistä mukeista ja sanoin että en viitsi niitä poiskaan heittää kun oon saanut lahjana (mies kysyi että mistä ne oon hankkinut kun oon sanonut joskus että muumimukit on rahantuhlausta)
No sitten sanoin että kaksi saatu äitiltä ja se yksi on saatu exältä, ja hän salamana heitti sen roskiin ja pitää nyt mykkäkoulua :D Mitä ihmettä??

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun miehellä olisi ollut jotain exänsä antamia mukeja tai paitoja tms, olisin vaivihkaa vuosien saatossa vienyt ne keräykseen. Ei tosiaankaan istu mun vieressä jonkun exän antama villapaita päällä!!

Vierailija
22/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ripustin mun miehen exälleen antaman huomenlahjataulun meidän makkariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se edes millennium-muki tai Fazer-muki?

Vierailija
24/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehellä on yksi exänsä antama muki ja juo siitä aina kahvia kun meillä riitaa. :D  Jotenkin läpinäkyvää ja luulee että sanon jotain mutta en.

Ai saakeli mikä kakara! :DD

Vierailija
25/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva se roskista ja jos meni rikki niin jätkähän muuten korvaa sen. Ei ole mitään oikeutta koskea sun tavaroihin oli ne eksältä tai ei. Olisin heittäny poikaystävän sinne perään

Vierailija
26/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki on jotain, mitä annetaan lahjaksi, kun ei keksitä mitä voisi antaa lahjaksi!

Siis varsinkin, jos ihminen ei erikseen ole antanut tietoon keräilevänsä muumimukeja…

Jösses. Voihan tuo olla jotain alun epävarmuutta jolle tulette joskus vielä nauramaan, mutta nyt ei kyllä minuakaan naurattaisi.

Mä olen eronnut, ja otin mukaani hyvin vähän tavaraa. Siis en voinut kuvitellakaan että nukkuisin yhä samassa sängyssä tai patjalla, ostin uudet. Tosin muutamat paremmat lakanat otin mukaan, mutta ne olin saanut äidiltäni lahjaksi (ja siis olivat oikeasti niitä parempia, eksä pärjää niillä halpiksillakin).

Lisäksi minulla on koruja, joita olen saanut jo nuoruuden ajan poikaystäviltäni… ja yksi tuohisormus, joka on kutistunut aika pieneksi mutta joka yhä muistuttaa  yksistä juhannuskihloista, jotka kestivät melkein syksyyn…

Vierailija
27/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhtä ja toista miehen avioliiton ajalta. Muun muassa "naimaradioksi" nimeämäni vanha häälahjaradio yli 25 vuoden takaa, jota mies kuuntelee aina ulkona puuhatessaan, raksatessaan jne. Mitäpä noista.

Vierailija
28/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä tuollaista mustasukkaisuutta poikaystävältäsi terveenä. Tuo on hallintaa ja vallankäyttöä. Sehän on vaan yks perkuleen kuppi, ei mikään minä ja ex ooh aah sonnivideo....

Itsellä on vaikka mitä ex:ltä jäänyttä kamaa. Jos se on käyttökelpoinen esine, niin en heitä pois. Eteisessä on käsin tehty arkku, jonka olen saanut ex-miesystävältä kihlajaislahjaksi. Erosimme erinäisistä syistä, ystävinä. Olen ollut mieheni kanssa 18 vuotta naimisissa, ja ei arkku tai muut rojut hänelle mikään ongelma ole. Mies vinoili mulle kesällä, kun yksi meille eksynyt mies antoi mulle itse tekemänsä avaimenperän, että kato kato vaimo sai taas uusia kihlalahjoja...

Ei ole vielä avaimenperää roskiin heitetty.

N46v

Vierailija
29/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sitten ihan mielivaltaisesti jotain hänen tavaraansa roskiin. Muumimukit pitäisi myydä eikä heittää roskiin, ihan lapsellista. Rahallinen korvaus tai ostaa samanlaisen mukin sinulle tilalle.

Vierailija
30/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä tyypille että ne esineet yleensä menettävät tunnearvonsa ja muuttuvat käyttötavaroiksi kun kumppani menettää tunnearvonsa eli hänestä tulee exä.

Vierailija
31/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä antoi myös kuuma ja kiihkeää seksiä joka ilta. Miten sen sitten heittää roskiin? Muistinmenetys?

Vierailija
32/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatais meiltä heittää aika paljon roskiin tuolla perusteella, mukaanlukien lapset :D

Eksien tekemiä nekin on.

Vierailija
33/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
34/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea saa säilyttää? Eiks täällä palstalla ollut joku mamma joskus joka valitteli kun mies säilyttää takkahuoneessa eksän tekemää kipsivalosta miehen vehkeestä? 

En kyllä muista mitä sille tapahtui...

Vierailija
35/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no terve. mä käytän eksän vanhoja vaatteita ja eksä täällä meidän kaupungissamme käydessään on välillä meillä yötäkin, kun ollaan hyviä ystäviä. jos ei pysty luottamaan siihen, että kumppani pitää kiinni sovituista säännöistä (esim "minä seurustelen sinun kanssasi ja kerron oma-aloitteisesti, jos ihastun johonkin toiseen, esimerkiksi eksääni), on parisuhde aika heikolla pohjalla.

No terve tosiaan. Mun eksien ei tarvi edes yrittää änkeä meille yöksi, vaikka kuinka oltaisiin väleissä.

miksei eksän kanssa voi olla hyviä ystäviä? en tajua. viime kerrallakin nukuttiin vierekkäin, kun nykyinen kumppanini halusi vielä myöhempään katsella sohvalla telkkua (tässä tilanteessa hän aivan oma-aloitteisesti otti sohvapaikan). kumppanini tietää, että me ei eksän kanssa enää tunneta toisiamme kohtaan romanttista eikä seksuaalista vetoa. häh, eiks kavereita nyt yleensä yövytetä, jos on tilaa?

3

Vierailija
36/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän miehen exn kutomia villasukkia. Kivat ja lämpimät.

inhoon tuota kutoa sanontaa :( 

Vierailija
37/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulisi heti mieleen että ajattelet exääsi kun juot siitä mukista ja kun huulesi koskettavat mukin reunaa niin ajattelet exäsi suutelua ja mahdollisesti exäsi on juonut samasta mukista aiemmin jolloin te tavallaan suutelette siinä minun edessäni kun juot siitä mukista. Ihan oikein kun heitti roskiin.

Vierailija
38/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tulisi heti mieleen että ajattelet exääsi kun juot siitä mukista ja kun huulesi koskettavat mukin reunaa niin ajattelet exäsi suutelua ja mahdollisesti exäsi on juonut samasta mukista aiemmin jolloin te tavallaan suutelette siinä minun edessäni kun juot siitä mukista. Ihan oikein kun heitti roskiin.

Toivottavasti et oo tosissas. Eksät on eksiä eikä ne muuksi muutu vaikka kuinka repis kuvia tai heittäis tavaraa pois. Eikä se kuva tai tavara ole se eksä. Mun miehen eksä on mun kaveri nykyään.

Vierailija
39/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä miehestäsi tuntuu kun harrastatte seksiä exäsi ostamissa lakanoissa??

Vierailija kirjoitti:

Mun oikein piti alkaa miettimään mitähän kaikkee eksän lahjaksi ostamaa multa löytyykään ja on käytössä.

- 2 pussilakana settiä (ovat juuri nyt käytössä)

- 3 kaulakorua

- kylpytakki

- DVD-leffoja (vaikka harvemmin niitä tulee katsottua)

- pöytälamppu

- viinilasit

- 2 hengen "aamupala-astiasto"

Ja sitten exän t-paita on vieläkin hiustenvärjäys paitana. Ja yhdessä pahvilaatikossa on hänen antamia kortteja ja tuliaisia matkoilta sekä valokuvia ja muuta pientä muistosälää yhteisiltä matkoilta ja muista tapahtumista.

Käyttötavaroita en heitä pois koska ovat vielä käyttökelpoisia. Ja muut tavarat haluan säilyttää koska ne ovat ensisijaisesti muistoja omasta elämästäni.

Vierailija
40/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua nyt taas