“Kylmä”, “etäinen”, “muovinen” ja nyt myös “epävireinen” Saara Aalto meni taas jatkoon
Miten tässä näin kävi? Hänen Gaga-videonsa katsojamäärä nousi eilen 0,3 miljoonasta 1,3 miljoonaan. Britithän hänen videoitaan eivät katso, kuten täällä on moneen kertaan todettu, joten miljoona suomalaista eli joka viides suomalainen katsoi videon eilen YouTubessa.
Kommentit (184)
Kuinkahan moni palstalaisista valittajista vetää paremmin?
Epävireinen?
Jos itse en sellaista huomaa, niin en ihmettele. Mutta jos x factorin tuomaritkaan eivät airä huomaa, niin taitaa olla kuulijan omassa päässä.
Kylmyys taas on tunneasia. Jokainen tuntee miten tuntee.
Eiköhän lähes kaikki, minäkin, odottanut jatkopaikkaa vielä. Vaikka vähän laulun osalta menikin euroviisuksi. Kyllä Saara musikaaliuran ulkomailla saa.
Dialyysissä telegraph kirjoitti että viimevuoden voittajan esiintyessä tajuaa tämän vuoden huonon tason
Pääsi jatkoon tosi-tv:ssä. Levynmyynti/keikkasuosio nähdään sitten ensi vuonna jos rahkeet riittää.
Ei tarvitse kuin yhden hitin, niin elää leveästi loppuelämänsä
Vierailija kirjoitti:
Kuten MC Hammer.
Itse en ole koskaan sanonut ettei hän osaa laulaa. Olen sanonut että hän on ollut muovinen, etäinen ja karisma on puuttunut.
Ja ihan samaa sanoi Simon lauantaina. Että aiemmin Saara on vetänyt erilaisia rooleja, eikä ole ollut oma itsensä.
Nyt kun hän on relannut, on alkanut tapahtua nopea muutos.
Edelleen hän on silti sosiaalisilta taidoiltaan vähän outo. Töksäyttelijä ja aina jotenkin kääntää jutun itseensä - minä tein niin kamalasti töitä ja minäminäminä - eli siinä sujteessa olisi edelleen petrattavaa...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lähes kaikki, minäkin, odottanut jatkopaikkaa vielä. Vaikka vähän laulun osalta menikin euroviisuksi. Kyllä Saara musikaaliuran ulkomailla saa.
Dialyysissä telegraph kirjoitti että viimevuoden voittajan esiintyessä tajuaa tämän vuoden huonon tason
Samaa mieltä. Louisa Johnson olisi voittanut jo koe-esiintymisellään kaikki nämä live-esitykset, ilman rekvisiittaa, harjoittelemista, ammattilaisten tausta-apua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten MC Hammer.
En minä heistä tiedä, mutta olen jutellut erään teoston johtajan kanssa. Pitäisi itsekin säveltää yksi elektroninen biisi ja avot.
Joo Saara on typerän oloinen haastatteluissa ja ei yhtään hurmaava. Tuntuu feikiltä. Esitys oli hyvä. Jatkaa pari kertaa vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten MC Hammer.
Tai Pete Burns (ei kuulemma jäänyt rahaa edes hautajaisiin, Boy George aikoo kustantaa).
Vierailija kirjoitti:
Pääsi jatkoon tosi-tv:ssä. Levynmyynti/keikkasuosio nähdään sitten ensi vuonna jos rahkeet riittää.
Ahhahhaahhhaa. Kitkerää, katkeraa, hiekkaa siellä ... et vain voi myöntää, että Saaran menestys on ollut huikeaa, moninkertaisesti se mitä ikinä kukaan uskalsi toivoa. Mielettömän lahjakas, kovasti töitä tekevä, kehittyvä ja oppivainen Saara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhaahhhaa. Kitkerää, katkeraa, hiekkaa siellä ... et vain voi myöntää, että Saaran menestys on ollut huikeaa, moninkertaisesti se mitä ikinä kukaan uskalsi toivoa. Mielettömän lahjakas, kovasti töitä tekevä, kehittyvä ja oppivainen Saara.
En kyllä muilta ryhmiltä kuin näiltä Saara-faneilta ole saanut lukea yhtä wt-tasoista keskustelua.. "hiekkaa siellä" ja rumia sanoja, mitään muuta ei osata. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on lahjakas, ahkera, nopea kehittymään ja oppimaan. Ja olen suunnattoman iloinen siitä, että hän on nyt sellaisessa lahjakkaiden ja ammattilaisten ihmisten ideariihessä, jossa hän kokee voivansa laskea niitä suojamuurejaan ja pystyy siten ottamaan feedbackia vastaan.
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten MC Hammer.
En minä heistä tiedä, mutta olen jutellut erään teoston johtajan kanssa. Pitäisi itsekin säveltää yksi elektroninen biisi ja avot.
Heistä.. elektroninen biisi..
Saara-fanien musiikkitietämys *silmienpyörittely*
GaGa oli Saaran tähän mennessä huonoin ja epävireisin veto X factorissa mielestäni. Edelliset esitykset oli viimeistellympiä ja laadullisesti parempia, ja kun jälkeenpäin on kuullut millainen sekoilu ennen lopullista tv-vetoa oli, en ihmettele lopputulosta.
Mutta onneksi tuotanto halusi Saaran top-kasiin ja kiertueelle! Kyllä Saara sinne kuuluu ja ansaitsee päästäkin mukaan. Luulisi että Ryan ja Honey G tippuisi tuosta loppuporukasta ennen Saaraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten MC Hammer.
Joo, vastaava kun Daruden Sandstorm, ja voit vetäytyä eläkkeelle.
Saara pääsee todennäköisesti topvitoseen. He etsivät levyttävää artistia ja sellaisena häntä ei edelleen ilmeisesti nähdä. Vaan juuri performerina.
8
Mistä näitä helkkarin mollaajia aina löytyy? Miksei voida vain iloita ja kannustaa ihmistä, joka on omalla kovalla työllään päässyt noinkin pitkälle! Toivon hänelle parasta. Hienoa työtä, hyvä Saara!
Loistava oli ja mulle ihan sama mitä muut sanoo.