Onko mahdotonta päästä hyviin töihin jos ei osaa "verkostoitua"?
Voi jumalauta kun nykyään pitäisi kiehnätä kaikissa cocktail sekoiluissa tai vähintään MinkedInissä olkapäässä kiinni. En mä vaan osaa! Olenko tuhointuomittuu?
Kommentit (24)
On mahdollista. Kannattaa ottaa alan valinnassa huomion, ei esim. kaupallisia aloja, taiteita tai yleensäkään sellaista, jossa työpaikat ovat kiven alla. Itse olen hyvin työllistävällä alalla saanut töitä ekasta opiskelukesästä asti vaikka olen sosiaalisesti aika katastrofaalinen.
Peke kirjoitti:
Jaa. Nykyään siis mielistelyä ja perseenuolentaa kutsutaan siis verkostoitumiseksi? No kuulostaahan se kai sitten peremmalta, vähän niin kuin perseejakoa ulkomailla kutsutaan lomaromanssiksi. Käyttäkää oikeita termejä, eikä mitään hienostelusanoja helvetin urvelot.
Tuo on itsensä kusettamista, nimittäin se, kun huoraamista kutsutaan romanssiksi, se on asioiden vääristelyä.
Joku valheen ylläpitäjä eka sivulla inttää ja nillittää, että näin ei ole, tekopyhä paskanpuhuja ja "verkostoituja" ilmeisesti itsekin. Hänelle vaimonsa pettäminen on ilmeisesti vain viaton sivusuhde.
Kaikenlaisia vitun pellejä tässäkin maassa elää, PERKELE.
Kyllä se nykyään on aika kovat vaatimukset.
Ei ole mahdollista päästä hyviin töihin. Ei ole. Tämä on fakta.