Minkä kaupan/ketjun pystyssä pysymistä ihmettelet?
Itse ihmettelen Indiskaa. Kalliita vaatteita todella ohuista kankaista. Tuotevalikoimassa on kivoja värejä, mutta hinta-laatusuhde surkea.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dressmann - ei näy koskaan asikkaita paitsi keväällä ennen lakkiaisia.
Dressmann on tietääkseni palkittu jonakin vuonna parhaasta asiakaspalvelusta Suomessa. Joten siten uskon että se kyllä ihan hyvin pyörii.
Turun Dressmann on kaamea. Missään paikassa ei tyrkytetä asiakkaalle niin paljon kuin siellä. Sen takia en siellä käykään.
Kaikki muut ruokakaupat jotka ei ole S-ryhmää, K-ryhmää tai Lidl.
Tässä ketjussa parjatulta Haloselta löysin itselleni juhlavaan tilaisuuteen upean iltapuvun edullisesti, muutenkin juhlavaateosasto yllätti positiivisesti. Katselin silloin muitakin vaatteita, niin kyllä niiden "mummovaatteiden" seassa oli kaikkea ihan kivankin näköistä, mutta erityisesti siis noissa juhlavaatteissa oli hyvät valikoimat.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kiinalainen ravintola ihmetyttää. Eikä minulla ole mitään siis aasialaista ruokaa vastaan, tykkään itsekin käydä kiinalaisessa / muissa aasialaisissa ravintoloissa. Kuitenkin tiedän muutaman paikan, jossa ihan oikeasti ei koskaan ole ketään ja sijaintikin on jossain syrjässä. Itse en edes uskalla näissä syödä, sillä ei se ruoka kovin tuoretta voi olla, jos ruoka ei kierrä kun ei ole asiakkaita. Kuitenkin vuodessa toiseen vain nämäkin kummituskiinalaiset pysyvät auki. Miten ja mistä ne tulot tulee? En tajua.
Rahanpesu.
Samaa on nähtävissä näissä kebabbiloissa joissa on 5€ pizzoja. Ollut juttuakin lehdissä ja ohjelmia telkkarista tästä aiheesta monet kerrat. Sekä myös se, että työntekijät on usein sukua jolle ei välttämättä makseta palkkaa. Ja jotka ei tiedä oikeuksiaan, tai sitä kuinka paljon heille kuuluu maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole kauppaketju, mutta tuotemerkki, jonka pystyssä pysymistä (ja ennen kaikkea rahamäärää) olen ihmetellyt pitkään on Red Bull. Miten tuotemerkillä, joka on siis energaijuoma (kilpailtu ala) on varaa omiin formula-autoihin, kalliisiin ja jatkuviin mainoskampanjoihin, kaiken maailman omiin kisoihin ym? Mistä ihmeestä ne rahat tulee? Ei kai energiajuomaa niin paljon osteta? Coca-Colan vielä ymmärrän, koska sitä myydään joka ravintolaan ym. mutta luulisi, että energiajuomien menekki on paljon pienempää.
Mua ei ainakaan ihmetytä Red bull tippaakaan. Mietippä kuinka iso, tunnettu merkki se on maailmalla. Suomessa markkinoita johtaa battery, mutta muualla maailmassa se on Red bull. Tunnetko yhtään ihmistä joka ei kyseistä brändiä tuntisi? Ja varmaan suomalaisistakin suuri osa on red bullia maistanut.
H&M Vaatteet vuosi vuodelta kalliimpia ja järkyttävämmän näköisiä. Etenkin se uusi Kenzo mallisto, mikä on nyt kaupoissa on ihan jäätävän ruma. Myös mitoitukset ja leikkaukset on todella outoja, ne yhdistettynä huonolaatuiseen trikoo kankaaseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole kauppaketju, mutta tuotemerkki, jonka pystyssä pysymistä (ja ennen kaikkea rahamäärää) olen ihmetellyt pitkään on Red Bull. Miten tuotemerkillä, joka on siis energaijuoma (kilpailtu ala) on varaa omiin formula-autoihin, kalliisiin ja jatkuviin mainoskampanjoihin, kaiken maailman omiin kisoihin ym? Mistä ihmeestä ne rahat tulee? Ei kai energiajuomaa niin paljon osteta? Coca-Colan vielä ymmärrän, koska sitä myydään joka ravintolaan ym. mutta luulisi, että energiajuomien menekki on paljon pienempää.
Mua ei ainakaan ihmetytä Red bull tippaakaan. Mietippä kuinka iso, tunnettu merkki se on maailmalla. Suomessa markkinoita johtaa battery, mutta muualla maailmassa se on Red bull. Tunnetko yhtään ihmistä joka ei kyseistä brändiä tuntisi? Ja varmaan suomalaisistakin suuri osa on red bullia maistanut.
Tarkoitan nimenomaan sitä, millä rahalla tuo brändi on luotu ja millä sitä ylläpidetään! Aika harvalla suurella brändillä on rahaa laittaa autourheiluun jne. Etenkin jos toimitaan vaan yhdellä tuotteella!
Vierailija kirjoitti:
Seppälästä tuli juuri äsken joku -40% alennustekstari. Kehottavat siinä panostamaan Halloweeniin, sehän meni jo :D
Huvittuneena luin itsekin puhelimesta aamulla tämän Halloween -tarjouksen. Yhtä jäljessä, kuin Seppälä nykyään muotimarkkinoilla :)
Vierailija kirjoitti:
Top-Sport ja Intersport. Urheiluvaatteita ostetaan nykyään niin paljon perus henkkamaukoista, ja esim. Stadium ja XXL Sport imagoltaan tuoreempia ja edullisempia.
No, ainakin Jyväskylässä Top Sport on näyttänyt kitkutelleen loppualejaan aika pitkään.
Kyllä Niken urheiluvaatteet voittaa mennen tullen Henkkamaukan hengittämättömät polyesteri-muka-urheiluvaatteet. Jos urheilee oikeasti, pakko ostaa rajumpaan menoon tehtyjä urheilumerkkejä, ja oikeista urheilukaupoista saa myös urheiluvälineitä. XXL:n valikoimat aika vaatimattomia.
Puuilo. Eksyin sinne kerran Kajaanissa, olihan paikka 😂
valimotien euronics.myyjien autoja yhtäpaljo ku asikkaiden ...ksm 2-3
toinen- maaseudun useat nesteet-joku vakioporukkako niitä pitää pystys.. 10snt kall. bensa ku tien toisel puolel
Virtain K-rauta. Todella verkkaista palvelua, miespuolisilta myyjiltä varsinkin.
H&M..
Kuka oikeasti ostaa sieltä vaatteensa? Huonolaatuisia, epämukavia, hengittämättömiä kankaita.
Jotku Virossa tehdyt trikoot verrattuna h&m:n rätteihin.. Kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Virtain K-rauta. Todella verkkaista palvelua, miespuolisilta myyjiltä varsinkin.
Koko Virrat on niin ankea paikka, että on vaikea ymmärtää kenenkään asumista siellä
Vierailija kirjoitti:
Aurinkokauppa! Karmeita räikeitä teltta-lumppuja ja rumia muovisia lävistyskoruja, kaiken lisäksi ylihintaisia. Kuka ihme noita hirvityksiä muka ostaa?
Minä ostin Tampereen Aurinkokaupasta maailman rennoimmat ja hienoimmat haaremihousut :D Ja saa sieltä halpoja hiiliä vesipiippuun myös. Myönnettäköön että osa vaatteista on vähän liiankin persoonallisia.
Rosso loppuu täälläkin. Siellä oli hyvänmakuisia ruokia mutta sitten nekin pilattiin muuttamalla mauttomammaksi, "terveellisemmäksi" (=halvemmaksi tuottaa) mutta hinta ei kyllä laskenut... Sen jälkeen ei oo tullu käytyä :/ Kolmekymppiä on liikaa jos makua ei ole!
Life