Sinkkunaisille
Onko teidän elämä oikeasti tällaista?
http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/suhteet/sinkkunainen-piti-deittail…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olen päättänyt olla elämäni yksin. En kaipaa mitään vakavaa suhdetta sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut 300+ seksikumppania ja tuhansia deittejä ja hassujännämiehiä joita voi aina vaihdella kun siltä tuntuu
Samaa olen miettinyt, kunnon naiset varataan jo nuorena ja jäljelle jää vain karuselleissa pyörijät. Olin liian passiivinen nuorena pariutumisessa ja nyt se on liian myöhäistä.
M28Sama täällä. Deittailisin kyllä mielellään, mutta kun jokainen nainen joka edes jollakin tavalla kiinnostaisi ja on sillä kuuluissa samalla tasolla kanssani, on niin kuumaa valuuttaa, että hänellä on treffejä ja kiinnostuneita miehiä jokaiselle sormelle ja viikonpäivälle. Ja varmasti joku heistä on minua kokeneempi naisten naurattaja ja kipinöiden herättäjä. En vain jaksa sitä kilpailua ja pään hakkaamista seinään.
M30
Onko sinulla treffejä ja kiinnostuneita naisia jokaiselle sormelle ja viikonpäivälle? Jos ei, niin ette ole samalla tasolla. Sinun tasoisesi nainen on se, jolla käy suunnilleen samanlainen flaksi kuin itselläsi.
Samapa se. Usko mitä haluat ja minä uskon mitä haluan. Kaikki keskustelu tästä kääntyy kuitenkin "lassukan" huuteluksi, niin eipä mulla ole kuin hävittävää. Mulle riittää, että olen ollut suhteissa näiden "omantasoisten" naisten kanssa ja on näitä asioita pohditty yhdessä myöskin. Jokainen on myöntänyt, että kysyntää olisi vaikka kuinka paljon ja ihmetellyt sitten vain, että miten minulla on ollut niin hiljaista tinderissä/nettideitillä.
Ihmettelen miksi se on joillekin naisille, niin vaikea tunnustaa, että ovat etuoikeutettuja pariutumisessa.
Koska nainen on aina uhri, mies aina riistäjä tai vähintään syyllinen naisen tyytymättömyyteen. A I N A
lol
Toivottavasti pitää itsensä kunnossa tai saattaa olla karu herätys kun on 35v.
Vierailija kirjoitti:
Enkä tarkoita olla ilkeä, ihmettelen vain edelleen sitä, miksi naisen seksuaalisuus on miehistä niin kovin pelottavaa? Mies, jolla on naisia joka sormelle, nähdään lähinnä menestyjänä.
Koska mies ei ole voinut olla varma jälkeläisistään, ja lukuisten miesten nainen on todennäköisesti jatkossakin lukuisten miesten nainen. Ei vietit muutu tosta noin vaan.
Mies jolla on naisia on menestyjä, koska naiset arvostavat semmoista miestä, ja koska semmoiset miehet ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tarkoita olla ilkeä, ihmettelen vain edelleen sitä, miksi naisen seksuaalisuus on miehistä niin kovin pelottavaa? Mies, jolla on naisia joka sormelle, nähdään lähinnä menestyjänä.
Koska mies ei ole voinut olla varma jälkeläisistään, ja lukuisten miesten nainen on todennäköisesti jatkossakin lukuisten miesten nainen. Ei vietit muutu tosta noin vaan.
Mies jolla on naisia on menestyjä, koska naiset arvostavat semmoista miestä, ja koska semmoiset miehet ovat harvinaisia.
Naiselle puolestaan on etu se, että jälkeläisillä on eri isät. Se ajaa naisia seksuaalisen käyttäytymisen pohjalla. Eri peruste, sama lopputulos.
Todennäköisesti ainakin yksi yhdistelmä isän ja äidin sukusoluista on ylivertainen muihin nähden ja naisen geeniperimän elämä jatkuu.
Edelliseen lisäys... Naisen kannattaa siis harrastaa mahdollisimman monen laadukkaan miehen kanssa seksiä. Eiväthän miehetkään lapsia nykypäivänä satunnaisten partnereiden kanssa siitä mutta seksuaalinen vietti on jäljellä. Miehen ja naisen ainoa ero on se, että mies voi nussia laajalla skaalalla koska sukusoluja riittää. Naisen kannattaa valita huolellisesti kumppaninsa koska munasoluja hedelmöittyy useimmiten vain yksi kerrallaan ja odotusaikakin on noin vuosi seuraavaan mahdollisuuteen.
Evoluutiobiologia selittää sen, miksi osa miehistä jää rannalle. Se on surullista mutta jokainen rannalle jäävä mies voi silti kehittää itsestään menestyvämpää. Naiset tietysti painottavat eri asioita joten suloisella luonteellakin varmasti pärjää nykysuomen turvaverkossa pitkälle.
Kautta aikojen osa naisista on ollut viehättynyt myös siitä, että mies osallistuu jälkeläisten hoitamiseen ja tästä kumpuaa varmasti ainakin osa varakkaiden miesten menestyksestä pariutumisrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle puolestaan on etu se, että jälkeläisillä on eri isät. Se ajaa naisia seksuaalisen käyttäytymisen pohjalla. Eri peruste, sama lopputulos.
Todennäköisesti ainakin yksi yhdistelmä isän ja äidin sukusoluista on ylivertainen muihin nähden ja naisen geeniperimän elämä jatkuu.
Jep, mutta koska kahta miestä ei saa jälkeläisiä ja naista hoitamaan yhdessä, sitä toista, sitä naista suojelevaa ja tukevaa ja hoitavaa, sitä joka rakastaa naista, sitä pitää pettää, että saa biologisen viettinsä toteutettua.
Tai piti, nykypäivänä on myös vaihtoehtona "uusioperhe" tai miksi ne nyt sitä kutsuukin.
Naisen toisesta lapsesta viidennes on tänäkin päivänä eri isän siittämä, kun mitä papereissa lukee.
Tuollaista sinkkuelämää viettää vain ne halutuimmat naiset, joiden ympärillä pyörii miehiä kiusaksi asti eli kyse on siis kaikista viehättävimmistä naisista. Meille vähemmän kauniille niitä tilaisuuksia saada mies suhteeseen tulee vastaan aniharvoin tai ei koskaan. Kaikenmaailman epätoivoisia seksinvonkaajia kyllä riittää mutta en halua olla mikään panopatja yhdellekään miehelle vaan haluan tasavertaisen -ja pitkäaikaisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta koska kahta miestä ei saa jälkeläisiä ja naista hoitamaan yhdessä, sitä toista, sitä naista suojelevaa ja tukevaa ja hoitavaa, sitä joka rakastaa naista, sitä pitää pettää, että saa biologisen viettinsä toteutettua.
Tai piti, nykypäivänä on myös vaihtoehtona "uusioperhe" tai miksi ne nyt sitä kutsuukin.
Naisen toisesta lapsesta viidennes on tänäkin päivänä eri isän siittämä, kun mitä papereissa lukee.
Siksi kaikkien miesten kannattaisi vaatia isyystesti, ennen lapsen isäksi suostumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille se parisuhde ole elämän ylin päämäärä. Esitänkin kysymyksen siitä, miksi yhtä karsaasti ei katsota miestä, joka huitelee sitoumuksetta kukasta kukkaan?
Teemu Selännettä varmasti on täälläkin jo ehditty ruotia ja tuskin kovin moni suomalainen mies häntä halveksuu kohdatessaan. Miksi vapaasti deittaileva sinkkunainen nähdään jotenkin arveluttavana? Cosmon artikkeli oli minusta typerä mutta se, millaisia ajatuksia se herättää, kertoo aika paljon kaksinaismoralistisesta suhtautumisesta miesten ja naisten tasa-arvoon liittyen.
Miten se, että joku haluaa artikkelin naisen tavoin elää, on pois parisuhdetta hakevalta mieheltä?
Niinpä! Koko kansan rakas lemmikki ei voi olla paljon seksikumppaneita omaava nainen, koska se on monen mielestä väärin..!? Itse olen niin erikoinen, että halusin jo ennen ekaa seksikokemustani olla monen äijän kanssa ja edistää seksuaalista tasa-arvoa :D Naiset, jotka haukkuvat seksuaalisesti aktiivisia naisia huoriksi tekevät mielestäni karhunpalveluksen itselleen.
Jospa tuo M30 puhui parisuhdetasosta, eikä seksitasosta. Seksiin nainen saa suht helposti parikin pykälää itseään tasokkaamman, mutta ei saa tätä sitoutumaan parisuhteeseen.