Mitä tekisit jos karhu lähtisi seuraamaan sinua kävellen?
Olisit luontopolulla ja karhu alkaisi seuraamaan sinua, se ei siis yrittäisi hyökätä kimppuun mutta seuraisi. Saisitko pidettyä hermot kurissa ja rauhallisesti perääntyisit? Minä en usko että se minulta onnistuisi, alkaisin itkemään tai hysteerisesti kiljumaan ja juoksisin pois.
Pari vaeltajaa Yhdysvalloissa joutui kokemaan tämän, karhu vain seurasi niitä.
Kommentit (20)
Rapsuttelisin sitä lauan alta ja löytäsin itseni varmaan teholta naama revittynä.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin paha jos karhu lähtisi seuraamaan polkypyörällä. Tai yksipyöräisellä.
No kyllä mun mielestä autoileva karhu olisi vielä pahempi. Aiheuttaisi vakavia liikennevahinkoja.
Kiipeisin kuuseen ja heittelisin sitä kävyillä!
Ilman pentuja liikkuva karhu, ajoi se sitten polkupyörällä tai pappatunturiulla, on ihmiselle yleensä vaaraton ja pakenee mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Kiipeisin kuuseen ja heittelisin sitä kävyillä!
Ihan oikein, karhuthan ei kiipeile puuhun, ne käyttää hissiä.
En menisi kotiin, vaan johonkin muualle. Niin karhu ei saisi tietää, missä asun.
On varmasti hyytävä tunne mutta tekeytyisin ihan pieneksi ja en katsoisi ollenkaan päin kääntäisin selän ja kävelisin mahdollisimman ei uhkaavan näköisenä pää riipuksissa pois . En usko että loputtomiin seuraisi. Älä tee mitään äkkinäistä. No puhelin tietysti soisi juuri sillä hetkellä soittoäänenä joku herkullinen tuo tui tai tsirp tai miau, tai Tauski. Päällehön se ponkais:)!!!
Vierailija kirjoitti:
En menisi kotiin, vaan johonkin muualle. Niin karhu ei saisi tietää, missä asun.
No sitten kannattaisi mennä vaikka hämäykseksi Valtakunnan salille tai Mormonikirkkoon .
Pari kertaa yks etiopialainen on seurannut mua ja ehdotellut. Sanoin ettei kiinnosta. Ehkä sama tepsii karhuun?
Mä kysyisin tuleeko se meille. Varmaan tulisikin.
jääkarhualueilla on kivääri pakollinen.Suomessa jos menet marjaan ja nykyisin karhuja on aika vähän. Minä pitäisin kyllä aika mahdottomana että karhun näet.Minä ymmärrän pelkosi,mutta älä ole huolissasi sillä ennemmin jäät etelämetron alle.
Litteänä litteänä täytyisi olla. Ihan lituskaksi heittäytyä.
Toinen että tarjoaa keksejä tai kalaa tai lihaa ja hunajaa. Suklaakakkukin käy ja marjat.
Pääasia että jotain naposteltavaa. Purkkaa , salmiakkia ei ! Karhun vatsa ei tykkää.
Selfie kannattaa ottaa ja nimenomaan ilman keppiä! Sitten Iltalehteen ja heti se kuva samointein kun vielä ehdit .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten kannattaisi mennä vaikka hämäykseksi Valtakunnan salille tai Mormonikirkkoon .
Nimittäin Valtakunnansalilla ollaan totuttu jo näkemään miten karhuja rapsutellaan ynnä leijonia ne pysyy cooleina tuossakin tilanteessa:)!
Koittaisin varmaan perääntyä, ja jos ei onnistuisi, toivon että hermot kestäisivät leikkiä kuollutta. En ole koskaan nähnyt karhua livenä, mutta mies on törmännyt maastopyöräillessään pariinkin kertaan. Eivät ole lähteneet perään tai välittäneet mitään, ovat kai aika rauhallisia otuksia kunhan niillä ei ole pentuja.
Näkeehän noita pyllertävän korpimaisemissa . Vähän laiskasti vaan vilkaisee ja pyllertelee tiehensä. Turhaan pelkäätte . Jos on poikasia niin alistukaa.
empä tiedä sivuston ikää,mutta et rapsuttelis,etkä paljon vitsailis.Kysymyksen esittäjä vois ,tai sivuston ylläpitäjä ilmoittaa onko kysymyksessä lapsilisiä saavat ihmiset.
harmaita duuneja ei kannata olla takana jos saa karhun peräänsä , sillä jälkeläiset lirissä kotona löytyvästä käteisestä viranomaisten kanssa.
Myös exään suhde kuntoon ennenkuin menee metsään että elatusmaksu juoksee kiistatta ja isyys tunnustettu .
Metsään ei köykäsin taidoin kannata mennä, koska karhuja.
Huomattavasti hirveempää ois jos Trump lähtisi kävelemään perään.
Se olisikin paha jos karhu lähtisi seuraamaan polkypyörällä. Tai yksipyöräisellä.