Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan laitto nukutuksessa

%%
29.10.2016 |

Onko kellekkään laitettu humautuksessa/nukutuksessa kierukkaa? Jos on niin miksi? Onko sujunut hyvin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellekkään?

Vierailija
2/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistään mitään, mutta olettaisin, että ei ihan helposti tuota varten saa nukutusta. Ei nukutusta oikein tahdo saada isoihin leikkauksiinkaan esim. raajoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee harkita jotain muuta ehkäisyä jos tarvitsee edes miettiä nukutusta.

Vierailija
4/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella nukutuksen/humautuksen/vahvan rauhoituksen saa vain silloin, kun kierukka laitetaan tytölle/naiselle kuukautisten hillitsemiseen/estämiseen, koska hän ei itse pysty huolehtimaan siisteydestään kehitys- ja/ tai liikuntavamman tai niihin verrattavan sairauden/vamman vuoksi.

Vierailija
5/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutus on erittäin kallis, aikaavievä ja monta ammattilaista vaativa toimenpide, johon liittyy myös riskejä. Siksi niinkin pientä toimenpidettä kuin kierukan laittoa ei varmasti tehdä nukutuksessa, ellei ole valmis maksamaan maltaita.

Vierailija
6/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 potaskaa.Mulle laitettu julkisella humautuksessa jo kahdesti.Syy:voimakas pelko ja muut ehkäisimet eivät ole sopineet.Laittavat kuulemma kolmannenkin humautuksessa jos haluan.

Vierailija
7/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutuksen voi saada.. Mutta mieti muuta ehkäisyä...

Vierailija
8/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi nukuttaa? Nopea ja helppo juttu. Gyneltä ohje, että ota aamulla 800 burana valmiiksi. Laittaminen nipisti vähän.

Vierailija
9/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri lääkäriä yrittänyt laittaa ja myös puudutettuna ilman onnistumista niin siksi laitetaan näin.

Vierailija
10/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mahdotonta saada humausta tai mitään piikillä laitettavaa puudutusta kierukan laittoon. Olen yksityiseltä kysellyt ja ei onnistunut. Kuulun siihen ilmeisesti erittäin pieneen vähemmistöön, jolla kierukan vaihto on erittäin tuskallista. Eka kun laitettiin ei sattunut mutta vaihdot × 2 olleet hirveitä. Kaksi lasta olen luomusti synnyttänyt niin että kivunsietokykyni on normaali. Epämiellyttäväähän se kierukan laitto on vaikkei varsinaisesti sattuisikaan mutta itse olen ollut kuitenkin kokonaisuuteen tyytyväinen.

Vierailija
11/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ei siinä mitään.Hyvä,että laittavat.T.6

Vierailija
12/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin laitettiin nukutuksessa, kun olin 16-vuotias ja pelkäsin erittäin paljon puudutusta. Eikä inisty vastaan yhtään kun asiasta kysyttiin. En ymmärrä, miksi ei saisi nukutusta juuri esim. vahvan pelon takia. Kierukka sitten poistettiin noin neljän vuoden jälkeen ilman mitään (tietenkin) särkylääkkeitä tms. Ja julkisella puolella tehtiin tämä asennus, eikä maksanut paljoa 100€ enempää.

Vierailija
13/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on laitettu!

Sain yksityiseltä lähetteen kunnalliseen päiväpoliklinikalle ihan pelon takia (olen synnyttämätön nainen). Kierukka oli ilmanen ja päiväpoliklinikkamaksu oli jotain 120e? jos en väärin muista. Pari tuntia meni ja tarvitsi hakijan sitten kun pääs pois. 

Vierailija
14/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voimakas pelko on indikaatio humautukselle tässä tapauksessa.Ei lääkärin tehtävä ole mikään massiivisten traumojen aiheuttaminen,mikä voisi vaikuttaa jopa seksuaalisuuteen.

Vierailija
15/65 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa humautuksessa!! Eli siis kevyt nukutus vain, kestää pari minuuttia kun homma on ohi. Sitä pitää osata vain vaatia.

Itse olen leikkaussalissa sairaanhoitajana ja myös minulle on se humautuksessa laitettu.

Vierailija
16/65 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se huumaus tarkoittaa? Tunteeko silloin kipua?

Vierailija
17/65 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se laittaminen kauaa kestä? Neuvottiin vaan ottamaan buranaa. Toimenpide oli lyhyt. Kipu meni ohi tosi pian.

Vierailija
18/65 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laitata ehkäisykapseleja olkavarteen? Paljon helpompi toimenpide, eikä tarvitse vuotaa verta jopa kahta kuukautta kuten minä.

Vierailija
19/65 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena kirjoitti:

Mullekin laitettiin nukutuksessa, kun olin 16-vuotias ja pelkäsin erittäin paljon puudutusta. Eikä inisty vastaan yhtään kun asiasta kysyttiin. En ymmärrä, miksi ei saisi nukutusta juuri esim. vahvan pelon takia. Kierukka sitten poistettiin noin neljän vuoden jälkeen ilman mitään (tietenkin) särkylääkkeitä tms. Ja julkisella puolella tehtiin tämä asennus, eikä maksanut paljoa 100€ enempää.

16-vuotiaalle kierukka?

Vierailija
20/65 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitetaan kierukka nukutuksessa 11.10.2019 koska kivuliaat ja runsaat kuukautiset. Ja voimakas pelko. Laitetaan keskussairaalassa ihan julkisella puolella. Olen 29-vuotias ja minulla on kehitysvamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi