Apteekkarit rahastavat kun kilpailu kielletty.
kommunismi jyllää!
http://www.iltalehti.fi/verot-2016/2016110122549711_db.shtml
Kommentit (88)
Nostin vanhan ketjun, kun ärsyttää se että apteekkareiden ahneudella ei ole mitään rajaa.
Kävin Tampereen Lielahden apteekissa viime viikolla. Pyysin yhteenvedon ostoksistani (n200e). Minulle sanottiin, että maksaa nykyään 50c. No pieneltähän tuo raha tuntuu, mutta MIKSI pitää rahastaa?
Meinasin jättää lääkkeet tiskille ja häipyä, mutta sitten päätin että äänestän jaloillani, en mene enää heitä vaivaamaan.
Onko apteekkarilla pikkurahasta puute? Vaikea uskoa. Laittaisivat vaikka säästölippaan ovelle ja siihen teksti, että saa lahjoittaa kolikoita.
Hyvästi tämä apteekki!
Onko ikinä mikään apteekki mennyt konkurssiin?
Yksi on mennyt konkkaan omistajansa päihderiippuvuuden vuoksi.
Itse ostin Tokmannilta Suomessa valmistettua melatoniinia 100 kpl 8.95 euroa (1mg) ja kun kävin apteekissa viime viikolla katsoin, että 30 kpl oli siellä saman hintainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on mennyt konkkaan omistajansa päihderiippuvuuden vuoksi.
Näin muistelisin itsekin. Menetti apteekkarin oikeutensa, mutta joku muu jatkoi.
Vierailija kirjoitti:
Nostin vanhan ketjun, kun ärsyttää se että apteekkareiden ahneudella ei ole mitään rajaa.
Kävin Tampereen Lielahden apteekissa viime viikolla. Pyysin yhteenvedon ostoksistani (n200e). Minulle sanottiin, että maksaa nykyään 50c. No pieneltähän tuo raha tuntuu, mutta MIKSI pitää rahastaa?
Meinasin jättää lääkkeet tiskille ja häipyä, mutta sitten päätin että äänestän jaloillani, en mene enää heitä vaivaamaan.
Onko apteekkarilla pikkurahasta puute? Vaikea uskoa. Laittaisivat vaikka säästölippaan ovelle ja siihen teksti, että saa lahjoittaa kolikoita.
Hyvästi tämä apteekki!
Näin määkin teen. YO::n apteekkiin vaan Tampereelle. Olipa idiiootti keksintö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi tämä apteekki!
Näin määkin teen. YO::n apteekkiin vaan Tampereelle. Olipa idiiootti keksintö!
Se. apteekkari ei edes huomaa tulojensa pienentyneen. YO:n apoteekki Tampereella on siitäkin parempi, että henkilökuntaa on valtavasti. Itrse sairaanakin jaksan jonottaa. Ja uusivat reseptit ilmaiseksi.
Ei kaikilla oo nettiä kotona.
Ai ei vai? Apteekitoiminta on enemmän ja vähemmän säädeltyä joka puolella.