Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystäväni heitti muumimukini roskiin kun kuuli että se on exän antama

huoh
02.11.2016 |

Oon seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja tänään vasta tuli sattumalta ilmi että yksi mun muumimukeistani on exän antama lahja. Ja siis omistan vaan 3 mukia, ja kaikki saatu lahjana. Tuli puhe niistä mukeista ja sanoin että en viitsi niitä poiskaan heittää kun oon saanut lahjana (mies kysyi että mistä ne oon hankkinut kun oon sanonut joskus että muumimukit on rahantuhlausta)
No sitten sanoin että kaksi saatu äitiltä ja se yksi on saatu exältä, ja hän salamana heitti sen roskiin ja pitää nyt mykkäkoulua :D Mitä ihmettä??

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen... ei koskaan kannata kertoa eksien antamista lahjoista, ne voivat herättää tunteita.

N48

Vierailija
2/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, harvoin noin lapsellisia ihmisiä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no terve. mä käytän eksän vanhoja vaatteita ja eksä täällä meidän kaupungissamme käydessään on välillä meillä yötäkin, kun ollaan hyviä ystäviä. jos ei pysty luottamaan siihen, että kumppani pitää kiinni sovituista säännöistä (esim "minä seurustelen sinun kanssasi ja kerron oma-aloitteisesti, jos ihastun johonkin toiseen, esimerkiksi eksääni), on parisuhde aika heikolla pohjalla.

Vierailija
4/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no terve. mä käytän eksän vanhoja vaatteita ja eksä täällä meidän kaupungissamme käydessään on välillä meillä yötäkin, kun ollaan hyviä ystäviä. jos ei pysty luottamaan siihen, että kumppani pitää kiinni sovituista säännöistä (esim "minä seurustelen sinun kanssasi ja kerron oma-aloitteisesti, jos ihastun johonkin toiseen, esimerkiksi eksääni), on parisuhde aika heikolla pohjalla.

Ihastut? mitä se asiaan liittyy. Ihastua voi vaikka 5 kertaa päivässä.

Vierailija
5/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän miehen exn kutomia villasukkia. Kivat ja lämpimät.

Vierailija
6/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat keskenään sopineet, että kertovat toisilleen ihastuksista. Luonnollisestikaan tuollaista ei ole tarpellista kertoa toiselle, jos ihastuu viidesti päivässä. Itse olen ollut mieheni kanssa kohta kymmenen vuotta, eikä ole kertaakaan tullut vastaan sellaista, jonka ihastukseksi laskisin.

7/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF, nyt muki heti pois sieltä roskiksesta! Taloudellista tai käyttöarvoa sisältävästä tavarasta ei tarvitse luopua, vaikka antaja olisi kuka. Iso pyörä heittää, jos tuosta vetää herneen nenään.

Vierailija
8/79 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä oli nimenomaan esimerkki. valitsin tämän esimerkiksi ilmeisen mustasukkaiseen parisuhteeseen.

3

Vierailija
9/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää nuorella parilla oli...?

Vierailija
10/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläsi on siis mangina.

Sinänsä tuo on tyypillinen tarina mutta yleensä se on mustasukkainen nainen joka tuhoaa lupaa kyselemättä miehensä eksistä kaikki muistot esim. valokuva-albumit, lahjat yms.

Vierailija
11/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No terve tosiaan. Mun eksien ei tarvi edes yrittää änkeä meille yöksi, vaikka kuinka oltaisiin väleissä.

Vierailija
12/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ongelma, saattaa tulla sunkin ongelmasi, jos et ole varuillasi.

Mun kaveri teki sen, että repi poikaystävänsä valokuva-albumeista kaikki eksän kuvat pois. Poikaystävä oli säästänyt tietyt kuvat, koska niissä oli myös hänen koiriansa ja muita tärkeitä ihmisiä.

En voinut muuta todeta tuolle poikaystävälle, että jätä se hullu ämmä. Kuukausi meni, kun hullu ämmä (kaverini siis) sitten riehui mustasukkaisena ravintolassa. Siinä vaiheessa poikaystäväkin tajus, että tosiaan on aika nostaa kytkintä tästä suhteesta.

Vierailija
13/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen... ei koskaan kannata kertoa eksien antamista lahjoista, ne voivat herättää tunteita.

N48

Ei jumalauta, jotain rajaa paapomisellekin.

Ap, jätä se sika.

Vierailija
14/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oikein piti alkaa miettimään mitähän kaikkee eksän lahjaksi ostamaa multa löytyykään ja on käytössä.

- 2 pussilakana settiä (ovat juuri nyt käytössä)

- 3 kaulakorua

- kylpytakki

- DVD-leffoja (vaikka harvemmin niitä tulee katsottua)

- pöytälamppu

- viinilasit

- 2 hengen "aamupala-astiasto"

Ja sitten exän t-paita on vieläkin hiustenvärjäys paitana. Ja yhdessä pahvilaatikossa on hänen antamia kortteja ja tuliaisia matkoilta sekä valokuvia ja muuta pientä muistosälää yhteisiltä matkoilta ja muista tapahtumista.

Käyttötavaroita en heitä pois koska ovat vielä käyttökelpoisia. Ja muut tavarat haluan säilyttää koska ne ovat ensisijaisesti muistoja omasta elämästäni.

Vierailija
15/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän miehen exn kutomia villasukkia. Kivat ja lämpimät.

Käytin mieheni exän villasukkia. :) Siis olivat jääneet miehelle.

Vierailija
16/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen exän ja hänen äitinsä maalaama/askartelema lasipurkki kolikoille. Rumahan se on, mutta ajanut asiansa. :)

Vierailija
17/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää kertoa jonkun tavaran olevan exän tai exän ostama?  Ex-korttia pitää oikein heiluttaa käsi kyynärpäätä myöden kerjäten verta nenästä. Testataanko tällä jotain omaa viehätysvoimaa ja toisen mustasukkaisuutta? Vähintääkin yhtä lapsellista, kun tuo miehen mustasukkaisuuskin.

Vierailija
18/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hieno mies. Itse en olisi edes roskiin heittänyt vaan suoraan ikkunasta asfalttiin palasiksi, jotta ei sitä ei varmastikaan saa takaisin. 

Vierailija
19/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää kertoa jonkun tavaran olevan exän tai exän ostama?  Ex-korttia pitää oikein heiluttaa käsi kyynärpäätä myöden kerjäten verta nenästä. Testataanko tällä jotain omaa viehätysvoimaa ja toisen mustasukkaisuutta? Vähintääkin yhtä lapsellista, kun tuo miehen mustasukkaisuuskin.

Miksi helvetissä pitäisi valehdella jos asia tulee puheeksi? :D

Vierailija
20/79 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on yksi exänsä antama muki ja juo siitä aina kahvia kun meillä riitaa. :D  Jotenkin läpinäkyvää ja luulee että sanon jotain mutta en.