Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TORSTAITA SYYSKEIJUT***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on laskettu aika 16.9.06 ja toista lasta odotan, esikoinen on nyt 3v4kk tyttö.

Vierailija
22/25 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Susanna1979!!!

Juu sanomatalon kahvilassa ollaan aika usein mammatapaamisia järjestetty. Siellä ollaan pyötiä siirrelty mihin järjestykseen ollaan haluttu ja sit kun vauvat on mukana on rattaatkin hyvin mahtuneet. Nyt ei enään siellä tapaamisia järjestetä. Nää taaperot ei enään oikein paikoillaan pysy ja juoksentelevat karkuun. Huomiseksi ollaan varattu ravintola perhosta kabinetti. Saavat taaperot rauhassa juoksennella.

Pitää keväällä tapaamisia järjestellä.

Taas tarttui kaupasta mukaan kinder munia. Nyt kyllä mies yllytti niitä ostamaan.

Nyt meen kattoo mitä mies ja poitsu touhuavat.

Öttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku oli kyselly tuosta bd-merkistä. Ne tarkoittaa peukkuja! Eli kuvittele kirjain b vasemman käden nyrkiksi, jossa on peukku ylöspäin ja vastaavasti kirjan d oikean käden nyrkiksi, jossa on peukku ylöspäin! Selkiskö? Tuolla siis näytetään, että pidetään peukkuja jollekin.

Ootteko hiffanneet tuon oma napa -jutun myös? Eli jos tuntee itsensä hoikaksi, se on ).( ja jos pyöreäksi, se on (.) Eli vatsan muoto koostuu sulkeista ja napa pisteestä siellä keskellä. Voihan se vatsa olla myös toiseen suuntaan pullollaan, eli ).) tai (.(

Vierailija
24/25 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka, itsellä aikoinaan tupakoinnin lopettaminen sujui siten hyvin (tai olin jo melkein lopettanut tullessani raskaaksi, enää silloin tällöin sauhuttelin) että AINA voidessani eniten pahoin ajattelin tupakkaa, kuinka pahaa se tekee minulle ja vauvalle. Ei sitten myöhemminkään päivällä tehnyt mieli, kun se ajatus tupakasta yhdistyi aina mielikuvaan pahoinvoinnista. Olen ollut 7,5v polttamatta eli tepsi erittäin hyvin :)

Skorpioni hyvän päätöksen olette tehneet ja zemppiä tulevaan!

Äitiysvaatteista joku kyseli, minä käytän vielä tavallisia housuja vaikka tiukkaa tekee. Mammahousut kun ei vielä oikein sovi, on liian vähän mahaa eli jäävät housut tyhjäksi. Vaikka vatsa pömpöttääkin jo ihan näkyvillä, ainakin omaa silmään, sillä kukaan joka ei raskaudesta tiedä, ei ole tullut kysymään olenko kenties raskaana. Tai sitten eivät vain kehtaa.

Flunssa iski sitten minuunkin, vielä jos huomisin jaksaa puolitehoisena töissä niin sitten saa viikonlopun nukkua rauhassa.

Mayella 11+2

Vierailija
25/25 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmia riittää, mutta rakkaus voittaa :))