Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan laitto nukutuksessa

%%
29.10.2016 |

Onko kellekkään laitettu humautuksessa/nukutuksessa kierukkaa? Jos on niin miksi? Onko sujunut hyvin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta ikinä oli kun tuttu mies lääkäri nukutti minut ennen kierukan laittoa ja laittoi sen kullillaan sisälle. Herätessä oli spermaa koko pillu täynnä ;)

Vierailija
62/65 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on tietysti erilaisia, mutta itselleni on kerran laitettu kierukka ja joo siinä tuntui kipua, mutta se asennus oli nopea ja siitä aiheutuva kipu oli niin lyhyt "välähdys" ettei se ollut mitenkään ylitsepääsemätöntä. Suosittelen että kokeilet, kyllähän sitten vaihtoehtoja varmasti löytyy jos ei se tavallisella menetelmällä onnistu. Tuskin kierukka olisi niin yleisesti käytetty, jos sen asennus olisi niin kauheaa kuin annetaan ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saa humautuksessa!! Eli siis kevyt nukutus vain, kestää pari minuuttia kun homma on ohi. Sitä pitää osata vain vaatia.

Itse olen leikkaussalissa sairaanhoitajana ja myös minulle on se humautuksessa laitettu.

No tottakai sulle on humautuksessa laitettu kun olet sairaanhoitaja. Tavalliset pottunokat saa kärsiä ja pelätä. Ei anneta humautuksia eikä edes puudutuksia. 

Vierailija
64/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle oli niin sietämättömän kivulias toimenpide, että en ota uutta enää. Vaikka pidin toimenpiteessä kaksin käsin kiinni "pedin" reunoista ja yritin painaa kehoa sitä vasten, niin en meinannut pysyä paikoillani koska kipu oli niin sietämätöntä. Ihan kun olis puukolla viilletty maha auki ja kesti tosi pitkään. Pyytelin jo anteekskin, kun tuli niin paha mieli etten vaan yksinkertasesti pystyny olemaan paikoillani. Pihditkin irtos sen takia kerran. Saatiin kuitenkin lopulta laitettua, mutta samantien asennuksen jälkeen koko keho täris, oli epätodellinen sekava olo ja aivan järkyttävä oksetus ja mahakivut. Jouduin jäämään hetkeks makoilemaan, koska meinasin joka kerta pyörtyä kun olin lähdössä pois. Itkin ihan hulluna, kun kävelin pois terveysasemalta. Olin tosi järkyttyny, koska kukaan ei ollu kertonu mulle että se voi olla tollasta. En myöskään ollu pahemmin lukenu netistä juttuja, koska niin kehotettiin olemaan tekemättä. Jos olisin tienny, että se voi olla noin kivulias niin en olis ikinä ottanu.

Mun mielestä olis reilua, että ehkäsyneuvolassa oikeesti rehellisesti kerrottais millasta se voi olla eikä vaan sitä kaunista tarinaa siitä miten se on huoleton ja kivuton toimenpide. Jos jotain hyvää, niin menkat loppu kokonaan alkuoireilun jälkeen, mut ei oo jatkuvien kipujen arvosta. Sen lisäks mulla oli ekat 3vk ruskeaa vuotoa mikä ei sinällään haitannu, mutta ne kivut oli hirvittäviä ja melkein jatkuvia. Maha oli tosi turvoksissa ekan kuukauden. Näytti että oisin ollu raskaana. Lisäks heikotusta, huimausta, kouristuksia ja muita kipuja. Meinasin monta kertaa oksentaa töissä ja menettää tajuntani. Sen jälkeen kivut lieveni niin, ettei tarvinnu ottaa lääkettä mutta vaivasivat harva se päivä. 2kk jälkeen kävin tarkastuttamassa onko kierukka hyvin noiden oireiden takia, mutta kaikki oli kunnossa. Nyt laitosta 4kk ja edelleen on vatsakipuja, jotka on nyt taas voimistunu. Nyt ilmaantunu semmoset oireet, että tuntuu kun pitäis pinnistää jotain ulos. Veikkaan, että kertoo siitä että keho hylkii edelleen kierukkaa. Myös verensekasta limasta vuotoa ollu pari päivää. Oon soitellu lääkäriin ja meen ehkäsyneuvolaan pikimmiten kattomaan, et kaikki ok ja samalla aion tuoda esille sen että haluun eroon kierukasta ja kyselen noita lievityksiä poistoon. Mulla tietoihin kirjotettu, että oli todella kivulias toimenpide joten uskon että ite saan ainakin humautuksessa.

Mulle siitä puudutuksesta muuten asennuksessa sanottiin ettei siitä ole mitään hyötyä. Tuntuu muutenkin, että toi särkylääkkeiden etukäteen otto on vaan joku lumevaikutuksen yritys. Ei mulla ainakaan auttanu yhtään, vaikka olin ottanu.

Vierailija
65/65 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle oli niin sietämättömän kivulias toimenpide, että en ota uutta enää. Vaikka pidin toimenpiteessä kaksin käsin kiinni "pedin" reunoista ja yritin painaa kehoa sitä vasten, niin en meinannut pysyä paikoillani koska kipu oli niin sietämätöntä. Ihan kun olis puukolla viilletty maha auki ja kesti tosi pitkään. Pyytelin jo anteekskin, kun tuli niin paha mieli etten vaan yksinkertasesti pystyny olemaan paikoillani. Pihditkin irtos sen takia kerran. Saatiin kuitenkin lopulta laitettua, mutta samantien asennuksen jälkeen koko keho täris, oli epätodellinen sekava olo ja aivan järkyttävä oksetus ja mahakivut. Jouduin jäämään hetkeks makoilemaan, koska meinasin joka kerta pyörtyä kun olin lähdössä pois. Itkin ihan hulluna, kun kävelin pois terveysasemalta. Olin tosi järkyttyny, koska kukaan ei ollu kertonu mulle että se voi olla tollasta. En myöskään ollu pahemmin lukenu netistä juttuja, koska niin kehotettiin olemaan tekemättä. Jos olisin tienny,

Sulla on endometrioosi. Itse en voisi endon takia ikinä ottaa kierukkaa. Sattuu niin perkuleesti jos jotain osuu "niille main". Sellainen shokkimainen kipu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä