Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka katsot kuuluvasi ylempään keskiluokkaan, nolottaako sinua jos vaatteesi näyttävät 'liian' hyviltä?

Vierailija
29.10.2016 |

Tai siis näetkö vaivaa sen eteen ettet näyttäisi rikkaalta? Jos siis voi puhua yhteiskuntaluokista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enemmän nolottaa muiden puolesta.

Vierailija
2/4 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota! Pukeudun kuten haluan, enkä välitä muiden mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään älyttömän kalliita edes ole, mutta perheen ja sukulaisten parissa saa kyllä kuulla, että miksi se tädin vanha tokmannin talvitakki ei kelvannut ja piti ihan uusi ostaa kalliilla. Ne alimman hintaluokan vaatteet ja asusteet nyt vaan on yleensä huonolaatuisia.

Vierailija
4/4 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuulu ylempäänkeskiluokkaan vaan ehkä alempaan jos siihenkään, mutta kyllä hävettää muiden puolesta.

Se pukeutuminen tietyillä aluella on valkoiset lacostenkengät ja valkoinen helly hansenin takki. en tiedä onko nämä wanna be rikkaita vai oikeasti hyvätuloisia.

Meillä on pienet tulot, mutta ollaan lainarahalla saatu puitteet jotka saattaa näyttää että rahaa olisi enemmän kuin on. Pyrin itse pukeutumaan ajattomasti, niin ettei minua voisi luokitella ryhmään. Kaikkein pahinta olisi näyttää siltä että yrittää näyttää siltä että rahaa riittää. Varsinkaan kun ei riitä.

En osta esim. Vaatteita joissa näkyy merkki.