Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syön suolakeksejä ja aurajuustoa, ja ainoa syy siihen on
30.10.2016 |
että näin eilen tällä palstalla kirjoituksen, jossa joku kertoi syövänsä salaa aurajuustoa suoraan pakkauksesta. Saan aina mielitekoja palstan kirjoituksista.
Veistän aurajuustokimpaleesta paksuja paloja, laitan ne suolakeksin päälle ja siitä suuhun. Onhan tämä terveellisempää kuin irtokarkit? Se oli toinen vaihtoehtoni.
Kommentit (3)
Meilläkin on Aura-juustopaketti jääkaapissa, mutta s on varattu punajuurikiusaukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluan syödä ihan kauheasti kaikenlaista!! Apua!
Alue: Aihe vapaa
Vielä viinirypäle mukaan niin täydellistä.