Nainen, miltä tuntuu olla se jota himoitaan?
Kommentit (55)
Tuntuu niin ihanalta keinuttaa pyllyä, kun ohittaa komean miehen ja tuntea sen himon, joka tämän uroksen katseesta lähtee:D
Mukavaa, jos se toinen on oma rakas tai joku, joka on omasta mielestä eroottisesti kiinnostava. Mutta jos esim. joku kauhea ukkeli alkaa baarissa roikkua kannoilla niin todella ahdistavaa.
Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊
Tähän tulee varmaan jotain että yyh paskaa kaikki miehet on perseestä. Eli täydellinen arvostuksen puute omaa etuoikeutettua tilannetta kohtaan.
En tiedä, olen ollut läski koko teini-ikäni ja nyt 33-vuotiaana painan 86 kg
Välillä kivalta, välillä todella ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊
Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.
Jaa, en tiedä. Minua ei ole koskaan kukaan himoinnut. Toista kertaa olen kyllä naimisissa.
Feels good ;) varsinkin, tai siis silloin, kun itsekin himoitsee toista. Se tumma katse, mm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, jollekin oot silmän ilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, jollekin oot silmän ilo <3
Korkeintaan äidille.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tiedä. Minua ei ole koskaan kukaan himoinnut. Toista kertaa olen kyllä naimisissa.
Tätähän et voi tietää ;) Voi olla että juuri minä himoitsen sinua!
Todella hyvältä, erityisesti kun on seurustellut seitsemän vuotta ja mies sanoa edelleen himoitsevani minua. Tuntuu myös todella hyvältä kun jotkut miehet yrittää iskeä. Tietää, että vielä tavallaan kelpaa ja ei ole ihan rypsahtanut. Olen erityisesti mielissäni jos toinen nainen kehuu minua. Esim. kerran eräs nainen tuli sanomaan miehelleni, että hänellä todella kaunis tyttöystävä. Kyllähän siitä tulee hyvä mieli!
Imartelevalta.
Silloin kun mies ei käy päälle tai lauo typeryyksiä.
Jos tunne on molemminpuolinen niin tuntuu jännittävältä uuden ihmisen kanssa löytää se jokin yhteys joka luo sähköä ilmaan ja tulee aika vastustamaton halu koskettaa toista. Eipä siinä sanoja tarvita, vaikkei koskettaminen edes kävisi päinsä, katseetkin puhuvat paljon.
Ei miltään. Miehen himo ulottuu liki jokaiseen naiseen, omiin tyttäriin, kuolleisiin henkilöihin, joskus jopa vuohiin. Miehet totisesti himoitsevat niin monia asioita, ettei sitä oikein voi ottaa tosissaan. Vähän kuin kehitysvammaisen kanssa keskustelisi politiikasta - aihe on hyvä mutta lähestymistapa välttämättä ei.
Miehen himo aiheuttaa naisille kamalia asioita. Monissa maissa naiset eivät voi kävellä kouluun miesten himojen takia. Miesten himojen takia on ihmiskauppaa, orjuutta ja alistusta.
Hyvältä, mut silloin jos menee johonki asiattomuuksiin ja ahdisteluun niin laitan jäbän kyl nii lyttyy.
Kiihottavalta kun se tulee omalta mieheltä. Hieman pelottavalta jos joltain muulta.
Hyvä kysymys! T:mies