Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu olla se jota himoitaan?

Vierailija
28.10.2016 |

Onks ihanaa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää himoitsijat on vissii jääny junan alle tai jotain, kun ei oo kauhiasti näkyny 😹😹😹

Vierailija
22/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävältä.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kuitenkin lienee ,että aika harva nainen kai haluaisi sentään ihan  sitäkään ,että miehet pääsäntöisesti kaikkialla  pitäisivät juuri  häntä seksuaalisessa mielessä täysin yhdentekevän kiinnostamattomana olentona.

Että raitiovaunua odottava mies pysäkillä hänen vieressään korkeintaan haukottelisi ja katsoisi kelloa kärsimättömänä vilkuillen kiskojen suuntaan ,että eikö se nyt jo vihdoin tule sieltä.

Että kaupan kassajonossa olevaa miestä kiinnostaisi eniten se milloin saat ostoksesi maksettua ja suuntaat ostoksinesi ulko-ovelle vapautat  paikan jonossa jne.

Toisin sanoen ,ettei kukaan mies vilkaisisikaan ja voisit olla varma että jos he sinulle jotain sanoisivat tai sinulta jotain kysyisivät,niin se ei millään lailla sisältäisi(kenenkään miehen taholta koskaan)  minkäänlaista seksuaalisuuteesi viittaavaa tai sen huomioimisen vivahdustakaan.

Siis sitä,että kiinnostaisit maailmaa vain jonain työntekijänä,kuluttajana,ostavana asiakkaana,paperien allekirjoittajana  ja maksajana ja ehkä sotilaana ja että  miten hyvin nämä odotukset täytät

Sellainen maailma olisi naiselle taatusti...'a living hell'.

Vierailija
24/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuntuu. Olen ihan tavallisen oloinen, en mikään kaunotar tai isotissinen mutta hymyilevä ja positiivinen luonteeltani. Helposti lähestyttävä.

Mulla on aina ollut ympärilläni miehiä jotka selkeästi haluavat minua. Kuka mistäkin syystä ja eri tavoin. Joskus on ollut tunne että haluavat "paistatella" mun lämmössä. Mitenkään muuten en osaa sitä selittää. Pisimmät tällaiset ystäväsuhteet on jo 3 vuosikymmenen takaa....

Toki myös kotona oman  siipan kanssa on selkeä halun tunne meidän välillä, saan tuntea olevani erityinen myös hänen silmissään.

Vierailija
25/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskalta tuntuu välillä. Haluaisin kunnon parisuhteen mutta en taida löytää. Tuntuu että treffikumppanit juoksee vaan seksin perässä.:( toisaalta kiva että"kelpaan" siihen hyvinkin mutta haluaisin että joku ihastuisi minuun, ei ulkokuoreeni. Olen sisäisesti vielä paljon ihanampi.:(

Vierailija
26/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

invisibility as a woman kirjoitti:

Totuus kuitenkin lienee ,että aika harva nainen kai haluaisi sentään ihan  sitäkään ,että miehet pääsäntöisesti kaikkialla  pitäisivät juuri  häntä seksuaalisessa mielessä täysin yhdentekevän kiinnostamattomana olentona.

Että raitiovaunua odottava mies pysäkillä hänen vieressään korkeintaan haukottelisi ja katsoisi kelloa kärsimättömänä vilkuillen kiskojen suuntaan ,että eikö se nyt jo vihdoin tule sieltä.

Että kaupan kassajonossa olevaa miestä kiinnostaisi eniten se milloin saat ostoksesi maksettua ja suuntaat ostoksinesi ulko-ovelle vapautat  paikan jonossa jne.

Toisin sanoen ,ettei kukaan mies vilkaisisikaan ja voisit olla varma että jos he sinulle jotain sanoisivat tai sinulta jotain kysyisivät,niin se ei millään lailla sisältäisi(kenenkään miehen taholta koskaan)  minkäänlaista seksuaalisuuteesi viittaavaa tai sen huomioimisen vivahdustakaan.

Siis sitä,että kiinnostaisit maailmaa vain jonain työntekijänä,kuluttajana,ostavana asiakkaana,paperien allekirjoittajana  ja maksajana ja ehkä sotilaana ja että  miten hyvin nämä odotukset täytät

Eli siis ihan normaali maailma? Noinhan se juuri on. Lähinnä ahdistun seksuaalisesta huomiosta jos sitä harvoin jostain tulee.

Vierailija
27/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kokemusta.

Vierailija
28/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta. Koska minulle siitä ei ole koskaan seurannut mitään ikävää. Joistakin varatuista miehistä itsekin varattuna aistii, että haluaisivat panna jos saisivat, joskus tunne on molemminpuolista mutta koskaan en ole yhtään pettänyt.

Vierailija
29/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhalta. Kroppani kelpaa kyllä mutta en kelpaa silti suhteeseen kenellekään. En kai ole ihmisenä rakastettava vaikka olen naisena haluttava.

Vierailija
30/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba kirjoitti:

Ei miltään. Miehen himo ulottuu liki jokaiseen naiseen, omiin tyttäriin, kuolleisiin henkilöihin, joskus jopa vuohiin. Miehet totisesti himoitsevat niin monia asioita, ettei sitä oikein voi ottaa tosissaan. Vähän kuin kehitysvammaisen kanssa keskustelisi politiikasta - aihe on hyvä mutta lähestymistapa välttämättä ei.

Miehen himo aiheuttaa naisille kamalia asioita. Monissa maissa naiset eivät voi kävellä kouluun miesten himojen takia. Miesten himojen takia on ihmiskauppaa, orjuutta ja alistusta.

Juuri tämä. Ei yhtään miltään, koska se on niin itsestäänselvää. Sen sijaan miehestä varmaankin tuntuu todella taivaalliselta, kun joku viehättävä nainen todella himoitsee. Se on hyvin harvinaista.

Vierailija
31/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen himo on toivottua ja mieluisaa. Sen sijaan esim. kaupungilla kulkiessani kuljen ns. laput silmillä ja koitan ignorata kaikki tuntemattomat ihmiset. Sen verran monta kertaa on tullut inhottavia seksuaalissävytteisiä kommentteja miehiltä, suurin osa toki humalaisilta mutta myös muilta. Kommentit ovat kieltämättä vähentyneet iän myötä, mutta näitä "riisuvia katseita" saan edelleen, enkä pidä niistä, tuli ne sitten keltä hyvänsä.

Enpä ole kuullut että miesten perään huudeltaisiin "hyvä perse" tai että päin naamaa sanottaisiin "ootpa seksikäs". Se ei ole imartelevaa, ainoastaan nöyryyttävää.

Vierailija
32/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta! Erityisesti se hiljainen alistunut uikutus, mitä kadulla kävellessäni kuulen miesten suusta, on hunajaa. 

Vierailija
33/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa! :) Etenkin, kun oma mies vielä 25 vuodenkin jälkeen todellakin himoitsee minua, mikä tuli taas illalla todistettua. Tykkään myös, jos vaikka joku työkaveri vähän flirttailee, sillai sopivasti, niin tuntee tulleensa naisena huomatuksi.

Vierailija
34/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit aika hyvin mun normaalia arkipäivääni. Pääsääntöisesti juuri noinhan se menee. En ole koskaan tajunnutkaan, että tuossa olisi jotain erityisen huonoa, luulin että on ihan normaalia.

Olenko mä ollut sitten pahastikin alihuomioitu nainen koko ikäni? Todellako tavalliset pulliaisetkin saavat osakseen miesten seksuaalista huomiota jossain ratikkapysäkillä tai kaupan kassajonossa tämän tästä tavallisina arkipäivinä? Ei mun elämäni ole koskaan, edes silloin nuorena ja nättinä ollut sellaista miehisen huomion ilotulitusta, ettenkö arkisista askareista olisi pääosin ihan omassa rauhassa selvinnyt. Luulin että se on normaalia. Eikö se siis olekaan?

Vierailija
35/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän hämmentävältä. Esimerkiksi eräissä juhlissa, joissa yksi juhlijoista, joka kyllä oli osoittanut kiinnostusta minua kohtaan pitkin iltaa, tuli sanomaan miehelleni, että "sun vaimo on tosi pantava". Meni siitä mieskin kyllä hämilleen, eikä oikein tiennyt olisiko pitänyt suuttua vai mitä. Sanoi sitten vaan, että "on se minustakin ollut pantava jo 10 vuotta".

Vierailija
36/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvasit aika hyvin mun normaalia arkipäivääni. Pääsääntöisesti juuri noinhan se menee. En ole koskaan tajunnutkaan, että tuossa olisi jotain erityisen huonoa, luulin että on ihan normaalia.

Olenko mä ollut sitten pahastikin alihuomioitu nainen koko ikäni? Todellako tavalliset pulliaisetkin saavat osakseen miesten seksuaalista huomiota jossain ratikkapysäkillä tai kaupan kassajonossa tämän tästä tavallisina arkipäivinä? Ei mun elämäni ole koskaan, edes silloin nuorena ja nättinä ollut sellaista miehisen huomion ilotulitusta, ettenkö arkisista askareista olisi pääosin ihan omassa rauhassa selvinnyt. Luulin että se on normaalia. Eikö se siis olekaan?

Kuulostaa kyllä aika oudolta, että kaikki miehet kaikkialla kyyläisivät kaikkia naisia himokkaina. Jos on joku missi, niin sitten ehkä saa huomiota joka paikassa ja aina. Kyllä miehet minuakin huomioivat, mutta pääsääntöisesti ratikkapysäkillä ja kassajonossa tilanne on juuri niin kuin edellä kuvattiin. Sanoisin, että onneksi. On kiva saada miehiltä huomiota, mutta olisi se varmaan vähän rasittavaa, jos kaikki joka paikassa käyttäytyisivät niin, että on vain yksi asia mielessä.

Vierailija
37/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.

Ei pidä paikkansa. Himoitsen todella erästä hiljaista ja ujoa kunnon miestä.

Vierailija
38/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka himoitsee. Oma mies kyseessä niin hyvältä tuntuu ja joidenkin vieraidenkin miesten "himoitsevat" katseet kyllä hivelevät itsetuntoa, mutta osan lähinnä ahdistaa. Riippuu vähän miten tuon seksuaalisen kiinnostuksen osoittaa ja kuka kyseessä.

Vierailija
39/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.[/quote]

Ei pidä paikkansa. Himoitsen todella erästä hiljaista ja ujoa kunnon miestä.[/quote]

Sama juttu, jännämiehet lähinnä oksettaa.

Vierailija
40/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.

Ei pidä paikkansa. Himoitsen todella erästä hiljaista ja ujoa kunnon miestä.

Sama juttu, jännämiehet lähinnä oksettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan