Miehille neuvo miten kiva nainen saattaisi löytyä
Menen johonkin sellaiseen harrastukseen missä kävijöistä suurin osa naisia. Kun olet lähes ainut mies kymmenien naisten joukossa, voit alkaa juttelemaan jollekin kiinnostavalle naiselle ja viedä kahville. Todennäköisesti moni on varattu (valitettavasti), mutta eiköhän sieltä joku sinkkunainenkin löydy.
Kommentit (73)
krhhmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ehdottaa mitään noin järkevää. Lassukat haluavat mieluummin hakea naista paikoista, joissa on 175 miestä 50:ttä naista kohti eli nettideiteiltä. Naisena minun on mahdotonta ymmärtää sitä, täysin mahdotonta. No okei, jos tilanne olisi toisinpäin eli paikassa olisi 50 miestä ja 175 naista ja kuuluisin 10-20:n kuumimman naisen joukkoon, niin sitten ehkä aikani viitsisin yrittää mutta en pitkään (ja kuumaksi laskisin ne, joiden arvelisin kiinnostavan miehiä eniten, täysin riippumatta siitä millaisia naisia itse pitäisin tasokkaimpina). Mutta miehille tämä on, eilistä kommenttia lainatakseni, paras vaihtoehto tarjolla olevista. Mikä maailmassa siitä tekee parhaan? Se, ettei tarvitse nostaa persettään sohvalta?
Melkein kaikkialla missä itse olen, on enemmän naisia kuin miehiä: opinnoissa (työn ohella/vapaa sivistystoimi), työhön liittyvissä seminaareissa ja koulutuksissa, kaupunginosan lenkkeilyporukassa, FB:n keskusteluryhmissä, yhdistyksissä joissa olen mukana, kahviloissa joissa käyn, kulttuurijutuista puhumattakaan. Kuntosali on ainoa paikka, jossa miehiä on yleensä enemmän kuin naisia, mutta sielläkään ero ei ole merkittävä.
Johtuisikohan siitä että pakkien saaminen netissä on eri juttu kuin pakkien saaminen paikassa jossa kyseistä naista on nähtävä säännöllisesti jatkossakin?
Eli parempi roikkua mukana areenalla, jossa onnistumisen mahdollisuus on käytännössä nolla kuin lähteä ihmisten ilmoille, tutustua uusiin ihmisiin, alkaa jutella heille ja tutustua heihin ja sitten, jos jonkun kanssa selkeästi viihtyy niin ehdottaa hänelle jotain tyyliin "olen muuten menossa ensi viikonloppuna katsomaan leffan X, oletko sinä nähnyt sen? Ai et, kiinnostaako sua yleensä sen tyyppiset leffat? Kiinnostaa, no lähetkö seuraksi?"
Pakkien saamisen riski pienenee merkittävästi, kun ei ala ehdotella treffejä vaan tutustuu ihmiseen ensin ja lukee hänen lähettämiään signaaleja. Senkään jälkeen ei ole pakko pyytää treffeille vaan seuraksi jonnekin.
Sinänsä se ei ole minun ongelmani, että niin moni mies tuhlaa aikaansa nettitreffailuun, miksipä olisi, mutta naisten syyllistäminen siitä, etteivät he pysty vastaamaan kaikille miehille ja alkamaan seurustella (monogamisesti) heidän kanssaan on aika rasittavaa luettavaa. Jos mies haluaa löytää naisen netin kautta niin hänen kannattaa ottaa yhteyttä niihin naisiin, joista arvelee etteivät muut miehet heitä lähesty, eli kannattaa laskea niitä omia tasovaatimuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen neuvo: hankkikaa kavereita. Vaikka sitten niistä harrastuksista. Sekä mies- että naispuolisia kavereita. Ensinnäkin siinä kehittyvät sosiaaliset taidot. Toiseksi siinä kehittyy käsitys todellisista ihmissuhteista, sen jälkeen ei enää pysty pokerilla väittämään, että 20% miehistä panee 80 % naisista tai että vain pitkät ja komeat (jykeväleukaiset ja matalaääniset :-DDD) miehet saavat naisen ja kolmanneksi: mitä laajempi kaveripiiri, sitä nopeammin se laajenee kun tutustuu kaverinkavereihin ja sitä suurempi todennäköisyys, että joku niistä uusista tuttavuuksista osoittautuu muuksikin kuin kaveriksi.
Mulla on suht iso kaveriporukka ja se on vain vahvistanut tuota 80-20-väitettä. Pari tyyppiä on jyystänyt satoja naisia, kun muilla luvut ovat luokkaa 0-5
Sori, en usko. Tai sitten olette amis-ikäisiä. En ole ikinä aikuisten kesken puhunut jyystämisistä tai siitä kuinka monen kanssa kukin on pannut. Kokeile hankkia ihan oikea kaveripiiri, johon kuuluu sekä aikuisia miehiä että aikuisia naisia.
25-30v ollaan, suurin osa akateemisia. Ei siinä tarvitse paljoa puhua, kun nämä kaksi lähtevät baarista aina eri naisten matkaan. Tuskin menevät pelaamaan kimbleä? Taidat olla nainen? Et siis tiedä mistä kaikesta miehet juttelevat pienessä hiprakassa esim. saunailloissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaiset naisvaltaiset harrastukset voisi olla?
M27
Luulisin että esim työväenopiston kursseilla on paljon naisia. Katso oman kuntasi kielikurssit, kokkauskerhot ja vastaavat. Ovat yleensä aika naisvaltaisia harrastuksia, mutta eivät niin naisvaltaisia, että miehiä kummajaisina pidettäisiin. Tanssikursseillekin monesti kaivataan enemmän miehiä.
Jos olet varstomies, maarakennustyöntekijä tai bussikuski, valehtele ammattisi. Ämmät on niin tolkuttoman rahan perään. Takapuolta myydään kadun lisäksi myös baarien tanssilattioilla isopalkkaisille titteleille. Niillä pääsee suoraan jatkoille ja treffeille. Jos asut yksiössä niin älä vie naista missään nimessä sinne. Vie omenahotelliin niiin pääset vielä seuraavillakin treffeille. Jos autosi ei ole uudehko, lainaa kaverilta. Naiset on ison palkan perässä sekä kavereille pitää päästä kehumaan varakkaasta miehestä. Itse olen ohjannut naisia erittäin tehokkaasti näillä keinoin. Muuten tämä pitkäaikaistyötön olisi myös pitkäaikaisyksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen neuvo: hankkikaa kavereita. Vaikka sitten niistä harrastuksista. Sekä mies- että naispuolisia kavereita. Ensinnäkin siinä kehittyvät sosiaaliset taidot. Toiseksi siinä kehittyy käsitys todellisista ihmissuhteista, sen jälkeen ei enää pysty pokerilla väittämään, että 20% miehistä panee 80 % naisista tai että vain pitkät ja komeat (jykeväleukaiset ja matalaääniset :-DDD) miehet saavat naisen ja kolmanneksi: mitä laajempi kaveripiiri, sitä nopeammin se laajenee kun tutustuu kaverinkavereihin ja sitä suurempi todennäköisyys, että joku niistä uusista tuttavuuksista osoittautuu muuksikin kuin kaveriksi.
Mulla on suht iso kaveriporukka ja se on vain vahvistanut tuota 80-20-väitettä. Pari tyyppiä on jyystänyt satoja naisia, kun muilla luvut ovat luokkaa 0-5
Sori, en usko. Tai sitten olette amis-ikäisiä. En ole ikinä aikuisten kesken puhunut jyystämisistä tai siitä kuinka monen kanssa kukin on pannut. Kokeile hankkia ihan oikea kaveripiiri, johon kuuluu sekä aikuisia miehiä että aikuisia naisia.
25-30v ollaan, suurin osa akateemisia. Ei siinä tarvitse paljoa puhua, kun nämä kaksi lähtevät baarista aina eri naisten matkaan. Tuskin menevät pelaamaan kimbleä? Taidat olla nainen? Et siis tiedä mistä kaikesta miehet juttelevat pienessä hiprakassa esim. saunailloissa
Entä kaverinaisesi, paneeko yksi alfa-arto heitä kaikkia vai onko kaikilla pitkät, komeat, jykeväleukaiset ja matalaääniset miehet? (Isolla kaveriporukalla ymmärsin kyllä useamman kymmenen ihmisen tuttavapiiriä, johon kuuluu monen ikäisiä ihmisiä eri elämänaloilta, en baarituttuja.)
Vierailija kirjoitti:
krhhmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ehdottaa mitään noin järkevää. Lassukat haluavat mieluummin hakea naista paikoista, joissa on 175 miestä 50:ttä naista kohti eli nettideiteiltä. Naisena minun on mahdotonta ymmärtää sitä, täysin mahdotonta. No okei, jos tilanne olisi toisinpäin eli paikassa olisi 50 miestä ja 175 naista ja kuuluisin 10-20:n kuumimman naisen joukkoon, niin sitten ehkä aikani viitsisin yrittää mutta en pitkään (ja kuumaksi laskisin ne, joiden arvelisin kiinnostavan miehiä eniten, täysin riippumatta siitä millaisia naisia itse pitäisin tasokkaimpina). Mutta miehille tämä on, eilistä kommenttia lainatakseni, paras vaihtoehto tarjolla olevista. Mikä maailmassa siitä tekee parhaan? Se, ettei tarvitse nostaa persettään sohvalta?
Melkein kaikkialla missä itse olen, on enemmän naisia kuin miehiä: opinnoissa (työn ohella/vapaa sivistystoimi), työhön liittyvissä seminaareissa ja koulutuksissa, kaupunginosan lenkkeilyporukassa, FB:n keskusteluryhmissä, yhdistyksissä joissa olen mukana, kahviloissa joissa käyn, kulttuurijutuista puhumattakaan. Kuntosali on ainoa paikka, jossa miehiä on yleensä enemmän kuin naisia, mutta sielläkään ero ei ole merkittävä.
Johtuisikohan siitä että pakkien saaminen netissä on eri juttu kuin pakkien saaminen paikassa jossa kyseistä naista on nähtävä säännöllisesti jatkossakin?
Eli parempi roikkua mukana areenalla, jossa onnistumisen mahdollisuus on käytännössä nolla kuin lähteä ihmisten ilmoille, tutustua uusiin ihmisiin, alkaa jutella heille ja tutustua heihin ja sitten, jos jonkun kanssa selkeästi viihtyy niin ehdottaa hänelle jotain tyyliin "olen muuten menossa ensi viikonloppuna katsomaan leffan X, oletko sinä nähnyt sen? Ai et, kiinnostaako sua yleensä sen tyyppiset leffat? Kiinnostaa, no lähetkö seuraksi?"
Pakkien saamisen riski pienenee merkittävästi, kun ei ala ehdotella treffejä vaan tutustuu ihmiseen ensin ja lukee hänen lähettämiään signaaleja. Senkään jälkeen ei ole pakko pyytää treffeille vaan seuraksi jonnekin.
Sinänsä se ei ole minun ongelmani, että niin moni mies tuhlaa aikaansa nettitreffailuun, miksipä olisi, mutta naisten syyllistäminen siitä, etteivät he pysty vastaamaan kaikille miehille ja alkamaan seurustella (monogamisesti) heidän kanssaan on aika rasittavaa luettavaa. Jos mies haluaa löytää naisen netin kautta niin hänen kannattaa ottaa yhteyttä niihin naisiin, joista arvelee etteivät muut miehet heitä lähesty, eli kannattaa laskea niitä omia tasovaatimuksiaan.
No joo,tästä syystä näyttelijät ovat aina suhteessa muiden näyttelijöiden kanssa.Lähentyvät huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kaverinaisesi, paneeko yksi alfa-arto heitä kaikkia vai onko kaikilla pitkät, komeat, jykeväleukaiset ja matalaääniset miehet? (Isolla kaveriporukalla ymmärsin kyllä useamman kymmenen ihmisen tuttavapiiriä, johon kuuluu monen ikäisiä ihmisiä eri elämänaloilta, en baarituttuja.)
Ei ole baarituttuja vaan kaveriporukka ja toki käymme yhdessä myös baarissa. Oikeastaan nämä kaksi miestä ovat käyneet läpi porukan lähes kaikki naiset, mutta siitä on aikaa. Nyt osa kaverinaisista on vakiintunut (löytäneet kumppanin yliopistolta) ja osa sinkkuja
krhhmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta harrastusten parissa pääsisit tutustumaan erilaisiin ihmisiin, sekä miehiin ja naisiin, ilman että tarvitsee heti alkaa iskemään ketään ja altistamaan itseään pakeille. Pääsisit eroon deittailuympyröistä, jossa koko kulttuuri perustuu pelkkään parinetsintään ja toisten hyväksymiseen ja hylkäämiseen. Harrastusten kautta voisit saada uusia kavereita ja sitä kautta tutustua naisiinkin pikkuhiljaa, ilman turhia paineita.
Koiraharrastukset ovat täynnä naisia. Jopa ne perinteisen "miehekkäät" palveluskoiralajit. Haku- ja jälkiporukoissa on ehkä 1 mies kymmentä naista kohden.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on ajankäytön maksimoimisesta. Jos jututan jokaista naista yhteensä esimerkiksi 2h ennen kuin pääsen selvyyteen, ja vasta nainen #20 on kiinnostunut kahvilatreffeistä niin yhden kahvilatreffin saamiseen käytetty aika on 2hx20 = 40h eli yhden kokonaisen työviikon verran. Ja kahvilatreffi ei vielä tietenkään ole lupaus yhtään mistään.
Näen naisesta yhdellä vilkaisulla sen, haluanko mennä niille kahvilatreffeille. Sitä paitsi kuinka paljon naisen tarvitsee miehestä tietää, ennen kuin uskaltautuu arki-iltana julkiselle paikalle saman pöydän ääreen vastapäätä istumaan 30-60 min. ajaksi? Ehkä nimi, ikä ja jokin yhteinen kieli (yleensä suomi tai englanti)?
Luulisi saman pätevän naisillakin: jos tietää haluavansa parisuhteen ja sitä varten haluaa aloittaa tutustumisen kahvilatreffeillä, miksi pitäisi käyttää tuntikausia aikaa teennäiseen kiehnäämiseen ja small talkiin arvuutellen koko ajan sitä, onko mies vain yhden yön suhteen perässä vai eikö ole?
Miksi pitäisi hävetä sitä, että haluaa parisuhteen, ja sen vuoksi on pakotettu esittämään jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satojen _jyystäminen_ kuulostaa todella ankealta toiminnalta. Toivottavasti tuo kirjoittaja ei tarkoita eikä usko että se on kaikkien tavoitteena. Tai jos tarkoittaa, paljon on elämistä ja kasvamista edessä ennen kuin pääsee muutakin kuin jyystämään.
Nää äijät naisten harrastuksissa ei kyllä oikein innosta. Kävin Zumbakurssilla, jossa oli pari ukkoa. Yksi niistä näytti kyyläilevän lähinnä naisten muotoja, toinen oli selvä homppeli. Homppeli ei haitannut, kiva että oli uskaltanut tulla mukaan, mutta naistenkyyläjä oli vaivaannuttava. Onneksi lopetti parin kerran jälkeen. Jotenkin älyvapaa idea, että pitäisi alkaa harrastaa jotain tylsää vain päästäkseen jonkinlaiseen kontaktiin naisten kanssa.
En myöskään kannata omasta ammatista valehtelemista. Tavallisesti jää melko nopeasti kiinni, mutta ehkä sillä ei ole kaikille väliä. Minulle kyllä on.
Aikaisemmin olisinkin voinut noudattaa tuota neuvoa, mutta taidan olla nyt liian masentunut, kun mikään ei enää huvita. Enkä tiedä osaisinko edes olla naisen kanssa yhdessä, kun olen ollut koko elämäni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus noin ja kuulin vahingossa seuraavan keskustelun:
"X tuli tänne varmaan etsimään naista itelleen"
"Älä viitti! Ihan selvä tapaus"
Ja yhtään alotetta en ollut siihen mennessä vielä tehnyt. Ei kauheasti innostanut harrastaa tuon jälkeen
Ei saa säikähtää ensimmäistä ikävää tapahtumaa. Joka joukkoon mahtuu kusipäitä, mutta suurin osa ihmisistä on kivoja. Kusipäät pitää jättää huomiotta eikä jäädä märehtimään niitten kommentteja. Pitää keskittyä mukaviin ja neutraaleihin kommentteihin.
No oliko tuo nyt niin kusipäistä, kun osui naulan kantaan. Miksi miehen edes pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Jos on etsimässä naista, on etsimässä naista. Mitä haittaa, jos joku sen tajuaa? Hyvä vain, ei mene sitten ohi joltain sosiaalisesti kömpelöltä naiselta joka ei tunnista kevyttä flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä pari tyyppiä tosiaan on kiertänyt suuren osan koko tuttavaporukan naisista läpi. Ja minä olen jossain vaiheessa saanut käytännössä kaikilta pakit tavalla tai toisella - usein jo ennen mitään varsinaisen aloitteen tekemistä. Naisista suurin osa on sinkkuja edelleen, ne pari miestä ovat sitten seurustelleet jotain pari vuotta kerrallaan ja käyvät sitten taas läpi kaikki uudet tyypit joita porukkaan jostain sattunut liittymään.
Ärsyttää niin tällaiset miehet jotka näyttelee jotain mitä eivät ole, vain saadakseen persettä.
Siksi en suostukaan seksiin ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Siinä näkee jo onko kaveri tosissaan vai hakeeko vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaiset naisvaltaiset harrastukset voisi olla?
M27Kävin joskus parisalsassa. Miehiä oli aluksi reilusti enemmän kuin naisia, kun jengi oli kuullut, että naista saa helposti. Parin tunnin jälkeen saantiin pettyneet äijät olivat luovuttaneet, jolloin olikin jäljellä pari hassua ukkoa ja parikymmentä naista.
Silloin mietin, että olisi hanurista olla nainen. Missä ikinä oletkaan, niin ympärillä vaanii piparinhimoisia äijiä.
Siis vähäks ois kauheeta, jos ympärillä olisi munanhimoisia naisia
Kyllä minua alkaisi tympiä, jos rakkaisiin harrastuksiini pelmahtaisi jatkuvasti joukoittan naisia, joita itse harrastus ei kiinnosta yhtään, vaan pelkästään miehen saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus noin ja kuulin vahingossa seuraavan keskustelun:
"X tuli tänne varmaan etsimään naista itelleen"
"Älä viitti! Ihan selvä tapaus"
Ja yhtään alotetta en ollut siihen mennessä vielä tehnyt. Ei kauheasti innostanut harrastaa tuon jälkeen
Ja tämän YHDEN tapauksen perusteella luovutit? Olisit vain hymyillyt leveästi eukoille ja jatkanut harrastusta hymyssä suin:)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää niin tällaiset miehet jotka näyttelee jotain mitä eivät ole, vain saadakseen persettä.
Siksi en suostukaan seksiin ainakaan ensimmäiseen kuukauteen. Siinä näkee jo onko kaveri tosissaan vai hakeeko vain seksiä.
Eikö sulla ole muuta annettavaa, kuin perse miehelle?
Muuten kyllä mutta en tiedä mistä tallista on kysymys osoite puuttuu + olen allerginen hevosille eikä hevosenkakka tuoksu mielestäni kovin hyvältä.
Pidän kyllä eläimistä ja joskus käy jopa raveissa.
Taitaa olla helpompaa elää yksin kuin yrittää jotain epätoivoisesti ja joutua kuitenkin pettymään.
On jo ikääkin pian neljäkymmentä vuotta niin eiköhän tämä ollut tässä, parempi onni sitten seuraavassa elämässä ehkä.