Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"eivätkö miehet tajua kipinän puutetta" -keskustelusta tuli väkisin mieleen, että

Vierailija
30.10.2016 |

...ongelma ei edes ole kipinän ymmärtäminen tai ymmärtämättä jättäminen, vaan ihan muut asiat. Elämme täysin eri maailmoissa. Esimerkkinä minä ja pari deittiäni.

Olen siis saanut pari kertaa deiteillä todella ihmeellistä "palautetta", joka kuulostaa jotakuinkin ketjun parilta mieheltä. Olen prinsessa joka luulee, että miehiä riittää jne. Olen siis 40-vuotias, kuulostaa jokseenkin koomiselta jo ajatuksenakin tuo prinsessahuutelu tässä iässä. :D

Vakavasti puhuen ihan muista syistä: olen elänyt kaikkea muuta kuin helpon elämän, lapsuuden alkoholistiäidin ja poissaolevan, paikalla ollessaan väkivaltaisen isän kanssa. Huolehdin nuorena pikkusisaruksista, aikuistuin aivan liian varhain, olen ollut jo lapsena vakava ja ikäistäni vanhemman oloinen. Mitään huoletonta nuoruutta en ole nähnytkään. Olen sairastellut fyysisesti paljon ja elämäni on sairauksistani johtuen jossain määrin rajoittunutta. Ulospäin tätä ei näe, vaan olen huoliteltu, nätti, liikunnallinen nainen, akateeminen.

En luonnollisesti ala deiteillä avata elämääni näiltä osin, sen olen kyllä sanonut että pinnallinen elämä ja rahan perässä juokseminen ei kiinnosta. Olen nähnyt liikaa surua ja väkivaltaa kyetäkseni unohtamaan, että minulle tärkeintä on se, että saan elää rauhallista ja tavallista elämää. Olin aviomieheni kanssa parikymmpisestä 39-vuotiaaksi, lähes 15 vuotta, suhde loppui minusta johtuvaan lapsettomuuteen. Kiltti, rakastettava mies, herkka ja rauhallinen, sellainen mitä toivoinkin lapsuuden paskan jälkeen.

Näine suruineni elän kuitenkin ihan kivaa elämää. Sitten deiteille tulee mies, joka luulee, että olen "juossut juoksujani" ja pannut ympäriinsä komistuksia, ja vetää herneet nenään siitä, että en halua nähdä häntä uudelleen (ja kuvittelen harhaisesti saavani vielä niitä komistuksia, tämä on jopa sanottu päin näköä). :,D

Onneksi tapaamistani miehistä suurin osa ei ole tuollaisia, mutta tämä nettikeskustelu on aika mahdotonta, kun unohdetaan se kaikki muu kuin että kuka pani ketä ja missä iässä. Onnellista toki, jos se on isoin murhe, vähällä on päässyt.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että pakit saatuaan jotkut naiset haluavat jostain syystä saada välttämättä selville, miksi he eivät "kelvanneet" . Lisäksi yritetään syyllistää tyyliin "minulle tuli kyllä niin paha mieli" tms.

Ohis, mutta millä tavalla annat ne pakit? En itsekään naisena ymmärrä, miksi tarvitsee kysellä tarkempaa syytä tai potea mielipahaa yksien treffien jälkeen, jolloin on käyty kahvilla ja todettu, ettei vastapuolen kanssa synkkaa. Mutta jo sen sijaan annat ymmärtää, että olet kiinnostunut heistä ihan tosissasi, teillä on ehkä jopa seksiäkin, mutta et sen jälkeen enää vastaakaan viesteihin ja soittoihin, niin varmasti sellaisista "pakeista" useimmat meistä olisivat aika hämmentyneitä ja haluaisivat tietää syyn miehen käytökselle.

Olen sanonut ensimmäisten treffien jälkeen, että en usko että tästä tulee sen enempää. Ikinä en ole antanut ymmärtää mitään, mikä ei pidä paikaansa.

Vierailija
22/22 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi