Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset keskenään ulkomaille?

Vierailija
29.10.2016 |

Siis meillä on neiti 18v jonka matkustusta en toki voi estää on täysi ikäinen jne..
No toinen neiti on 16v ja nyt tuo kaksikko kinuaa kahdetaan etelään hiihtolomalla. Rahat matkaan olis omisssa säästöissä joten se ei mun kukkaroa kirpase. Lähinnä hirvittää voiko tuon ikäistä kaksikko päästä ilman "oikeaa" aikuista mihinkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi.

Vierailija
22/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäis alaikäistä tommoselle reissulle. Kielikurssille voisin päästää.

Itse en päästäisi edes kielikurssille, ne perheet voivat olla ihan mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni oli 18v poikaystävänsä 17v kanssa ensimmäisen kerran kahdestaan ulkomailla. Molemmat tosi kunnollisia, eivätkä bailaa tai käytä alkoholia juuri ollenkaan. Heillä meni kaikki hyvin. Riippuu varmasti paljon lapsista, bilettääkö vai ovatko sellaisia joihin voi luottaa? 16v on kyllä siinä ja siinä, 17v jo uskaltaisin päästää.

Vierailija
24/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17-vuotiaana samanikäisen kaverin kanssa Israelissa viikon rantalomalla. Ei mitään ongelmaa, eikä ollut edes kännyköitä!

Vierailija
25/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi päästää.

Vierailija
26/28 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja siskoni 19 ko menimme yhdessä kiertämään Italiaa. Saimme matkan joululahjaksi vanhemmiltamme.

Me tosin kiersimme vain historiallisia kohteita ja ainut kosketus alkoholiin tais ola tiramisussa. Olimme nörttejä :)

Vierailija
27/28 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 24v kun olin lähes valmiina diplomi-insinöörinä harjoittelussa eräässä Etelä-Amerikan suurista ja vaarallisista pääkaupungeista. Työkaverit kysyi, miten mun vanhemmat olivat päästäneet minut sinne?

Kun kerroin tästä isälleni, hän totesi, että kerro niille, että isäsi muutti 12-vuotiaana pois kotoa päästäkseen kouluun. Tämä siis 50-luvulla Suomen maaseudulla... isästä tuli suvun ensimmäinen maisteri ja on kannustanut lapsensakin opiskelemaan ja rohkeasti maailmalle.

Vierailija
28/28 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi ainakaan Välimerelle. Ton ikäiset tytöt on ihan sulaa vahaa niitten ruskeasilmäisten gigoloiden lupauksille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän