Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaisille

Vierailija
31.10.2016 |

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hai!!! Tuo on vaan cosmohömppää, käytetty rankasti värikynää!

XD

N24

Vierailija
82/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on aika hedelmätöntä kun osalta puuttuu perustiedot aiheesta ja toiselta puolelta ihan peruslogiikka. Nuo teidän yksinkertaistukset toimisivat 50-50 sukupuolijakautuneessa ympäristössä. Tinder ja nettitreffit eivät ole lähellekkään tuota. Mutta saattepahan ainakin hyvän mielen kun pääsette torppaamaan miehiä ja kertomaan mikä se heidän todellinen taso on.

Mutta mitä iloa on määritellä itsensä 8-tasolle, jos todellinen menestys on tasolla 5? Kyllä minäkin olen oikeasti rikas, mutta minun rahani eivät tässä paskamaailmassa nyt vain riitä mihinkään.

Ehkä pitäisi mieluummin eroitella ne tasot. Esimerkiksi minun rahat, tai siis tässä tapauksessa taso, riittää oikeassa elämässä todella loistavasti. Sitten kun menen vääristyneeseen markkinapaikkaan eli nettitreffeille tai tinderiin, jossa on miljonäärit eli siis tasokkaat ukot yliedustettuina verrattuna naisiin, niin ei ne rahat enää riitäkkään niin hyvin. Looginen ratkaisu on tietenkin pysyä poissa tuollaisista ympäristöistä.

Tuossa kohtaa kyllä herää kysymys, miksi tarvitsisi mennä ostoksille sinne vääristyneeseen markkinapaikkaan, jos on saanut haluamansa jo ostettua sieltä oikeasta markkinapaikasta. Mikä ihme siinä on, että miehille tulee naisia ovista ja ikkunoista ilman tinderiä ja nettitreffejä, mutta silti valitetaan, kun niistä ei naista löydy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on aika hedelmätöntä kun osalta puuttuu perustiedot aiheesta ja toiselta puolelta ihan peruslogiikka. Nuo teidän yksinkertaistukset toimisivat 50-50 sukupuolijakautuneessa ympäristössä. Tinder ja nettitreffit eivät ole lähellekkään tuota. Mutta saattepahan ainakin hyvän mielen kun pääsette torppaamaan miehiä ja kertomaan mikä se heidän todellinen taso on.

Mutta mitä iloa on määritellä itsensä 8-tasolle, jos todellinen menestys on tasolla 5? Kyllä minäkin olen oikeasti rikas, mutta minun rahani eivät tässä paskamaailmassa nyt vain riitä mihinkään.

Ehkä pitäisi mieluummin eroitella ne tasot. Esimerkiksi minun rahat, tai siis tässä tapauksessa taso, riittää oikeassa elämässä todella loistavasti. Sitten kun menen vääristyneeseen markkinapaikkaan eli nettitreffeille tai tinderiin, jossa on miljonäärit eli siis tasokkaat ukot yliedustettuina verrattuna naisiin, niin ei ne rahat enää riitäkkään niin hyvin. Looginen ratkaisu on tietenkin pysyä poissa tuollaisista ympäristöistä.

Ja siis jäi vielä tuohon kommentoimatta, että tuossa vertauksessa olikin kyse siitä, että miten voi kokea olevansa rikas, jos rahaa ei ylen määrin ole. Jos olet keskituloinen, et vielä voi sanoa itseäsi kuitenkaan rikkaaksi. Tai voit, mutta mitä iloa siitä sinulle on, kun ei se raha sanomalla kuitenkaan lisäännyt?

Vierailija
84/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan nyt arvon torpedoiduksi tulleet miehet sekin, mikä estää teitä hankkimasta seuraa muualtakin kuin deittipalstoilta? Jos siellä on liikaa miehiä suhteessa naisiin, miksei teitä lähestytä livenä?....

.

Lopetin lukemisen tuohon. Nuoria miehiä ei Suomessa lähestytä. Se on fakta. Ja nuoria naisiakin vain hyvin harvoin baariympäristön ulkopuolella. Jokainen joka ulkona ylipäätään liikkuu ja osaa ajatella voi vahvistaa tämän. Jos lähestymisiä tapahtuisi niin kyllä se huomattaisiin ilmiönä.

Kyllä minä ainakin ilmaisen kiinnostustani jos sitä on! Näistä harkitsin tätä naapuriani, hauska tyyppi on mutta olin itse ihastunut toiseen. Miksi sinä et lähesty itse? Eikö sinulle edes hymyillä? Minä hymyilen ja juttelen kiinnostaville miehille.

Vierailija
85/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja naisilla on aivan samat ongelmat. Naiset valittavat kun kiinnostavia miehiä ei löydy ja miehet valittavat kun heitä kiinnostavat naiset eivät heistä kiinnostu.

Miksi miehillä olisi vaikeampaa? Kummallakin osapuolella on sama perusongelma eli halutaan kurkottaa ylemmäs, kuin olisi oikeastaan varaa. Jokainen nirso sinkkunainen saa miehen jos laskee rimaansa mutta vastaavasti aivan sama pätee miehiin.

Jos miehellä ei seiso epäviehättävän naisen seurassa, se on tietenkin ongelma. Nainenkaan ei todennäköisesti tule epäviehättävää kumppaniaan ikinä himoitsemaan. Surullista mutta näin se vain on.

Voisiko joku naista vaille jäänyt mies nyt kertoa millainen nainen olisi hänen mieleensä ja samalla kertoa mahdollisimman objektiivisesti) millainen itse on? Pituus, koulutus, harrastukset ja joku vastaava esimerkki kuvallisena sekä tästä unelmien naisesta sekä itsestään?

Vierailija
86/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olen päättänyt olla elämäni yksin. En kaipaa mitään vakavaa suhdetta sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut 300+ seksikumppania ja tuhansia deittejä ja hassujännämiehiä joita voi aina vaihdella kun siltä tuntuu

Samaa olen miettinyt, kunnon naiset varataan jo nuorena ja jäljelle jää vain karuselleissa pyörijät. Olin liian passiivinen nuorena pariutumisessa ja nyt se on liian myöhäistä.

M28

En pyöri kullikaruselleissa enkä harrasta yhdenillanjuttuja, olen vielä nuori, vasta 23 vuotias mutta en ole koskaan ollut vakavassa suhteessa koska kanssani ei haluta suhteeseen. Olen liian ruma, ja tähän yhdistettynä ihan sairaalloinen ujous, great. Yksin jään koko loppuelämäkseni.

Vierailija
87/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus tarkoottaa yksinolua. Reittaalevat on suhtehis.

Vierailija
88/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpahankos porukkahan sää kuulut?

Vierailija
89/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku naista vaille jäänyt mies nyt kertoa millainen nainen olisi hänen mieleensä ja samalla kertoa mahdollisimman objektiivisesti) millainen itse on? Pituus, koulutus, harrastukset ja joku vastaava esimerkki kuvallisena sekä tästä unelmien naisesta sekä itsestään?

Minä:

- 183 cm / n. 80 kg, vartalo normaali = hieman ylimääräistä löytyy, lihaksia saisi olla enemmän. Kunto ihan hyvä. Vartalo kolmas ylhäältä, hoikemmat jalat: https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-8f9cf423f0c2e4f286614775684f0621-…

Naamasta ehkä 7-

- Amis, en tee koulutusta vastaavaa työtä. Työhöni ei tarvitse koulutusta, palkka 10,30 e/tunti. Olen tyytyväinen taloudelliseen tilanteeseeni.

- Harrastuksia vähän, liikunta lähinnä hyötyliikuntaa tällä hetkellä. Pyrin seuraamaan ajankohtaisia aiheita, hyvä yleissivistys. Äänestän vihreitä, joten se kertonee arvoista jotain.

- Vähän sosiaalisia suhteita, tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, en ole ujo. Mua kuvataan yleensä sanoilla "fiksu, rento, mukava tyyppi" ja pari kertaa sanottu "mitä, oot sä sinkku, ei uskois". Suurin este pariutumiselle olen minä itse. Itseluottamus sillä saralla hukassa, en uskalla "antaa" itseäni ja kuvittelen naisten haluavan vain jotain supertyyppejä. Kiinnostusta on ollut nettitreffeillä, mut lopulta lyön liinat kiinni ennen kuin mitään tapahtuu.

Nainen:

- Pituudella ei väliä / hoikka - normaalipainoinen, ei reilusti ylipainoinen. Jos saisin valita niin rinnat ennemmin pienet kuin isot. Saa olla raskausarpia, ryppyjä, sellua, häppärit eri paria tms.

- Pukeutuminen muuta kuin trendikäs / klassinen.

- Koulutus / palkka / työllistyystilanne ei väliä. Aiemmat kumppanit ovat tehneet töitä ihmisten parissa. Empaattiset ihmiset viehättää.

- Fiksu, mukava, kiltin tuhma, savuton. Ystäväpiiri ei älyttömän laaja, eikä joka viikonloppu juhli tai ole kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Tykkää ulkoilla, liikkua, tehdä asioita, matkustaa. Ei kuitenkaan 24/7 ripustautuja.

- Ei mikään räiskyvä tyyppi, rauhallinen, muttei hiljainen hissukka. Saa olla omia mielipiteitä ja niitä uskaltaa esittää.

> M31 

Vierailija
90/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku eli turvas tiätysti!

Vierailija
91/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku eli turvas tiätysti!

Ai turvas niiltä rietastelijoolta? Ei niitä tartte peliätä. Emmääkää pelekää, vaikka sinkku oonki.

Vierailija
92/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas katkeran oloista tekstiä. Kyllä pitää erilaisiin ihmisiin tutustua jotta tietää mistä tykkää. Aika monelle siveyden sipulille iskee lasten saamisen jälkeen halu ottaa selvää siitä, mistä nuorena on jäänyt paitsi. Sepä vasta karua onkin kun eukko kyllästyy kotikaruselliin ja lähtee etsimään "kokemuksia ja tunnetta".

Jos teillä itsellänne ei ole kiinnostuneita naisia ympärillänne, miettikää mistä se johtuu. Kyllä naisistakin löytyy niitä kaltaisianne koskemattomia impiä, onko nyt niin että ette heistä ole kiinnostuneita?

Yleensä kiinnostus pitää huolta itsestään lähtee siitä, että ympäröivä maailma ihmisineen kiinnostaa. Kun on sinut itsensä kanssa, haluaa pitää itsestään myös hyvää huolta ja se vetää kummasti vastakkaista sukupuoltakin puoleensa. Huuh mitä valitusta. Olen ns. kuumaa kamaa aika laajan miesjoukon mielestä ja aika moni fiksu mutta vaatimattomman näköinenkin mies on minuun silmänsä iskenyt. Pakko myöntää etten heille lämpene koska en halua seurustella minua koiramaisesti palvovan ihmisen kanssa. Itsestäänselvyydet ovat ikäviä ja vielä kamalampaa olisi ajatella jonkun miehen olevan pahoillaan siitä, että olen harrastanut seksiä muidenkin kuin kahden pitkäaikaisen seurustelukumppanini kanssa.

Kyllä teille varjoisten kujienkin miehille löytyy vastinkappale kunhan vain olette itse valmiita rimaanne  laskemaan.

Ymmärsit ihan väärin mitä tarkoitin. Ei minulle ole ongelma se, jos naisella on aiempaa kokemusta, vaan tuo asenne, jossa pyöritetään montaa samaan aikaan ja haetaan vaan hetken tyydytystä muiden tunteista välittämättä. Ei ihme jos se seksi oli huonoa siellä mökillä, kun oli ihan muut miehet mielessä. Silloin kannattaisi vähän painaa jarrua ja jäädä kotiin.

Olisiko sinusta hienoa, että mies jonka olet kutsunut luoksesi/mökille ja harrastanut seksiä, tekstailisi muiden kanssa ja ajattelisi muita heti kun olet viereltä noussut? Minusta se on vastenmielistä sukupuolesta riippumatta ja pinnallista suhtautumista seksiin.

Minusta on myös naurettavaa että joku joka haluaa yhdistää seksiin myös tunteet ja toisen arvostuksen, haukutaan joksikin sievistelijäksi tai varjoisten kujien ressukaksi, joka katselee vain kuumimpia naisia ja odottaa näiden olevan neitsyitä. Onko ehkä lievää kärjistystä ilmoilla? Vai kertooko tuo sinun aggressiivinen suhtautuminen kenties siitä, että pidät alitajuisesti itsekin tuollaista toimintaa moraalittomana, et vain halua sitä itsellesi myöntää?

Minusta tuomitsit useita seksikumppaneita omaavan naisen aika suoraviivaisesti. Minusta joskus nuorempana oli hauskaa "saalistaa" baarissa. Ihan siis katselin valikoimasta yhden potentiaalisen jonka halusin yöksi viereeni ja odotin, milloin kyseinen herra minua lähestyisi. Enhän tietenkään tiennyt onnistuuko saalistukseni mutta kyllä, sain kiksejä tästä lottoamisesta. Artikkelin nainen elää tätä lottoamisvaihettaan eikä siinä ole minusta mitään pahaa. Kyllä naisetkin joutuvat pettymään, se on "kevytmielisessä" suhteilussa se miinus. Se on osa peliä. Jos ei leikkiä kestä niin kannattaa jättää rauhaan ne kaikkein kuumimmat ja eloisimmat kissat.

Nyt 15 vuotta myöhemmin (lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä), olen ehtinyt vakavasti ja vähemmän vakavasti treffailla useampaakin miestä ja tiedän, että unelmieni kumppani on hänkin ollut varsin aktiivinen nuoruudessaan. Minulla on ollut kaksi pidempää parisuhdetta ja sinkkuvuosia on kertynyt lopulta vain muutama. Ja ex on ex vain ja ainoastaan siksi, etteivät seksihalumme menneet yksiin. Minä haluan enemmän kuin moni mies.

Ja siksi sitä seksiä harrastetaan useamman kanssa jotta selviää, kenen kanssa oikeasti on hyvä olla lähellä. En minä ryhtyisi suhteeseen ennen sänkyhommien sujuvuuden testaamista. Exäni on poikkeus, ihastuin häneen ihmisenä muttei seksi koskaan lähtenyt sujumaan. Eivät asiat ole niin mustavalkoisia kuin haluat ymmärtää. Olen varma että sinäkin käyttäisit tilaisuuksia hyväksesi mikäli niitä olisi. Minulle tilaisuuksia olisi tänä päivänä enemmän kuin aikaa mutta kiitos nuorempana hankittujen kokemusteni, minun ei enää tarvitse lotota vaan tiedän jo ihmisen käytöksen perusteella millaista meininkiä makuuhuoneen puolella olisi odotettavissa.

Kiitos tästä tarinasta joka ei liittynyt mitenkään siihen mitä sanoin. Miksi se on niin vaikea ymmärtää mitä tarkoitin? Sinähän tässä olet mustavalkoinen jos joku. Enhän minä sitä kumppaneiden määrää sinällään ole kritisoinut, vaan sitä pelailua monen kanssa samaan aikaan ja edestakaisin, kun vuoroiltoina tai -viikkoina vaihdellaan kumppaneita niin ettei ehdi yhteen keskittyä kun jo toista kaipaa ja kolmannen kanssa sovitaan uutta tapaamista ennen kuin ollaan ehditty sen ensimmäisen sängystä edes nousta. Kritisoin siis sen naisen itsekkyyttä, sitä minä en arvosta. Enkä ole mielipiteeni kanssa yksin. On se kumma kun tämä minun mielipiteeni saa joissakin niin voimakkaan puolustusreaktion aikaan. Opetelkaa ensin lukemaan älkääkä laittako sanoja minun suuhun. Mielipiteitä ja ihmisiä on erilaisia, eikä mikään niistä ole se ainut oikea. Tuntuu vaan että ne joilla se flaksi helpommin käy, suhtautuu usein ylimielisesti ja halveksuvasti niihin, joilla on hiljaisempaa, ikäänkuin se olisi ainut oikea tapa elää. Minua ei muiden vilkas seksielämä haittaa, mutta senkin voi hoitaa tyylillä. Ja tuo mitä sanoit siitä että ihmisen käytöksestä voi päätellä minkälainen on sängyssä, on täyttä ylimielistä paskaa sekin. Sinä vissiin tuomitset ihmiset omien ennakkoluulojesi perusteella, joihin sokeasti uskot. Vaikutat henkisesti köyhältä.

Vierailija
93/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas katkeran oloista tekstiä. Kyllä pitää erilaisiin ihmisiin tutustua jotta tietää mistä tykkää. Aika monelle siveyden sipulille iskee lasten saamisen jälkeen halu ottaa selvää siitä, mistä nuorena on jäänyt paitsi. Sepä vasta karua onkin kun eukko kyllästyy kotikaruselliin ja lähtee etsimään "kokemuksia ja tunnetta".

Jos teillä itsellänne ei ole kiinnostuneita naisia ympärillänne, miettikää mistä se johtuu. Kyllä naisistakin löytyy niitä kaltaisianne koskemattomia impiä, onko nyt niin että ette heistä ole kiinnostuneita?

Yleensä kiinnostus pitää huolta itsestään lähtee siitä, että ympäröivä maailma ihmisineen kiinnostaa. Kun on sinut itsensä kanssa, haluaa pitää itsestään myös hyvää huolta ja se vetää kummasti vastakkaista sukupuoltakin puoleensa. Huuh mitä valitusta. Olen ns. kuumaa kamaa aika laajan miesjoukon mielestä ja aika moni fiksu mutta vaatimattomman näköinenkin mies on minuun silmänsä iskenyt. Pakko myöntää etten heille lämpene koska en halua seurustella minua koiramaisesti palvovan ihmisen kanssa. Itsestäänselvyydet ovat ikäviä ja vielä kamalampaa olisi ajatella jonkun miehen olevan pahoillaan siitä, että olen harrastanut seksiä muidenkin kuin kahden pitkäaikaisen seurustelukumppanini kanssa.

Kyllä teille varjoisten kujienkin miehille löytyy vastinkappale kunhan vain olette itse valmiita rimaanne  laskemaan.

Ymmärsit ihan väärin mitä tarkoitin. Ei minulle ole ongelma se, jos naisella on aiempaa kokemusta, vaan tuo asenne, jossa pyöritetään montaa samaan aikaan ja haetaan vaan hetken tyydytystä muiden tunteista välittämättä. Ei ihme jos se seksi oli huonoa siellä mökillä, kun oli ihan muut miehet mielessä. Silloin kannattaisi vähän painaa jarrua ja jäädä kotiin.

Olisiko sinusta hienoa, että mies jonka olet kutsunut luoksesi/mökille ja harrastanut seksiä, tekstailisi muiden kanssa ja ajattelisi muita heti kun olet viereltä noussut? Minusta se on vastenmielistä sukupuolesta riippumatta ja pinnallista suhtautumista seksiin.

Minusta on myös naurettavaa että joku joka haluaa yhdistää seksiin myös tunteet ja toisen arvostuksen, haukutaan joksikin sievistelijäksi tai varjoisten kujien ressukaksi, joka katselee vain kuumimpia naisia ja odottaa näiden olevan neitsyitä. Onko ehkä lievää kärjistystä ilmoilla? Vai kertooko tuo sinun aggressiivinen suhtautuminen kenties siitä, että pidät alitajuisesti itsekin tuollaista toimintaa moraalittomana, et vain halua sitä itsellesi myöntää?

Minusta tuomitsit useita seksikumppaneita omaavan naisen aika suoraviivaisesti. Minusta joskus nuorempana oli hauskaa "saalistaa" baarissa. Ihan siis katselin valikoimasta yhden potentiaalisen jonka halusin yöksi viereeni ja odotin, milloin kyseinen herra minua lähestyisi. Enhän tietenkään tiennyt onnistuuko saalistukseni mutta kyllä, sain kiksejä tästä lottoamisesta. Artikkelin nainen elää tätä lottoamisvaihettaan eikä siinä ole minusta mitään pahaa. Kyllä naisetkin joutuvat pettymään, se on "kevytmielisessä" suhteilussa se miinus. Se on osa peliä. Jos ei leikkiä kestä niin kannattaa jättää rauhaan ne kaikkein kuumimmat ja eloisimmat kissat.

Nyt 15 vuotta myöhemmin (lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymmentä), olen ehtinyt vakavasti ja vähemmän vakavasti treffailla useampaakin miestä ja tiedän, että unelmieni kumppani on hänkin ollut varsin aktiivinen nuoruudessaan. Minulla on ollut kaksi pidempää parisuhdetta ja sinkkuvuosia on kertynyt lopulta vain muutama. Ja ex on ex vain ja ainoastaan siksi, etteivät seksihalumme menneet yksiin. Minä haluan enemmän kuin moni mies.

Ja siksi sitä seksiä harrastetaan useamman kanssa jotta selviää, kenen kanssa oikeasti on hyvä olla lähellä. En minä ryhtyisi suhteeseen ennen sänkyhommien sujuvuuden testaamista. Exäni on poikkeus, ihastuin häneen ihmisenä muttei seksi koskaan lähtenyt sujumaan. Eivät asiat ole niin mustavalkoisia kuin haluat ymmärtää. Olen varma että sinäkin käyttäisit tilaisuuksia hyväksesi mikäli niitä olisi. Minulle tilaisuuksia olisi tänä päivänä enemmän kuin aikaa mutta kiitos nuorempana hankittujen kokemusteni, minun ei enää tarvitse lotota vaan tiedän jo ihmisen käytöksen perusteella millaista meininkiä makuuhuoneen puolella olisi odotettavissa.

Kiitos tästä tarinasta joka ei liittynyt mitenkään siihen mitä sanoin. Miksi se on niin vaikea ymmärtää mitä tarkoitin? Sinähän tässä olet mustavalkoinen jos joku. Enhän minä sitä kumppaneiden määrää sinällään ole kritisoinut, vaan sitä pelailua monen kanssa samaan aikaan ja edestakaisin, kun vuoroiltoina tai -viikkoina vaihdellaan kumppaneita niin ettei ehdi yhteen keskittyä kun jo toista kaipaa ja kolmannen kanssa sovitaan uutta tapaamista ennen kuin ollaan ehditty sen ensimmäisen sängystä edes nousta. Kritisoin siis sen naisen itsekkyyttä, sitä minä en arvosta. Enkä ole mielipiteeni kanssa yksin. On se kumma kun tämä minun mielipiteeni saa joissakin niin voimakkaan puolustusreaktion aikaan. Opetelkaa ensin lukemaan älkääkä laittako sanoja minun suuhun. Mielipiteitä ja ihmisiä on erilaisia, eikä mikään niistä ole se ainut oikea. Tuntuu vaan että ne joilla se flaksi helpommin käy, suhtautuu usein ylimielisesti ja halveksuvasti niihin, joilla on hiljaisempaa, ikäänkuin se olisi ainut oikea tapa elää. Minua ei muiden vilkas seksielämä haittaa, mutta senkin voi hoitaa tyylillä. Ja tuo mitä sanoit siitä että ihmisen käytöksestä voi päätellä minkälainen on sängyssä, on täyttä ylimielistä paskaa sekin. Sinä vissiin tuomitset ihmiset omien ennakkoluulojesi perusteella, joihin sokeasti uskot. Vaikutat henkisesti köyhältä.

Miksi minusta tuon naisen kumppanit eivät vaikuttaneet kovin tosissaan olevilta hekään? Minusta tuo vaikutti parikymppisen, pariutumismarkkinoilla "kuuman"  naisen normaalilta toiminnalta. Cosmolisä tietenkin, netissä tuokin juttu on luettavissa ja mainostaja kiittää :)

Eihän vakavissaan olevan miehen tuollaisesta naisesta kannata kiinnostua jos haluaa parikymppisenä jo tiukasti sitoutua. Aivan varmasti löytyy niitäkin naisia, jotka eivät halua tutkia itseään ja seksuaalisuuttaan. Tietenkin tämän voi tehdä myös yhden ihmisen kanssa mutta yleensä ekstrovertit ihmiset tuppaavat olemaan kaikenlaisessa vuorovaikutuksessa enemmän tekemisissä, myös seksuaalisesti jos sopivia kiinnostuksenkohteita riittää.

Minua vastaavanlainen toiiminta ei enää voisi vähempää kiinnostaa. Kokisin kuitenkin jääneeni jostakin paitsi ilman näitä kokemuksiani. Enkä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka jotenkin pitää käytöstäni kyseenalaisena. Minusta seksi on harvinaisen terveellistä herkkua kunhan huolehtii omasta sekä muiden terveydestä.

Ymmärrän että on ikävää, mikäli käytökseni on jossakin vaiheessa jotakin satuttanut. On minua itseänikin satutettu mutta koen sydänsurujen olevan silti vain osa elämää. Muutaman kuukauden tapailun päättyminen toki saattaa kirpaista mutta on aika pientä siihen tuskaan, jonka saattaa kohdata kun 20 vuotta kotia leikkinyt nainen herää nelikymppisenä puumana ja lähtee baanalle metsästämään kokemuksia.

Vierailija
94/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minusta tuon naisen kumppanit eivät vaikuttaneet kovin tosissaan olevilta hekään? Minusta tuo vaikutti parikymppisen, pariutumismarkkinoilla "kuuman"  naisen normaalilta toiminnalta. Cosmolisä tietenkin, netissä tuokin juttu on luettavissa ja mainostaja kiittää :)

Eihän vakavissaan olevan miehen tuollaisesta naisesta kannata kiinnostua jos haluaa parikymppisenä jo tiukasti sitoutua. Aivan varmasti löytyy niitäkin naisia, jotka eivät halua tutkia itseään ja seksuaalisuuttaan. Tietenkin tämän voi tehdä myös yhden ihmisen kanssa mutta yleensä ekstrovertit ihmiset tuppaavat olemaan kaikenlaisessa vuorovaikutuksessa enemmän tekemisissä, myös seksuaalisesti jos sopivia kiinnostuksenkohteita riittää.

Minua vastaavanlainen toiiminta ei enää voisi vähempää kiinnostaa. Kokisin kuitenkin jääneeni jostakin paitsi ilman näitä kokemuksiani. Enkä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka jotenkin pitää käytöstäni kyseenalaisena. Minusta seksi on harvinaisen terveellistä herkkua kunhan huolehtii omasta sekä muiden terveydestä.

Ymmärrän että on ikävää, mikäli käytökseni on jossakin vaiheessa jotakin satuttanut. On minua itseänikin satutettu mutta koen sydänsurujen olevan silti vain osa elämää. Muutaman kuukauden tapailun päättyminen toki saattaa kirpaista mutta on aika pientä siihen tuskaan, jonka saattaa kohdata kun 20 vuotta kotia leikkinyt nainen herää nelikymppisenä puumana ja lähtee baanalle metsästämään kokemuksia.

Olen samaa mieltä siitä, että jos molemmat osapuolet ovat tietoisia toistensa aikeista ja motiiveista ja toiveista, ei siinä olekaan mitään pahaa. Onko se aina niin avointa, onkin kokonaan toinen juttu.

Sinä puhut minulle edelleen kuin jollekin siveyslupauksen tehneelle munkille, jonka mielestä seksissä on jotain pahaa. En ole missään välissä sanonut mitään siihen viittaavaa. Se on täysin omaa mielikuvituksesi tuotetta ja omia ennakkoluulojasi, joihin alat samantien uskoa. Arvioitko samalla tavalla ihmisiä oikeassakin elämässä? Toivottavasti et, sillä pieleen menee.

Sitä paitsi tässä keskustelussa on nyt ollut kyse tuosta cosmon tapauksesta, ei niinkään sinusta, paitsi toki sitten, jos olet pyöritellyt samalla tavalla useampaa miestä samaan aikaan ja vuorotellen. Minä toin vain esille mielipiteeni siitä, etten haluaisi joutua tuollaisen cosmonaisen tielle etsiessäni parisuhdetta.

Vierailija
95/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo cosmosinkkuhan ei ollut mikään parikymppinen, vaan 30 v.

Vierailija
96/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen pyöritellyt samaan aikaan useampaa miestä ja vuorotellen ja olen tuo edellinen kirjoittaja. En kuitenkaan nuorena ollut kiinnostunut miehistä, jotka olivat heti suunnittelemassa seurustelua, lasten hankkimista tulevaisuudessa yms. Joskus näitä tielle sattui enkä usko että mitään kovin suurta traumaa heille aiheutui.

Ehkä miehenkin kannattaisi alkuun hetki pihdata ja katsoa mitä nainen on etsimässä? Se on minusta kummallekin sukupuolelle varma keino siitä, ettei turpaan tule jos ei pelkkää hetkellistä hauskanpitoa ole etsimässä. Tätähän keinoa naisillekin suositellaan.

Enkä tarkoita olla ilkeä, ihmettelen vain edelleen sitä, miksi naisen seksuaalisuus on miehistä niin kovin pelottavaa? Mies, jolla on naisia joka sormelle, nähdään lähinnä menestyjänä.

Olen itsekin kohdannut miehiä, joista olisin ollut kiinnostunut muussakin kuin seksimielessä. Onneksi ketutus "menetetystä" ihastuksesta kestää ehkä päivän vaiheessa, jossa vasta muutaman kerran on ehditty näkemään.

Vierailija
97/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Miehiä, jotka paheksuvat seksuaalisesti aktiivisia naisia, motivoi ennen muuta kateus. Saatte olla varmoja, että nämä tuomitsijat paneskelisivat kyllä ympäriinsä ihan samalla tavalla, jos se heiltä onnistuisi.

Kyllähän se onnistuu kaikilta miehiltäkin, kun on vain valmis maksamaan. Sitten rupeaa ne naisetkin aktiiviset naisetkin tuomitsemaan, kun ei kiinnostava mies ottaa elämäänsä jotain sellaista, mikä ei hänelle kuuluisi.

Ei ole sama asia. Totta kai maailmassa saa kaikkea jos on valmis siitä maksamaan. Mutta on sellainen ihminen silti säälittävä, joka ei saa ilmaiseksi seksiä, ystävyyttä tai muuta hyväksyntää vertaisiltaan. Normaali ihminen saa noita kaikkia, reppana joutuu turvautumaan kepulikonsteihin.

Hämmästyttää että edelleen löytyy naisia, jotka uskovat seksin saamisen olevan yhtä helppoa miehelle ja naiselle. Missä tynnyrissä olette eläneet?

Mikään ei ole yhtä helppoa kenellekään. Jokaisella on omat vaikeutensa. Sitä sinun tuntuu olevan vaikea tajuta. Ei tavallisella naisella käy flaksi samalla tavalla kuin komealla ja ulospäinsuuntautuneella miehellä. Haluatte vain uskotella että kaikilla miehillä on sukupuolensa takia niin hirveän vaikeaa, niin ette itse näytä epäonnistuneilta.

Mutta tavallisella naisella käy flaksi sata kertaa helpommin, mitä tavallisella miehellä.

Sata kertaa nolla on silti nolla.

- tavallinen nainen

Vierailija
98/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille se parisuhde ole elämän ylin päämäärä. Esitänkin kysymyksen siitä, miksi yhtä karsaasti ei katsota miestä, joka huitelee sitoumuksetta kukasta kukkaan?

Teemu Selännettä varmasti on täälläkin jo ehditty ruotia ja tuskin kovin moni suomalainen mies häntä halveksuu kohdatessaan. Miksi vapaasti deittaileva sinkkunainen nähdään jotenkin arveluttavana? Cosmon artikkeli oli minusta typerä mutta se, millaisia ajatuksia se herättää, kertoo aika paljon kaksinaismoralistisesta suhtautumisesta miesten ja naisten tasa-arvoon liittyen.

Miten se, että joku haluaa artikkelin naisen tavoin elää, on pois parisuhdetta hakevalta mieheltä?

Vierailija
99/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn nykyään vain huoriin, koska he ovat rehellisiä.

Vierailija
100/110 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Miehiä, jotka paheksuvat seksuaalisesti aktiivisia naisia, motivoi ennen muuta kateus. Saatte olla varmoja, että nämä tuomitsijat paneskelisivat kyllä ympäriinsä ihan samalla tavalla, jos se heiltä onnistuisi.

Vain jos jostain syystä en saisi samanlaista naista parisuhteeseen. En ole ikinä tarkoituksella hakenut yhden illan suhdetta, se on aina ollut epäonnistuminen kun näin on käynyt. Kaksi kertaa naista ei kiinnostanut jatkaa, kerran minua. Niitä kolmea lukuunottamatta lyhyin suhteeni oli 4kk, olin silloin teini.

M39