Sinkkunaisille
Onko teidän elämä oikeasti tällaista?
http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/suhteet/sinkkunainen-piti-deittail…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, mutta minusta tuollainen jatkuva deittailu ja partnereiden samanaikainen pyörittely olisi stressaavaa. Tuntuisi myös pahalta olla tuollaisen naisen yksi monista hoidoista. Kannattaisi vaan tuonkin naisen opetella runkkaamaan kunnes tietää mitä haluaa.
Jotenkin irvokasta oli se kun kuvaili kuinka yhden panon hiki vasta kuivui iholla, samalla kun oli jo toista ikävä ja kolmas panokaveri lähetteli viestiä. Jotenkin löyhän oloinen moraali. Minä en tuollaisessa tilanteessa voisi olla ylpeä itsestäni. Minusta siinä käytetään ihmisiä ja heidän toiveitaan hyväksi.
Oliko tämä nainen joku toimituksen valitsema malliesimerkki suomalaisesta sinkkunaisesta? Jos oli, niin jätän väliin koko pariutumisen.
M26
No ei Oo! Mun kaveriporukassa paljon nuoria ja nättejä kelpo naisia, joista minä olen pahin menijä. Ja siis mun meneminen on sitä, että käyn baarissa tanssimassa 2x vuodessa... suudellut miestä viimeksi 2vuotta sitten. Ja oon ihan nätti ja mukava, mutta odottelen sitä oikeaa. Miehiä olisi kyllä ollut tarjolla, mut ei kiinnosta vain seksisuhteet. -n23, Hki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä otteita omasta deittailuelämästäni - olen N30, asun miljoonakaupungissa.
Kävin tyttöjen kanssa baarissa - siellä silmäilemäni mies ei katsellutkaan minua, vaan takanani hengaillutta naista, jonka kanssa sitten hän viettikin koko illan. Kukaan ei tullut juttelemaan tai tanssimaan kanssani.
Pyysin tuttavamiestä drinkille lauantaina. Luulin että välillämme olisi kipinää. Hän ei ole vieläkään vastannut viestiini.
Kokeilin syksyn ajan Tinderiä. Tulos: kahdet huonot treffit joista ei seurannut mitään.
Tutustuin tosi kivaan mieheen viime keväänä. Kun rohkaistuin pyytämään häntä ulos, hän keksi siinä vaiheessa mainita tyttöystävästään.
Kolme varattua miestä töissä ehdotelleet sivusuhteeksi alkamista. Ei kiitos.
Viimeksi mies on pyytänyt minua ulos: öh...? Viimeksi joku tarjonnut drinkin: tammikuussa 2015. Viimeksi joku pyytänyt numeroa: ei ikinä. Viimeksi halannut miestä: elokuussa kaveria.
-jos olisit ollut baarissa yksin joku olisi kyllä lähestynyt sinua, nyt kaverisi joko veivät miesten huomion tai säikyttivät miehet pois.
-miehet eivät usko kipinään, jos he tapaavat kiinnostavan naisen he lähestyvät tätä heti tilaisuuden tullen.
-miehet etsivät Tinderistä irtoseksiä, mitään ei kuulukaan seurata.
-olisi kannattanut selvittää miehen parisuhdestatus ennen rohkaistumistasi.
Tarinasi on ristiriitainen. Jos kolme miestä on ehdottanut sinulle sivusuhdetta niin et voi olla noin epäsuosittu sinkkumiesten keskuudessa. Tai sitten ongelma voi olla siinä ettet vaikuta tyttöystävämateriaalilta.
Olen ollut yksinkin baarissa joskus, eipä silloinkaan ole kukaan itseään tykö tehnyt (en siitä toki miehiä syytä, itseäkin ujostuttaa usein).
Niin, kiinnostunut mies kuulemma lähestyy. Mua ei lähesty, eli kukaan ei ole kiinnostunut. Ja sitten samalla aina saarnataan että naistenkin pitää tehdä aloitteita. Mutta kun teen, miehet kieltäytyvät kunniasta.
Ei tarjottu edes irtoseksiä Tinderistä.
Miten olisin voinut selvittää statuksen, muuten kuin kysymällä suoraan? Ei yhteisiä kavereita.
Olkoon ristiriitainen, mutta tosi se on. En ole näitä varattuja mitenkään vikitellyt, ihan puskista on tullut heidän ehdotuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, mutta minusta tuollainen jatkuva deittailu ja partnereiden samanaikainen pyörittely olisi stressaavaa. Tuntuisi myös pahalta olla tuollaisen naisen yksi monista hoidoista. Kannattaisi vaan tuonkin naisen opetella runkkaamaan kunnes tietää mitä haluaa.
Jotenkin irvokasta oli se kun kuvaili kuinka yhden panon hiki vasta kuivui iholla, samalla kun oli jo toista ikävä ja kolmas panokaveri lähetteli viestiä. Jotenkin löyhän oloinen moraali. Minä en tuollaisessa tilanteessa voisi olla ylpeä itsestäni. Minusta siinä käytetään ihmisiä ja heidän toiveitaan hyväksi.
Oliko tämä nainen joku toimituksen valitsema malliesimerkki suomalaisesta sinkkunaisesta? Jos oli, niin jätän väliin koko pariutumisen.
M26No ei Oo! Mun kaveriporukassa paljon nuoria ja nättejä kelpo naisia, joista minä olen pahin menijä. Ja siis mun meneminen on sitä, että käyn baarissa tanssimassa 2x vuodessa... suudellut miestä viimeksi 2vuotta sitten. Ja oon ihan nätti ja mukava, mutta odottelen sitä oikeaa. Miehiä olisi kyllä ollut tarjolla, mut ei kiinnosta vain seksisuhteet. -n23, Hki.
Kaikki toivo ei oo sitten mennyttä. Vielä kun löytäis sinunlaisen naisen.
M26
Onpas katkeran oloista tekstiä. Kyllä pitää erilaisiin ihmisiin tutustua jotta tietää mistä tykkää. Aika monelle siveyden sipulille iskee lasten saamisen jälkeen halu ottaa selvää siitä, mistä nuorena on jäänyt paitsi. Sepä vasta karua onkin kun eukko kyllästyy kotikaruselliin ja lähtee etsimään "kokemuksia ja tunnetta".
Jos teillä itsellänne ei ole kiinnostuneita naisia ympärillänne, miettikää mistä se johtuu. Kyllä naisistakin löytyy niitä kaltaisianne koskemattomia impiä, onko nyt niin että ette heistä ole kiinnostuneita?
Yleensä kiinnostus pitää huolta itsestään lähtee siitä, että ympäröivä maailma ihmisineen kiinnostaa. Kun on sinut itsensä kanssa, haluaa pitää itsestään myös hyvää huolta ja se vetää kummasti vastakkaista sukupuoltakin puoleensa. Huuh mitä valitusta. Olen ns. kuumaa kamaa aika laajan miesjoukon mielestä ja aika moni fiksu mutta vaatimattomman näköinenkin mies on minuun silmänsä iskenyt. Pakko myöntää etten heille lämpene koska en halua seurustella minua koiramaisesti palvovan ihmisen kanssa. Itsestäänselvyydet ovat ikäviä ja vielä kamalampaa olisi ajatella jonkun miehen olevan pahoillaan siitä, että olen harrastanut seksiä muidenkin kuin kahden pitkäaikaisen seurustelukumppanini kanssa.
Kyllä teille varjoisten kujienkin miehille löytyy vastinkappale kunhan vain olette itse valmiita rimaanne laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas katkeran oloista tekstiä. Kyllä pitää erilaisiin ihmisiin tutustua jotta tietää mistä tykkää. Aika monelle siveyden sipulille iskee lasten saamisen jälkeen halu ottaa selvää siitä, mistä nuorena on jäänyt paitsi. Sepä vasta karua onkin kun eukko kyllästyy kotikaruselliin ja lähtee etsimään "kokemuksia ja tunnetta".
Jos teillä itsellänne ei ole kiinnostuneita naisia ympärillänne, miettikää mistä se johtuu. Kyllä naisistakin löytyy niitä kaltaisianne koskemattomia impiä, onko nyt niin että ette heistä ole kiinnostuneita?
Yleensä kiinnostus pitää huolta itsestään lähtee siitä, että ympäröivä maailma ihmisineen kiinnostaa. Kun on sinut itsensä kanssa, haluaa pitää itsestään myös hyvää huolta ja se vetää kummasti vastakkaista sukupuoltakin puoleensa. Huuh mitä valitusta. Olen ns. kuumaa kamaa aika laajan miesjoukon mielestä ja aika moni fiksu mutta vaatimattomman näköinenkin mies on minuun silmänsä iskenyt. Pakko myöntää etten heille lämpene koska en halua seurustella minua koiramaisesti palvovan ihmisen kanssa. Itsestäänselvyydet ovat ikäviä ja vielä kamalampaa olisi ajatella jonkun miehen olevan pahoillaan siitä, että olen harrastanut seksiä muidenkin kuin kahden pitkäaikaisen seurustelukumppanini kanssa.
Kyllä teille varjoisten kujienkin miehille löytyy vastinkappale kunhan vain olette itse valmiita rimaanne laskemaan.
Oot hauska.
Minulla on tuollaista, mutta paljon pienemmässä mittakaavassa. Tapaamisia tosi harvakseltaan, ehkä kerran tai pari kuukaudessa. Seksiä vain yhden kanssa kerrallaan eikä tosiaankaan tuolla tavalla, että vain soitetaan sille, ketä sattuu tekemään mieli. Tuntuu, että pää leviää jo tähänkin säätämiseen ja on ihan lumppuolo, mutta näköjään joillakin on aikaa ja energiaa tuollaiseen liihottamiseen.
Joo ei todellakaan.
Oma saldo nyt 30-vuotiaana: 0 yhdenyönjuttua, 0 seksisuhdetta, 0 tapailusuhdetta, 2 kiusallista treffiä, lukematon määrä nettideittijutunvaihtoa joka ei johtanut mihinkään.
Olen jo luovuttanut, ei miehille kelpaa normaali nainen kun kuolaavat vaan niitä jotka noissa karuselleissä jo pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan.
Oma saldo nyt 30-vuotiaana: 0 yhdenyönjuttua, 0 seksisuhdetta, 0 tapailusuhdetta, 2 kiusallista treffiä, lukematon määrä nettideittijutunvaihtoa joka ei johtanut mihinkään.
Olen jo luovuttanut, ei miehille kelpaa normaali nainen kun kuolaavat vaan niitä jotka noissa karuselleissä jo pyörii.
Millainen nainen olet?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olen päättänyt olla elämäni yksin. En kaipaa mitään vakavaa suhdetta sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut 300+ seksikumppania ja tuhansia deittejä ja hassujännämiehiä joita voi aina vaihdella kun siltä tuntuu
Erinomainen päätös. Kiitän sinua lämpimästi kaikkien maailman sinkkunaisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Saat toki olla niin ahdasmielinen kuin haluat. Mutta on monia naisia jotka eivät tuollaista harrasta itse, mutta antavat muiden elää miten haluavat. Ja me emme innostu noin tuomitsevista miehistä.
Olis mielenkiintoista, jos olisi ollut useampi sinkkunainen verrokiksi. En halua uskoa, että tämä olisi kovin yleistä?
Rumat läskit saa aina! Siksi koska heikot nysvömiehet uskaltaa lähestyä niitä. Ei meitä hoikkia ja kauniita mallinnäköisiä lähesty kuin lihaksikkaat jännämiehet, jos niitä on. Muut ei uskalla . Eli jos oot ylipainoinen ja helpostipompoteltavan näköinen. (Hyvä itseluottamus miesten mukaan = hymyile kuin aivoton kana) Suomalaiset miehet haluaa MAMMAN.
Cosmopolitanin artikkelit harvemmin minusta vastaavat tavallisen naisen arkitodellisuutta. Varsinkin Suomen Cosmo on minusta aikamoista huttua.
Toki tässä on sukupolvikysymyskin, Cosmopolitan on selkeästi nuorille naisille suunnattu julkaisu, mutta ei se mua sytyttänyt erityisesti edes nuorena. Olin alle 25-vuotias kun se suomeksi alkoi ilmestymään ja jo silloin koin olevani "yläikäinen" sen kohderyhmään. Lähinnä siitä sai meikki- ja ihonhoitotuotevinkkejä. En tiedä, miten Suomiversio on sittemmin kehittynyt, koska en ole tainnut kymmeneen vuoteen yhtäkään numeroa ostaa, mutta aloitukseen linkatun artikkelin perusteella voisin uskoa, että se on edelleen lähinnä jotain varakkaat ja kauniit höttöunelmaa enemmän kuin realismia. Britannian Cosmopolitania sentään kärsi vielä kolmekymppisenäkin silloin tällöin lukea, mutta Suomiversio oli ainakin silloin lähinnä amerikkalaisen siskonsa toisinto.
Ei ole. Kukaan halua mun kanssa treffeille. Haluavat vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Cosmopolitanin artikkelit harvemmin minusta vastaavat tavallisen naisen arkitodellisuutta. Varsinkin Suomen Cosmo on minusta aikamoista huttua.
Toki tässä on sukupolvikysymyskin, Cosmopolitan on selkeästi nuorille naisille suunnattu julkaisu, mutta ei se mua sytyttänyt erityisesti edes nuorena. Olin alle 25-vuotias kun se suomeksi alkoi ilmestymään ja jo silloin koin olevani "yläikäinen" sen kohderyhmään. Lähinnä siitä sai meikki- ja ihonhoitotuotevinkkejä. En tiedä, miten Suomiversio on sittemmin kehittynyt, koska en ole tainnut kymmeneen vuoteen yhtäkään numeroa ostaa, mutta aloitukseen linkatun artikkelin perusteella voisin uskoa, että se on edelleen lähinnä jotain varakkaat ja kauniit höttöunelmaa enemmän kuin realismia. Britannian Cosmopolitania sentään kärsi vielä kolmekymppisenäkin silloin tällöin lukea, mutta Suomiversio oli ainakin silloin lähinnä amerikkalaisen siskonsa toisinto.
No eihän aikakauslehtien ole tarkituskaan vastata arkitodellisuutta. Kuka niitä silloin ostaisi? Niiden tarkoitus on tuoda hohtoa ja ylellisyyttä siihen arkeen. Siksi niissä on kiiltävät kannet ja kuvankauniita, hymyileviä ja onnellisia ihmisiä. Artikkelit ovat naiseuden ihailua ja hehkutusta. Ei niissä edes yritetä tavoittaa sitä arkielämää. Ei ihme jos ne tuntuvat hutulta, jos haluaa vain löytää uusia jauhelihareseptejä.
Miehiä, jotka paheksuvat seksuaalisesti aktiivisia naisia, motivoi ennen muuta kateus. Saatte olla varmoja, että nämä tuomitsijat paneskelisivat kyllä ympäriinsä ihan samalla tavalla, jos se heiltä onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit ihan väärin mitä tarkoitin. Ei minulle ole ongelma se, jos naisella on aiempaa kokemusta, vaan tuo asenne, jossa pyöritetään montaa samaan aikaan ja haetaan vaan hetken tyydytystä muiden tunteista välittämättä. Ei ihme jos se seksi oli huonoa siellä mökillä, kun oli ihan muut miehet mielessä. Silloin kannattaisi vähän painaa jarrua ja jäädä kotiin.
Olisiko sinusta hienoa, että mies jonka olet kutsunut luoksesi/mökille ja harrastanut seksiä, tekstailisi muiden kanssa ja ajattelisi muita heti kun olet viereltä noussut? Minusta se on vastenmielistä sukupuolesta riippumatta ja pinnallista suhtautumista seksiin.
Minusta on myös naurettavaa että joku joka haluaa yhdistää seksiin myös tunteet ja toisen arvostuksen, haukutaan joksikin sievistelijäksi tai varjoisten kujien ressukaksi, joka katselee vain kuumimpia naisia ja odottaa näiden olevan neitsyitä. Onko ehkä lievää kärjistystä ilmoilla? Vai kertooko tuo sinun aggressiivinen suhtautuminen kenties siitä, että pidät alitajuisesti itsekin tuollaista toimintaa moraalittomana, et vain halua sitä itsellesi myöntää?
Nro 41 oli siis viestin nro 18 kirjoittaja.
M26