Ihanaa kun kevät on tullut ja aurinkokin loistaa
On vaikeaa ymmärtää niitä ihmisiä, jotka vihaavat kevättä. Linnutkin vain odottavat, että pääsevät rakentamaan pesää kevään tullen. Ja muutoinkin luonto herää eloon.
Kommentit (6)
Onhan tällä palstalla niinkin vaikeasti mielenterveysongelmaisia ihmisiä jotka valittavat kesän lämmöstä ja nauttivat talven pimeydestä. Itse passittaisin suljetulle osastolle moiset välittömästi, ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tällä palstalla niinkin vaikeasti mielenterveysongelmaisia ihmisiä jotka valittavat kesän lämmöstä ja nauttivat talven pimeydestä. Itse passittaisin suljetulle osastolle moiset välittömästi, ei ole normaalia.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tehty ilmoitus Supolle, Kelaan ja ulosottovirastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tehty ilmoitus Supolle, Kelaan ja ulosottovirastoon.
Ja sinusta FBI:lle ja ICE:lle.
usein niin jos on masennustaipumusta, kevät vaikeaa aikaa, koska ei itse kykene siitä iloitsemaan, nauttimaan.