Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdotonta päästä hyviin töihin jos ei osaa "verkostoitua"?

Vierailija
31.10.2016 |

Voi jumalauta kun nykyään pitäisi kiehnätä kaikissa cocktail sekoiluissa tai vähintään MinkedInissä olkapäässä kiinni. En mä vaan osaa! Olenko tuhointuomittuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista päästä hyviin töihin. Ei ole. Tämä on fakta.

Vierailija
22/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Kannattaa ottaa alan valinnassa huomion, ei esim. kaupallisia aloja, taiteita tai yleensäkään sellaista, jossa työpaikat ovat kiven alla. Itse olen hyvin työllistävällä alalla saanut töitä ekasta opiskelukesästä asti vaikka olen sosiaalisesti aika katastrofaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peke kirjoitti:

Jaa. Nykyään siis mielistelyä ja perseenuolentaa kutsutaan siis verkostoitumiseksi? No kuulostaahan se kai sitten peremmalta, vähän niin kuin perseejakoa ulkomailla kutsutaan lomaromanssiksi. Käyttäkää oikeita termejä, eikä mitään hienostelusanoja helvetin urvelot.

Tuo on itsensä kusettamista, nimittäin se, kun huoraamista kutsutaan romanssiksi, se on asioiden vääristelyä.

Joku valheen ylläpitäjä eka sivulla inttää ja nillittää, että näin ei ole, tekopyhä paskanpuhuja ja "verkostoituja" ilmeisesti itsekin. Hänelle vaimonsa pettäminen on ilmeisesti vain viaton sivusuhde.

Kaikenlaisia vitun pellejä tässäkin maassa elää, PERKELE.

Vierailija
24/24 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nykyään on aika kovat vaatimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan