Miksi miesten seksuaalinen halu on ällöä ja tungettelevaa, mutta nainen saa kysyä/vaatia munaa heti mieheltä?
Vaikuttaisi, että naiselle on sallitua mennä baarissa pokaamaan miestä suoraan "lähdetkö meille" tai "mennäänkö panemaan". Tai jos vähän rauhallisemmin päädytään jatkoille niin naiselle on kamala paikka jos mies haluakaan ensitapaamisella. Nyhverö, homo, testot alhaalla, pieni muna ja mitä vielä.
Silti suurin osa näkee miehen vastaavan käytöksen tungettelevana, irstaana ja täysin aivottomana munansa vietävänä olevan miehen touhulta.
Kaksoisstandardit...
Kommentit (35)
Mitä ihmettä nyt? Päivästä toiseen täällä on miesten valitusta, kun naiset ei tee aloitteita. Sitten jos joku tekee, niin kauhea valitus, kun naiset tekee aloitteita.
Mikä laasaslainen täällä taas miesasiaa jauhaa koko ajan. Jos menet baariin ja ehdotat niin miehellä ja naiselle se on ihan yhtä hyväksyttävää. Persoonasta, ulkonäöstä ja käytöksestä riippuu sitten se miten vastapuoli asiaan reagoi.
Jos taas työpaikalla menet ehdottelemaan niin silloinkaan ei sukupuolella ole mitään väliä vaan lopputulos pitää olla ihan sama.
M41v
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt? Päivästä toiseen täällä on miesten valitusta, kun naiset ei tee aloitteita. Sitten jos joku tekee, niin kauhea valitus, kun naiset tekee aloitteita.
Aloitteen voi tehdä asiallisesti ja naisellisesti.
Ne miehet jotka ehdottelee aggressiivisesti varmaan myös ottaa naisten aggressiiviset ehdotukset vastaan mielellään. Ne naiset jotka ei pidä tuollaisesta ehdottelusta ei myöskään itse ehdottele niin. Aika yksinkertainen yhtälö mun mielestä.
Aina mies on halunnut seksiä. Yleensä minä en halua. Jos lähden jatkoille niin mies aina olettaa saavansa pillua.
Tuollaista kun tapahtuisi meikäläiselle edes kerran elämässä. Nainen tulisi ja kysyisi että mennäänkö panemaan. Eipä ole tapahtunut koskaan, ja en ole edes mikään petolinnun perse.
Mitä vittua nyt? Sinäkö näitä naiset sitä ja tätä ja epäreilua aloituksia väsäät päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut paukkuu, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukut paukkuu, miksi?
Varmaan sen asiallisen ja naisellisen takia. Eli aivan mahdottoman epämääräisen ja tulkinnanvaraisen "aloitteen" takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista kun tapahtuisi meikäläiselle edes kerran elämässä. Nainen tulisi ja kysyisi että mennäänkö panemaan. Eipä ole tapahtunut koskaan, ja en ole edes mikään petolinnun perse.
Onko kukaan mies koskaan ehdotellut?
Jos joku nainen noin suorasukaisesti tulisi ehdottamaan minulle jotain tuollaista,niin ensimmäinen ajatukseni olisi:mitähän tuossa on takana ?
Onkohan joku pistoolin, tai lihakirveen kanssa minua siellä asunnolla kommandopipo silmillä odottava narkkaripoikaystävä,vai onkohan nainen saanut joltain random-mieheltä jonkun sukupuolitaudin,jota nyt kostoksi koko miessukukuntaa kohtaan on lähtenyt levittämään.
Kaikki normaalista radikaalisti ja jyrkästi poikkeavat tilanteet ja tapaukset kun nimittäin ns. haiskahtavat,eli ovat omiaan herättämään kaikkia epäilyksiä siitä onko nyt kaikki ok. ,vai yritetäänkö tässä nyt vain viedä kuin pässiä narussa suoraan lahtipenkkiin.
(...aina tietysti on miehiä,joilla seisoo myös järki)
Vierailija kirjoitti:
JOS naiset panemista suoraan ehdottelee niin varmaankin syynä on nämä tällaiset avautumiset. Naiset toivoo tällaista harvoin ja miehet usein.
Jos naista haluttaa, niin miksi ei saisi kysyä suoraan? Aloitteet menee miehen kiinnostavuuden mukaan, jos kiinnostaa vain paneskelu eikä ole ylimääräistä kunnioitusta kehissä, niin silloin voi käydä suoraan asiaan. Lopputulos selviää sitten nopeasti ja on tullut kokeiltua lohkeaako. Keksiikö tuosta nyt joku rassumies loukkaantua.
t. naisellinen panonainen
Valitappa nyt vielä siitäkun menet baariin kysymään naiselta, tahtooko hän jotain juotavaa ja nainen vastaa 'olen varattu'. Raivostuttavan monet valittaa tästä tajuamatta pientä hassua asiaa. Nainen sanoo niin koska seurustelee ja tietää että juoman tarjoaminen on yleensä pientä flirttailua jolla saadaan jää murrettua helposti ja kohteliaasti, miksi nainen siis ottaisi juoman vastaan, istuisi miehen kanssa iltaa ja ajan kanssa toteaakin et ai niin, en voi tulla luoksesi yöksi koska mulla on mies. Sekö sitten olisi mukavaa kun olet kuluttanut tämän naisen kanssa aikaa baarissa saamatta edes sitä yhen illan juttua jota tulit hakemaan ja vain siksi koska nainen ei kehdannut heti kertoa seurustelevansa.
Minä olen biseksuaali ja en kyllä lämpene kummaltakaan sukupuolelta tuleviin "lähdetäänkö panemaan" -ehdotteluihin. Seksiin kuitenkin voin suostua/päätyä baari-illan jälkeen kumman vaan kanssa kunhan vastapuoli on ulkoisesti minua miellyttävä, kohtelias ja hauska eikä ihan perskännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mies koskaan ehdotellut?
Valitettavasti on. Se on erittäin harmi että naiset eivät sitä ehdottelun jaloa taitoa osaa, tai halua osata.
Miehet ovat aggressiivisia, mahdollisesti väkivaltaisia. Miehet pakottavat seksuaalisiin tekoihin. Naiset eivät.
Kun nyt miehet ryhtyvät yhtenä rintamana torjumaan kaikki tuollaiset röyhkeät pokailuyritykset, naiset kyllä oppivat ajan mittaan olemaan pokailematta ja kaikki ovat tyytyväisiä.