Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 upeaa muutosta elimistössä kun luovut liiasta hiilihydraatista

Vierailija
29.10.2016 |

http://time.com/4021985/simple-carbohydrates/?xid=time_socialflow_twitt…

1)Poltat rasvaa
2)Tunnet olosi vähemmän nälkäiseksi
3)Saat litteämmän vatsan
4)Vähennät riskiä sairastua diabetekseen
5)Saat enemmän lihasta
6)Tunnet olosi energisemmaksi

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos hiilihydraattia ei syö tarpeeksi, elimistö polttaa lihasta.

Vierailija
2/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty ja todettu paikkaansa pitäväksi!

Tänään mulla on tosin herkkupäivä ja aion vetää niitä hiilareita oikein kunnolla.

Maanantaina jälleen ruotuun, ah niin helppoa eikä tarvitse edes kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Vierailija
4/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, tarpeeksi proteiinia niin sitä huolta ei ole.

Ap

Vierailija
5/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Minä kerron tosiseikan, sinä haukut minua urpoksi. Miten rakentavaa, ja ennen kaikkea kertoo kaiken kyvystäsi keskustella! Elimistö polttaa liikuntasuorituksen aikana sokeria, jota se valmistaa sitten kehosta itsestään (lihaksista), jos ei ole syönyt hiilihydraatteja.

Vierailija
6/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tieteellinen tutkimus kertoo muuta.

Vierailija
7/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin tuo sopii,ei kaikille. Elimistöt aineenvaihduntoineen ovat erilaisia. Omalla kohdallani hiilihydraattivaje nimenomaan aiheuttaa väsymystä ja laihdun liikaa. Voin aivan huoleti syödä pullaa ja karkkia päivittäin muun ruuan ohessa ja pysyn hoikkana. Harrastan liikuntaa ja työssäkin tulee liikuttua.

8/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin taannoin vuosia sitten artikkelin, jossa kerrottiin, kuinka suomessa syötiin epäterveellisesti vuosikymmeniä sitten.

Tehtiin suosituksia terveelliseempään ruokavalioon.

Mitä on tapahtunut ?

Syömällä "terveellisesti" lienee saatu kuolleisuuden luvut putoamaan, mutta kansa lihoo

yhä enemmän.

Se taas pitkällä tähtäimellä no epäterveellistä !

Vierailija
9/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Minä kerron tosiseikan, sinä haukut minua urpoksi. Miten rakentavaa, ja ennen kaikkea kertoo kaiken kyvystäsi keskustella! Elimistö polttaa liikuntasuorituksen aikana sokeria, jota se valmistaa sitten kehosta itsestään (lihaksista), jos ei ole syönyt hiilihydraatteja.

Luepa huviksesi ketoosista. Elimistö osaa käyttää energianlähteenä muutakin kuin hiilihydraattia. Urpo.

Vierailija
10/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Vierailija
11/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Olisi hyvä tarkistaa niiden "tosiseikkojen" paikkansapitävyys ennen hehkutusta.

Vierailija
12/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tieteellinen tutkimus kertoo muuta.

Mikä tutkimus näin kertoo?

Vierailija
13/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Näin on. Urheilijatkin tankkaavat hiilihydraateilla, se on kehon polttoainetta. 

Vierailija
14/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Näin on. Urheilijatkin tankkaavat hiilihydraateilla, se on kehon polttoainetta. 

Ei kaikilla.

Vierailija
15/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle hiilarittomasta ruokavaliosta tuli kamala olo. Voimaton ja väsynyt kokoajan. Painoakin lähti vain kilo ja täysin ohjeiden mukaan menin 3 viikkoa, sit en enää jaksanut. Mieheni tosin laihtui 6kg ja pursui energiaa, eli ei vaan sovi kaikille.

Vierailija
16/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle hiilarittomasta ruokavaliosta tuli kamala olo. Voimaton ja väsynyt kokoajan. Painoakin lähti vain kilo ja täysin ohjeiden mukaan menin 3 viikkoa, sit en enää jaksanut. Mieheni tosin laihtui 6kg ja pursui energiaa, eli ei vaan sovi kaikille.

Ei kukaan järkevä noudata hiilaritonta ruokavaliota. Ei ihme, että olet ollut voimaton ja väsynyt. Eikä hiilarittomaan ole edes ohjeita olemassa.

Vierailija
17/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty ja todettu paikkaansa pitäväksi!

Tänään mulla on tosin herkkupäivä ja aion vetää niitä hiilareita oikein kunnolla.

Maanantaina jälleen ruotuun, ah niin helppoa eikä tarvitse edes kärsiä.

Haluaisitko kertoa esimerkin arkipäivän syömisistäsi ja myös herkkupäivästä, molemmista koko päivän ruuat siis.

Minua kiinnostaa kovasti hiilihydraattien vähentäminen, mutta en oikein tiedä, mitä pitäisi syödä. Viikonloppuisin en syö lounasta vaan niin tuhdin aamupalan, että sillä pärjää lounaan yli. Ilmeisesti aamupalani on älyttömän hiilaripitoinen. Pitäisikö se muuttaa kokonaan vai voisiko vaan vaihtaa jotain vähähiilarisempaan vaihtoehtoon? Tänään syöty:

- Iso maitokahvi (2 dl kahvia, 1 dl rasvatonta maitoa)

- 2 siemennäkkäriä, päällä margariini, salaatti, kalkkunaleike, arkigouda, kurkku

- 2 dl mustikoita ja 1 dl maustamatonta jogurttia (2,5 % rasvaa)

- 1 keitetty kananmuna

Nuo siemennäkkärit pitää aivan älyttömän hyvin nälkää, paremmin kuin mikään ruisleipä tms. Tällaisella aamupalalla pärjään siis niin, että yksi ns. pääruoka/lämmin ruoka tms. riittää.

Vierailija
18/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hiilareita tarvitse (=saa) ottaa pullasta, karkista tai limuista. Terveelliset, pitkäkestoiset hiilarit (sopivassa määrin), paljon proteiinia ja kasviksia ruokavalioon. Elimistö ei toimi ilman hiilihydraatteja.

Vierailija
19/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä hiilareita tarvitse (=saa) ottaa pullasta, karkista tai limuista. Terveelliset, pitkäkestoiset hiilarit (sopivassa määrin), paljon proteiinia ja kasviksia ruokavalioon. Elimistö ei toimi ilman hiilihydraatteja.

Hiilareita ei tarvitse saada ruuasta, elimistö tekee hiilarit itse. Mutta ei ole järkevää olla syömättä kasviksia, niissähän sitä hiilaria on. Proteiinia ei pidä syödä paljon, vain tarpeen verran.

Vierailija
20/40 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tämä. Voisiko joku laittaa esimerkin muutaman päivän aterioista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan