Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi tuli yökylästä ja aloitti pohtimisen, miten eri perheiden kotona on aina oma tuoksunsa. Meidän kodin tuoksu on kuulemma vintage.

Vierailija
06.01.2023 |

Tarkottaako tää, että meillä on hometta? On vanha talo joo.... ja kavereilla uudemmat kodit.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Parantakaa ekaksi ilmanvaihtoa, että tulee raitista ilmaa sisään. Onko raitisilmaventtiilit auki?

Vierailija
2/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Parantakaa ekaksi ilmanvaihtoa, että tulee raitista ilmaa sisään. Onko raitisilmaventtiilit auki?

En mä tiä, varmaan tukossa kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Siellä on varmaan kaverin äiti haistellut lapsesi vaatteita. Monissa huuhteluaineissa on vähän vanhahtava katku. Onko teillä riittävä ilmanvaihto?

Vierailija
4/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat omakotitalot haisee tietynlaiselle.

Vierailija
5/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasiko lapsi oikeasti sanan vintage? Minkä ikäinen?

Vierailija
6/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Eri ihmisillä haisee /tuoksuu erilaiselle ja ne ihmiset itsekin. Ellei ole hajuton, neutraali. 

Vierailija
7/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katso. Kai sä tiedät edes, mistä asuntoonne korvausilma tulee? Onko karmiventtiilit vai seinässä venttiilit? Molempia voi asentaa jälkikäteen helposti, ellei ole.

Raitisilmaventtiilit pitäisi siis olla makuuhuoneissa. Likaisen ilman poistoventtiilit vessassa, kph:ssa ja keittiössä.

Vierailija
8/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö taas totesi meillä haisevan aina ihan p..kalle ja kavereiden luona tosi hyvälle. Sisällä ollessa sitä ei itse huomaa, kun bioska alkaa haista. Ja mulla ollut kroonista nenän tukkoisuutta, enkä ole haistanut mitään. Päivän, parin, kananliha ja kalanperkeet alkavat haista...

Vierailija
9/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi taas ei osannut päättää haiseeko meillä art Deco vai postimpressionismi.

Tiukka paikka tosiaan, itse olisin sanonut että art nouveau oli se mihin olen tähdännyt.. mielenkiintoinen näkö, vai sanoisinko hajukulma asiaan meidän pikku vesselillä.

Vierailija
10/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasi :D

Vierailija
11/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katso. Kai sä tiedät edes, mistä asuntoonne korvausilma tulee? Onko karmiventtiilit vai seinässä venttiilit? Molempia voi asentaa jälkikäteen helposti, ellei ole.

Raitisilmaventtiilit pitäisi siis olla makuuhuoneissa. Likaisen ilman poistoventtiilit vessassa, kph:ssa ja keittiössä.

Rupeeppa johonkin vuokraslummiin asentamaan seinään korvausilmaventtiilejä omalla rahalla, tosi helppoa. Menee koko rapun IV sekaisin kun yks sooloilee.

Vierailija
12/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Mun lapsi taas ei osannut päättää haiseeko meillä art Deco vai postimpressionismi.

Tiukka paikka tosiaan, itse olisin sanonut että art nouveau oli se mihin olen tähdännyt.. mielenkiintoinen näkö, vai sanoisinko hajukulma asiaan meidän pikku vesselillä.

:D :D joo kiitos. Lapset joskus osaa yllättää sanavalinnoillaan.

Vierailija
13/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen nyt paskalle.

Sitten haisee varmaankin retrolle koska olen syntynyt 70 luvulla ja kakka on lanttulaatikosta johtuen sellaista oranssin 🍊 kellertävää?

Vierailija
14/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kuule ikkuna, jonka avaan aina tarvittaessa. Sieltä tulee ilmaa.

Vierailija
15/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö taas totesi meillä haisevan aina ihan p..kalle ja kavereiden luona tosi hyvälle. Sisällä ollessa sitä ei itse huomaa, kun bioska alkaa haista. Ja mulla ollut kroonista nenän tukkoisuutta, enkä ole haistanut mitään. Päivän, parin, kananliha ja kalanperkeet alkavat haista...

Tyttösi ei osaa ihan itse oma-aloitteisesti sitä bioroskista? Jos matkaa ei ole useita kilometrejä sisältä roska-astialle, niin en ymmärrä miksi lasta ei voi laittaa viemään sitä tai jopa opettaa, että roskisten vienti kuuluu myös heille. Jos on pokkaa oikeasti kommentoida tuollaista niin on myös aika tehdä jotain. En ikinä kuuntelisi lapselta tuollaista kieltä tai kommenttia. Saisi sitten ottaa päävastuun talouden roskisten viemisestä ja todellakin kommentoisin jos alkaisi haisemaan.

Vierailija
16/16 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että lapsia on eri-ikäisiä?

Kaikki alle 18v olevat ovat lapsia, ala-ikäisiä.

Olen keski-ikäinen ja vieläkin omien vanhempieni lapsi 😉

Olisin aika huolissani jos mun 13 ja 15 vuotiaat eivät osaisi sanoa vintage.